Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?
- mister??!!
Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Voiko maelista tilatessa maksaa jollain tavalla käteisellä?
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Oli siinä joku "Rahat kuoreen ja maelille" maksutyyli. Jos tarkoitit postiennakkoa, niin eimister??!! kirjoitti:Voiko maelista tilatessa maksaa jollain tavalla käteisellä?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Tilausta tehdessä on myös vaihtoehto Cash, mutta onko helpompaa maksaa nettipankista Visa Electronilla vai lähettämäällä kirjeellä rahaa Britteihin (joka ei Suomen Postin tuntien ole varmastikaan halpaa)?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Mielestäni maelstrom Gamesin Esiintuleminen* ei ole merkittävästi alentanut käytettyjen figujen hintaa... Itsekkin olin kattelemassa ja melkein ostamassakin tuolta sotavasaran myy paikasta ja ennen lopullista päätöstäni päätin kattoa paljolla nämä saisi maelstrom gamesta... No, siellä nämä maksoivat hieman enemmän (käytetty 85e ja mael 92.40e). Luulisin että käytetyt olisivat ainakin puolet halvemmat mutta näyttää olevan että Mealstrom gamesta uudet liimamattomat ja maalaamattomat saisi noin 7 euron lisä panostuksella.
Lyhyt lisä kysymys:
Kelpaavatko ne jälkeenpäin nähtävät tilaukset kuiteista kun saisin isältäni niistä sen 25% takaisin kun se laittaisi ne veroilmoitukseen (tai mikä nyt onkaan)
(*Yhdyssana?)
Lyhyt lisä kysymys:
Kelpaavatko ne jälkeenpäin nähtävät tilaukset kuiteista kun saisin isältäni niistä sen 25% takaisin kun se laittaisi ne veroilmoitukseen (tai mikä nyt onkaan)
(*Yhdyssana?)
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Tämä on varsin totta. Itsekin mitä olen etsiskellyt käytettyjä figuja/kysellyt muutamien pakettien perään, niin monilla myyjillä (jotka ovat varmaankin figunsa Suomesta ostaneet) ei välttämättä ole käsitystä figujensa arvosta. Miksi joku ostaisi käytettyä figua yksityiseltä samaan hintaan kuin saa Maelstrommista ja päälle vielä postikulut. Monesti olen tarvitsemieni figujen osalta suosiolla tilannut uudet Maesta, kun en jaksa alkaa vänkäämään yksityisviestillä hinnasta joka loppujen lopuksi jää euron-kaksi halvemmaksi kuin uudet...majis kirjoitti:Mielestäni maelstrom Gamesin Esiintuleminen* ei ole merkittävästi alentanut käytettyjen figujen hintaa... Itsekkin olin kattelemassa ja melkein ostamassakin tuolta sotavasaran myy paikasta ja ennen lopullista päätöstäni päätin kattoa paljolla nämä saisi maelstrom gamesta... No, siellä nämä maksoivat hieman enemmän (käytetty 85e ja mael 92.40e). Luulisin että käytetyt olisivat ainakin puolet halvemmat mutta näyttää olevan että Mealstrom gamesta uudet liimamattomat ja maalaamattomat saisi noin 7 euron lisä panostuksella.
Joten ihmiset voisi vilkaista ensin että paljonko saa uusina figuja ennen kuin laittaa myynti-ilmoon hinnan... Toisaalta - ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Jokaisella kolikolla on myös kääntöpuoli. Jotkut ihmiset haluaa kaikkimullenythetieikähuomenna.. Joillekin taas on ylitsepääsemätön kynnys tilata netistä mitään (varsinkaan ulkomailta).. Ja sitten on ne, joilla ei yksinkertaisesti ole mahdollisuuksia tilata ulkomailta mitään..Pyöveli kirjoitti: Tämä on varsin totta. Itsekin mitä olen etsiskellyt käytettyjä figuja/kysellyt muutamien pakettien perään, niin monilla myyjillä (jotka ovat varmaankin figunsa Suomesta ostaneet) ei välttämättä ole käsitystä figujensa arvosta. Miksi joku ostaisi käytettyä figua yksityiseltä samaan hintaan kuin saa Maelstrommista ja päälle vielä postikulut. Monesti olen tarvitsemieni figujen osalta suosiolla tilannut uudet Maesta, kun en jaksa alkaa vänkäämään yksityisviestillä hinnasta joka loppujen lopuksi jää euron-kaksi halvemmaksi kuin uudet...
Joten ihmiset voisi vilkaista ensin että paljonko saa uusina figuja ennen kuin laittaa myynti-ilmoon hinnan... Toisaalta - ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Tässä tapauksessa etu on Maelstromilla kyllä jollei F2F-kaupoista puhuta. Keskiverto sotu-kauppa (laitan privakyselyä -> saan vastauksen -> sovitaan yksityiskohdista -> maksan pankkisiirrolla -> vastapää saa rahat seuraavana pankkipäivänä (jollei satu sama pankki) -> postittaa rahat saatuaan) kestää helpostikin sen 3-5 päivää siitä kun ostoneuvottelut aloitettiin, Maelstromilla kama ostoskoriin, maksu PayPalin kautta n. 15 sekunnissa ja kamat kotona (normaalisti, joskus mennyt kauemminkin) 3-4 päivässä. Eli Maelstromilta tilatessa ei tarvitse vääntää rautalangasta myyjälle miksi postiennakko on typerä idea, neuvotella postikuluista jotka myyjä joka ei osaa lukea Itellan sivuja yrittää vetää useamman euron yläkanttiin, eikä miettiä että tuleeko tavara loppujen lopuksi edes perille.Tuumi kirjoitti:Jokaisella kolikolla on myös kääntöpuoli. Jotkut ihmiset haluaa kaikkimullenythetieikähuomenna..
Siis Minäkin tilaan kavereilleni figuja kun eivät itse uskalla ostaa mistään netistä Mitä en kyllä yhtään tajua. Minähän saan tästä voittoja ja vielä enemmän jos vastaisitte tähän* sysymykseen suopeasti :D
*Lyhyt lisä kysymys:
*Lyhyt lisä kysymys:
Tota kannattaa ehkä "hieman" ennemmin kysyä verottajalta kuin täältä. Tosin lähtökohtana kyllä näkisin käypinä kuitteina (tähän käyttötarkoitukseen en ota sen tarkemmin kantaa) ne paketin mukana tulevat.majis kirjoitti: *Lyhyt lisä kysymys:
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Lisäksi yritys ALV:n väärinkäyttö omiin henk. koht. ostoksiin on suhteellisen rikollista ihan näin lain silmissä, joten kannattaa vaan maksaa iloisesti se mitä muutkin, ettei tule ongelmia ( Siis jos tässä on siitä kysymys, tuo miten kysymyksesi kirjoitit viittaa suoraan yrityksen ALV;n väärinkäyttöön, jos näin ei ole, unohda koko juttu).majis kirjoitti:Siis Minäkin tilaan kavereilleni figuja kun eivät itse uskalla ostaa mistään netistä Mitä en kyllä yhtään tajua. Minähän saan tästä voittoja ja vielä enemmän jos vastaisitte tähän* sysymykseen suopeasti :D
*Lyhyt lisä kysymys:
...ja taas mennään...
Jeps, kannattaa tuon yritystunnuksen kanssa tilaamisessa olla HYVIN varovainen. Täälläpäin erään bändin kitaristi sai nimittäin verottajalta kivan kuoren joka sisälsi varsin isoja lukuja sisältävän lappusen. Oli tilannut isänsä rakennusfirman Y-tunnuksella Saksasta jos jonkinlaista kallista kitaraa, kivoilla ALV alennuksilla. Ei varmaan tilaa toista kertaa.
Juu, sunnuntaina laitoin tilaukseen SM codexin ja whirlwindin ja tänää kävi läpi packing -tilan ja lähettivät. Nyt vaan odotellaan. :>
Noh porukka laittaa ~50% suomen hinnoista jonka ovat itse maksaneet. Eivät itse halua saada vain joku 30% siitä minkä itse maksoivat.majis kirjoitti:Mielestäni maelstrom Gamesin Esiintuleminen* ei ole merkittävästi alentanut käytettyjen figujen hintaa... Itsekkin olin kattelemassa ja melkein ostamassakin tuolta sotavasaran myy paikasta ja ennen lopullista päätöstäni päätin kattoa paljolla nämä saisi maelstrom gamesta... No, siellä nämä maksoivat hieman enemmän (käytetty 85e ja mael 92.40e). Luulisin että käytetyt olisivat ainakin puolet halvemmat mutta näyttää olevan että Mealstrom gamesta uudet liimamattomat ja maalaamattomat saisi noin 7 euron lisä panostuksella.
Kieltämättä en ole enää aikoihin katsonu enää myyntipalstaa itsekkään. Maelstromista saa vain niukasti isommalla hinnalla tai jopa halvemmalla mutta täysin uusina. Ei kiitos.
Ainut mihin myyntipalstaa voisi kaivata olisi ei-GW figut(erityisesti historialliset) mutta niitä ei taas siellä erityisesti näe :-(
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Onko kenelläkään ollut saman tyyppistä ongelmaa, elikkä tiedot ym. jutut on oikein mutta visa electorinilla maksaessa, verified by visa - palvelun tunnusluvun syöttämisen jälkeen ilmaantuu seuraavanlainen viesti
"your details have not been authorized. please try another card"
Onko kenelläkään tapahtunut samanlaista ja miten ongelma on ratkaistavissa?
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Muistaakseni itselleni tuli tuo viesti, kun pankki ei ollut ehtinyt vielä aktivoimaan nettipankkitunnuksiani. Oletko sopinut pankkisi kanssa nettimaksuominaisuuden käyttöönotosta?Paistikas kirjoitti:Onko kenelläkään ollut saman tyyppistä ongelmaa, elikkä tiedot ym. jutut on oikein mutta visa electorinilla maksaessa, verified by visa - palvelun tunnusluvun syöttämisen jälkeen ilmaantuu seuraavanlainen viesti
Hakuammuntaa tietysti, tuo viesti kun varmaankin tulee mistä tahansa kortin toimimattomuutta aiheuttavassa tilanteesta.
Tuli tässä mieleen, kun mulla on tossa OP tilillä tulossa kesätöiden jälkeen 400e Ja mietin että tolla rahalla olis hyvä ostaa kaikkea Maelista. Kysymys kuuluu, saako op:lta jotain korttia jolla voi maksaa Maelista hommatut tilaukset?
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
onko sulla visaa? sillähän näyttää olevan mahdollista maksaa
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
OP:llä tarkoittanet Osuuspankkia? Itellä on ollu jo vuosia Osuuspankin Visa Electron ja sillähän tuolla voi maksaa. Ei muuta kun isä ja äiti mukaan pankkiin (jos olet alle 18v), niin ei pitäis olla paha juttu.Arkki kirjoitti:Tuli tässä mieleen, kun mulla on tossa OP tilillä tulossa kesätöiden jälkeen 400e Ja mietin että tolla rahalla olis hyvä ostaa kaikkea Maelista. Kysymys kuuluu, saako op:lta jotain korttia jolla voi maksaa Maelista hommatut tilaukset?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kaiken pitäisi olla kyllä kunnossa ja nettimaksuominaisuus käytössä, perskules en tiedä yhtään mikä voi olla vikana :(Kolmastoista kirjoitti:Muistaakseni itselleni tuli tuo viesti, kun pankki ei ollut ehtinyt vielä aktivoimaan nettipankkitunnuksiani. Oletko sopinut pankkisi kanssa nettimaksuominaisuuden käyttöönotosta?Paistikas kirjoitti:Onko kenelläkään ollut saman tyyppistä ongelmaa, elikkä tiedot ym. jutut on oikein mutta visa electorinilla maksaessa, verified by visa - palvelun tunnusluvun syöttämisen jälkeen ilmaantuu seuraavanlainen viesti
Hakuammuntaa tietysti, tuo viesti kun varmaankin tulee mistä tahansa kortin toimimattomuutta aiheuttavassa tilanteesta.
No, yritin pitkään suosia suomalaista mutta sorruin viimein Maelstromiin ;_; Kauhea kasa warmachinetuotteita tulossa.
Mutta noista korteista, minulla oli ympäri nettiä huomattavia vaikeuksia osuuspankin visa elektronin kanssa. Meni usko siihen korttiin niin totaalisesti että vaihdoin korttini Debit-korttiin, joka on toiminut taivaallisesti. Debit-korttihan ei tee varmennusta että tilillä on rahaa, ja tuo varmennussoitto tulee eteen aika monissa nettikauppajutuissa jos käytössä ei ole Verified by Visa -palvelu. Kortti maksaa 1.5€ kuukaudessa mutta on hemmetin kätevä, suosittelen kaikille jotka tahtovat nettikauppoja osuuspankin alla tehdä.
Mutta noista korteista, minulla oli ympäri nettiä huomattavia vaikeuksia osuuspankin visa elektronin kanssa. Meni usko siihen korttiin niin totaalisesti että vaihdoin korttini Debit-korttiin, joka on toiminut taivaallisesti. Debit-korttihan ei tee varmennusta että tilillä on rahaa, ja tuo varmennussoitto tulee eteen aika monissa nettikauppajutuissa jos käytössä ei ole Verified by Visa -palvelu. Kortti maksaa 1.5€ kuukaudessa mutta on hemmetin kätevä, suosittelen kaikille jotka tahtovat nettikauppoja osuuspankin alla tehdä.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight