Elikkä, Dark Elffit olen aloittanut ja kirjaa tutkiessani en ole malttanut olla tekemättä pientä listaa! Apua tarvitaan, rakentavaa kommenttia mieluiten sillä delffeistä en kauhiasti tiedä (pelitavasta yms).
Joten suoraan asiaan.
Dark Elves 650p.
Characters
Sorceres, 150p.
- 2lv.
- Tome of Furion
Core
18 Dark Elf Warriors, 153p.
- Shields
- Banner of Murder
10 Crossbowmen, 100p.
5 Harpies, 55p.
Special
5 Shades, 90p.
- Great Weapons
Rare
Reaper Bolt Thrower, 100p.
Tossa olis, tarkoitus ei ole pelata mitään veren-maku-suussa -peliä vaan ennemminkin mukavaa peliä. Omasta mielestäni ihan mukava lista, jolla kuitekin voi voittaakin.
Kommentteja :)
650p. Pikkuisia Delffejä, apua kaivataan!
- Allu-Hemmo
- coiled one
Re: 650p. Pikkuisia Delffejä, apua kaivataan!
Jännän kokonen peli, mutta mitä itse muuttaisin niin: boltterin vaihtasin crossbowmaneihin ja ehkä ottaisin warrioreilta Banner of murderin pois ja antaisin crossbowmaneille kilvet.
mitä tähänki kirjottas...
no vaikka: hell bent for leather
no vaikka: hell bent for leather
- Allu-Hemmo
Ok, kiitos kommenteista. 650 siksi että sinne mahtuisikin jotain :P
-
PistolGripPump
Hydra kehiin boltterin sekä shaden tilalle. Ei tarvi murehtia paljon sen jälkeen taktiikkaa. Jää vissiin pisteitä dakkojen kilpiin sekä spearien 20 kokoon. Warbanner voisi sopia speareille. Kun otat Hydran, ei ole paljon väliä mitä muuta otat. Hieman on pisteet poskellaan hydran suhteen, hyvä GW.
- Half-breed
Kukas warruissa kantaa taikalippua, kun siellä ei ole ketään joka sen saisi?
Lista tosiaankin muodostuisi aika ikäväksi jos siihen lisäisi Hydran. Tosin kaverit voi tykätä kyttyrää, ellei heillä ole jotain jolla sen voisi tappaa (Näissä pisteissä sankari poislukien tuskin.) Hydra olisi siis hyvä lisäys, mutta itse hankkisin myös warrioreille commandin (Saisit samalla yksikön lailliseksi.), ja vaihtaisin sorsan Tomen Darkstariksi (Viisi PD:tä parempi kuin kolme spelliä.)
Lista tosiaankin muodostuisi aika ikäväksi jos siihen lisäisi Hydran. Tosin kaverit voi tykätä kyttyrää, ellei heillä ole jotain jolla sen voisi tappaa (Näissä pisteissä sankari poislukien tuskin.) Hydra olisi siis hyvä lisäys, mutta itse hankkisin myös warrioreille commandin (Saisit samalla yksikön lailliseksi.), ja vaihtaisin sorsan Tomen Darkstariksi (Viisi PD:tä parempi kuin kolme spelliä.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Allu-Hemmo
Kiitos kommenteista. Ok, eli hydra rareen.