Decals: kiillosta eroon pääseminen
Decals: kiillosta eroon pääseminen
Moro, pitäis laittaa AI lentokoneisiin decalit, ja mietin miten pääsisi kiillosta parhaiten eroon. Eli onko matta lakka ja vähän battledamagee/weatheringiä päälle, vai onko siihen jokin muu kikka?
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Decals: kiillosta eroon pääseminen
Luin seuraavanaisesta kikasta: Kun siirtokuva on paikallaan, levitetään alueelle jotain kiiltävää lakkaa jolla kuva tasoitetaan, ja sen jälkeen päälle mattalakka jolla päästään eroon itse kiillosta.
Minulla on kuitenkin nolla kokemusta siirtokuvien käytöstä joten en ole päässyt käytännössä tätä soveltamaan.
Minulla on kuitenkin nolla kokemusta siirtokuvien käytöstä joten en ole päässyt käytännössä tätä soveltamaan.
Alles super gut!
lakalla on hyvä aloittaa.. jonka jälkeen voit varmaan matta lakalla kokeilla. ja sitä Buttle damageesi jos haluat.
mikä on AI?
mikä on AI?
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Veikkaisin olevan Aeronautica Imperialis.
Jep, Aeronautica Imperialis. Kokeilen tuota lakkaa ja sitten matta lakkaa. Kiitos.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Ainakin sotilaskalustoa mallailevat lakkaavat kiiltävällä lakalla alueen, jolle siirtokuva tulee ennen siirtokuvan paikalleen asettamista. Se varmistaa ainakin periaatteessa sen, ettei siirtokuvan alle jää ilmakuplia/ se ei kuulla mitenkään oudosti pinnan ollessa mahdollisimman sileä. Vasta tämän jälkeen malli lakataan mattalakalla tms.+muu viimeistely.
Jos kovin epätasaiselle pinnalle asettelee siirtokuvia, voi siirtokuvapehmennin olla suureksi avuksi.
Jos kovin epätasaiselle pinnalle asettelee siirtokuvia, voi siirtokuvapehmennin olla suureksi avuksi.
"No shit, Sir"