Leman Russ ja hull HB.
-
Sami Jumppanen
Leman Russ ja hull HB.
Millä tavoin immeiset olette tuon värkännyt? Ajattelin kysyä, ennen kuin alan pilaamaan mitään.
Re: Leman Russ ja hull HB.
iskin chimeraani ihan heavy weapon-tiimille tarkoitetun boltrarin, hyvin toimi. En kyllä russiin pistäisi boltraria, mutta se on sivuseikka kai täss ketjussa.
-
Sami Jumppanen
Chimerassa tuo voisi varmaan toimia, mutta LR:ssä se mountti on hieman erillainen.Oberon kirjoitti:iskin chimeraani ihan heavy weapon-tiimille tarkoitetun boltrarin, hyvin toimi. En kyllä russiin pistäisi boltraria, mutta se on sivuseikka kai täss ketjussa.
Taas yksi syy pelata traitor-armeijalla: laitoin siihen lonkeron :P
-
vompovompatti
Sponsoni heavy boltterista saa tehtyä aika helposti. Itselläni on moisia laitteita yli 20 ylimääräistä, jos haluaa kauppoja alkaa tekemään.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-
Sami Jumppanen
Pidän mielessä, mutta minulla taitaa olla itsellänikin joku. Demolisherissä on plasmat kyljissä, joten siitä pitäisi olla sponsoneihin tarkoitetut joutavana.vompovompatti kirjoitti:Sponsoni heavy boltterista saa tehtyä aika helposti. Itselläni on moisia laitteita yli 20 ylimääräistä, jos haluaa kauppoja alkaa tekemään.
-
SmOkA HoNtAs
siinä paketissahan on ihan osa /Hull HB/ Joka tulee siihen eteen, ja sitä ei voi olla huomaamatta, mutta mikä se onglema nyt oikein on ?
- Henkinen Johtaja
Koska puhe onkin leman russ paketista (jossa ei tule hull heavybolteria) eikä chimera paketista.Demoni laama >=) kirjoitti:siinä paketissahan on ihan osa /Hull HB/ Joka tulee siihen eteen, ja sitä ei voi olla huomaamatta, mutta mikä se onglema nyt oikein on ?
Tuosta...
-
SmOkA HoNtAs
Minun Russi paketissani ainakin oli?
Ihanko tavallinen Mk VII Leman Russ (mk2) paketti? 47-06? Minun paketissa on tasan kaksi tuollaista pyssyä, eli jos haluan heavy boltterin eteen mulle ei riitä niitä sponssoneihin. Yksi niistä tosin on samassa framessa hull lascin kanssa.Demoni laama >=) kirjoitti:Minun Russi paketissani ainakin oli?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eikös GW julkaissut juuri uuden boksin Leman Russista, jospa siinä on lisätty tuo keulaboltteri..?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Henkinen Johtaja
Käsittääkseni ne uudet lemaniboxit ovat vasta tulossa (punisher-extreminator-demolisher combo näyttää olevan preorderina...)?
Tuosta...
-
SmOkA HoNtAs
Jaa, itse pistin lasson eteen, mutta se hb on aika turha edessä ^_^
-
Sami Jumppanen
Lasso maksaa pisteitä ja jos olet valinnut LR:n dakka hommiin, niin mitä sinä sillä lassolla teet? Saat vähemmän dakkaa ja se maksaakin enemmän.Demoni laama >=) kirjoitti:Jaa, itse pistin lasson eteen, mutta se hb on aika turha edessä ^_^
-
SmOkA HoNtAs
Ei se edellisessä kirjassa nyt niin kamalasti maksanut, kun en vielä uutta omista.