1. mikäli chargaan vaikka 25us omaavan delffi blokin kimppuun edestä sitä pienemmän us omaavalla yksiköllä ja kylkeen toisella yksiköllä, mutta heidän yhteen laskettu us on isompi kuin delffi yksikön lähdenkö karkuun mikäli feilaan fear testin vaiko iskenkö vain 6??
2. sama kuin kohdassa 1. paitsi, että edessä oleva yksikkö on jo combatissa ja sillä on isompi us kuin delffeillä mikä on kyljestä tulevan yksikön kohtalo feilatessa fear testin????
Fear + outnumber?
Fear + outnumber?
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: Fear + outnumber?
1. Tota, tuollaisessa tilanteessa kämmätty feari meinaa että hyydyt paikallesi. Karkuun lähteminen tulisi kyseeseen, jos pelottava yksikkö chargaa itse pienempää pelkäävää yksikköä. Ja isompi pelkäävä yksikkö osuisi sitten kutosilla.
2. Kuten kohdassa 1.
Terrori on sitten se, jonka kämmätessä juostaan aina.
2. Kuten kohdassa 1.
Terrori on sitten se, jonka kämmätessä juostaan aina.
asia kunnossa kiitos vastauksesta.
- Half-breed
Lassek vastasi hyvin, mutta unohti mainita että jokainen yksikkö laskee vain oman yksikön US:n "Fear Elves"-sääntöön.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
koskeeko myös tavallista fear säännön aiheuttamaa fearia?Lassek vastasi hyvin, mutta unohti mainita että jokainen yksikkö laskee vain oman yksikön US:n "Fear Elves"-sääntöön.
- Half-breed
Koskee.era_mur kirjoitti:koskeeko myös tavallista fear säännön aiheuttamaa fearia?Lassek vastasi hyvin, mutta unohti mainita että jokainen yksikkö laskee vain oman yksikön US:n "Fear Elves"-sääntöön.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.