The Masque
The Masque
Elikkä selailin demoni codexia ja siellä oli listattu The Masquen special rulet ja ihmettelin, kun sieltä ei löytynyt rulea 'independent character', joten eiko Masque ole IC vai onko sääntö jäänyt lisäämättä siihen kohtaan?
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Guardsniper
Re: The Masque
Se IC on ilmeisesti jätetty ihan tarkoituksella pois.
GW:n The Masque of Slaanesh Tactica kirjoitti:UNSTOPPABLE?
The Masque can be a tricky customer to capsize, but there are ways of dealing with her. First up, in neither game is she able to join units, leaving her a prime target for a volley of shots...
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Jep. Tämän takiahan The Masque on ehkä kirjan huonoin HQ-valinta..
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Kiitokset vastauksista! Hyvä, että tuo epäselvyys tuli selvennettyä. Taitaapi sitten tuo the masque ja demonnetteyksikkö jäädä ostamatta, vaikka masquella onkin hyvät special rulet.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Niin, daemonetteja ei kannata pelata kuin korkeintaan tyylisyistä, ovat kuitenkin kirjan huonoin Troop valinta.
Eivät kestä mitään, eivät lyö lujaa ja kuolevat jos näitä ampuu millä tahansa (mukaanlukien Lasgun).
Eivät kestä mitään, eivät lyö lujaa ja kuolevat jos näitä ampuu millä tahansa (mukaanlukien Lasgun).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Aika hurja väite.Ratovaari kirjoitti:Jep. Tämän takiahan The Masque on ehkä kirjan huonoin HQ-valinta..
Masque voittaa tietyillä listoilla enemmän pelejä kuin mikään muu ei-GD ikinä. Sillä pitää vain saada rikottua vastustajan linja sellaisella kriittisellä hetkellä että loppu armeija saa tehtyä mahdollisimman kovaa tuhoa.. Esim. useampi soulgrinder ja/tai flamer yksikkö tykkää masquesta kovasti.
Netet myös toimivat tietyillä listoilla paremmin kuin muut, suurissa ryhmissä Skarbrandin tukemana tekevät kyllä tulosta.Niin, daemonetteja ei kannata pelata kuin korkeintaan tyylisyistä, ovat kuitenkin kirjan huonoin Troop valinta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"