Ropecon?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Ropecon?
Jou
Onko ihmisiä lähdössä Ropeconiin pelailemaan (tai vaikka larppaamaan)? Varmaan jotain kimppakyytiä ois hyvä järjestellä? Ite mietin vähän, että lauantaiksi ja sunnuntaiksi tonne lähtisi vähä pelailemaan masiinaa.
Faba, 40k, WM/H, Blood Bowl oli ainakin edustettuna tuolla. Lisäksi varmaan vielä jotain pienempiäkin pelejä.
Onko ihmisiä lähdössä Ropeconiin pelailemaan (tai vaikka larppaamaan)? Varmaan jotain kimppakyytiä ois hyvä järjestellä? Ite mietin vähän, että lauantaiksi ja sunnuntaiksi tonne lähtisi vähä pelailemaan masiinaa.
Faba, 40k, WM/H, Blood Bowl oli ainakin edustettuna tuolla. Lisäksi varmaan vielä jotain pienempiäkin pelejä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: Ropecon?
Mä ja Föhr ainakin ollaan perinteisesti taas menossa koko viikonlopuksi. Katotaan kyytejä sit kun se joskus palaa Euroopan kiertueeltaan heinäkuun puolivälissä.
Ei oo ittelläni mitään hirveän pakottavaa tarvetta, mutta veikkaan että lopulta kuitenkin päätän lähteä mukaan.
Ite tuun jos pääsen, sunnuntain faba turnaus kiinnostaa, tosin varmaan vaatii loma anomuksia maanantaille että ehtii takaisin. Saa nähä. Liedosta myös Sami vissii ois tulos ja osku kans masiinaa pelaa. On kuitenki vähän avoinna meiän kaikkien osallistuminen.
- Allu-Hemmo
Mä saatan tupsahtaa.
kiinnostaisi tulla, pitäähän jonkun edustaa meitä 40k rintamalla ja koettaa viedä royal familyn potti täl kertaa ;D
pitänee vaan katsoa ajoittuuko emännän kesäloma juurikin samaan aikaan.
pitänee vaan katsoa ajoittuuko emännän kesäloma juurikin samaan aikaan.
Olen lähdössä perjantaina autolla Ropeconiin joko puolenpäivän aikaan tai kahden maissa ja sunnuntaina takaisin. Tällä hetkellä on vielä muut paikat tyhjiä jos joku haluaa tulla julkisia halvemmalla tapahtumapaikalle ja pois.
Juha
Juha
Tuleeko joku pelisunnuntaihinkin vai ovatko kaikki jo lähteneet silloin KöysiConiin? Itse ajattelin jos saisi BB tai Battlefleet Gothic seuraa sinne sunnuntaina Turku-saliin...?