Jeps, näillä olisin coniin lähdössä, joskin katsotaan löytyykö keneltäkään kerta kaikkiaan sivuuttamattomia neuvoja ja ohjeistuksia. Lokkivalinnat ei muutu vaikka kuinka paljon niistä kitistäisiin.
Lista 1:
Morvahna Autumnblade
-Gnarlhorn Satyr
-Warpwolf
-Woldwyrd
- 2x Sentry Stone
- War Wolf
- Druids of Orboros + UA
- Shifting Stones
- 4x Tharn Ravagers + UA
- 8x Wolves of Orboros + UA
- Swamp Gobbers
Lista 2:
eKrueger
- Gnarlhorn Satyr
- Warpwolf
- Argus
- Woldwyrd
- Sentry stone
- War Wolf
- Druids of Orboros + UA
- 6x Wolves of Orboros + UA
- 4x Tharn Ravagers + UA
- Shifting Stones
Edit: Lista 2b:
eKrueger
- Gnarlhorn Satyr
- Warpwolf
- Woldwyrd
- Sentry Stone
- 2x Blackclad wayfarer
- War wolf
- Druids + UA
- 6x Wolves + UA
- 4x Tharn ravagers + UA
- Shifting stones
Tuli tuollainen vaihtoehto mieleen jos pelaan vähän furyriskimmin sittenkin ja teen hirmuisen mobiilin armeijan kahdella blackcladilla.
Ropecon listat 750pts Circle Orboros
Ropecon listat 750pts Circle Orboros
Viimeksi muokannut Pseudok, La 13.06.2009 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Re: Ropecon listat 750pts Circle Orboros
Emmä kauheesti Circlestä ymmärrä, mutta kommentoin silti, koska kukaan muu ei ole uskaltanut.
Kaikissa yksiköissä näyttäis olevan UA:t ni ei kauheen metsään voi mennä. Yleensä 750 pisteessä oon ite ainaki tykännyt että on kahdet Shifting Stonet; niillä voi kikkailla monin tavoin. Warwolffit vissiin tykkää kulkea kaksin/kolmisin, mutta tuleeko siinä sitten figurajat vastaan? Enkä mä oikeen tiedä mitä tosta sitten jättäis poiskaan. Vaikka eipä noi koirat paljoo maksakaan.
Riittääkö noi pedot sitten? Missä on jälkimmäisen listan savugobberit? Eikö ne tuukaan vakiona jokaiseen listaan, jotka ne saa? :O
Kaikissa yksiköissä näyttäis olevan UA:t ni ei kauheen metsään voi mennä. Yleensä 750 pisteessä oon ite ainaki tykännyt että on kahdet Shifting Stonet; niillä voi kikkailla monin tavoin. Warwolffit vissiin tykkää kulkea kaksin/kolmisin, mutta tuleeko siinä sitten figurajat vastaan? Enkä mä oikeen tiedä mitä tosta sitten jättäis poiskaan. Vaikka eipä noi koirat paljoo maksakaan.
Riittääkö noi pedot sitten? Missä on jälkimmäisen listan savugobberit? Eikö ne tuukaan vakiona jokaiseen listaan, jotka ne saa? :O
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Olisi minulla kaksi warwolffia, mutta jotenkin ei saanut puristettua kahta listaan.
Mietin kovasti tuota argusta eKrueger-listassa, sen tiputtamalla saisi swamp gobberit ja jotain muuta kivaa listaan. Mutta sitten olisi kitsaampaa furyn puolesta kun ei oikein kärsi menettää yhtäkään petoa.
Morvahnalla riittää vähemmätkin pedot jos valitsee vastustajansa oikein niin siitä en huolta kanna.
Mietin kovasti tuota argusta eKrueger-listassa, sen tiputtamalla saisi swamp gobberit ja jotain muuta kivaa listaan. Mutta sitten olisi kitsaampaa furyn puolesta kun ei oikein kärsi menettää yhtäkään petoa.
Morvahnalla riittää vähemmätkin pedot jos valitsee vastustajansa oikein niin siitä en huolta kanna.
Circlestä en paljon osaa sanoa perus-Kruegerin lisäksi. Eeppisen version kohtasin kerran ja se peli oli ainakin omasta näkökulmasta noin n+1 kertaa mukavampi, vaikkei mitenkään sinänsä heikolta vaikuttanut. Eli vaikkei mitään apuja täältä tule, niin iso peukku casterivalinnoille!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Onko tossa morvana listassa nyt susiratsastajia? (en muista yksikön nimee) Kannattaa varmasti olla. Henkiinherätys toimii niillä varmasti todella hyvin, kun osaa yksiköstä voi pitää suojassa ja käyttää loppuja torpedoina.
Ikävä kyllä ei ole tullut hankittua moisia vielä :( Regrowthi varmaan Ravagereille tai sitten tilanteesta riippuen wolveseille. Jos vastustajalla on paljon tiukkaan pakattua ampujajalkaväkeä niin voisi sitä druideillekin harkita ja outgunnata vastustajan :P