Marzujen arkipäiwää
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
Marzujen arkipäiwää
(poistettu, saakuli!)
Viimeksi muokannut Viimeinen tuoppi, To 25.06.2009 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
Re: Marzujen arkipäiwää
(poistettu)
Viimeksi muokannut Viimeinen tuoppi, To 25.06.2009 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- mister??!!
LISÄÄ LISÄÄ! Tämä on mahtavaa!
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
(poistettu, petskele!)
Viimeksi muokannut Viimeinen tuoppi, To 25.06.2009 16:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
(poistettu)
Viimeksi muokannut Viimeinen tuoppi, To 25.06.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
(poistettu)
Viimeksi muokannut Viimeinen tuoppi, To 25.06.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- mister??!!
Nää on hauskoja.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
-.-' <- Ilmeeni tätä tarinaa lukiessani. Parodiaksikin niin järkyttävän huono että melkein alkaa itkettämään. Näistä on hauskuus kaukana.
Ei, ei, ei. Ei hauskaa, raiskaus on vakava asia, siitä ei tehdä vitsiä, jos niin kuitenkiin tekee niin voisi tehdä kunnolla, ja jos ei tee niin voisi silti yrittää. Miksi tämä alue täyttyy paskalla? Rauta-Isä, pelasta meidät.
Outoa, mutta minua nämä naurattavat. Eivät tietenkään ole minkään raikuvan huutonaurun arvoisia, mutta naurattavat silti. Kai minulla sitten on huono maku.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- mister??!!
Nämä ovat huumorin aatelia.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Kirjoitin melko kattavan kritiikin aiemmasta "teoksestasi". Sain sellaisen kuvan, että olisit ottanut siitä jotain opiksesi.
Nyt ei vain näytä siltä yhtään. Muotoilua lukuunottamatta et ole tehnyt yhtikäs mitään tason nostamiseksi, vaan tämä on samaa schaissea kuin ennenkin.
Toivottavasti pidät lupauksesi, jonka sormusten herraan etäisesti liittyvässä, täällä tarkemmin nimeämättä jäävässä ketjussa annoit. Siteeraan vielä:
Kukaan ei halua lukea tällaista, eikä varsinkaan nähdä tarina-alueen täyttyvän tästä.
Nyt ei vain näytä siltä yhtään. Muotoilua lukuunottamatta et ole tehnyt yhtikäs mitään tason nostamiseksi, vaan tämä on samaa schaissea kuin ennenkin.
Toivottavasti pidät lupauksesi, jonka sormusten herraan etäisesti liittyvässä, täällä tarkemmin nimeämättä jäävässä ketjussa annoit. Siteeraan vielä:
Lauseen lainaamatta jäänyttä loppuosaa älä kuitenkaan toteuta. Kiitos.Ok, ok, tuli selväksi! Lopetan näiden tekemisen - -
Kukaan ei halua lukea tällaista, eikä varsinkaan nähdä tarina-alueen täyttyvän tästä.
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
valvojat, olkaa hyvät, ja lukitkaa nämä paskat, kiitos!