Suunnittele ja toteuta Sotavasaran keskustelulle LOGO
Suunnittele ja toteuta Sotavasaran keskustelulle LOGO
Fotarit käyntiin ja piirtosuonet pulppuamaan!
Eli piirrä Sotavasaran keskustelualueelle uusi logo! Pidä systeemi simppelinä, kuvassa voi lukea vain ihan Sotavasara.net.
Aloita näin:
1) Ota kuvankaappaus selain-ikkunasta jossa on Sotu auki
2) Poista kuvasta tuo teksti "Sotavasara.net / Mukana Suomen skenessä jo seitsemän vuotta"
3) Luo uusi läpinäkyvä Layer jonka päälle piirtelet logon (eli logon tausta on läpinäkyvä). Kuva saa mennä yli tuon sinisen alueen sen yläpuolelta, ei muualta.
4) Pistä logosta JPG esille ketjuun [img]-tagilla ja lisää linkki PSD:hen, tai lähetä PSD -> toimitus (ättis) sotavasara (piste) net
5) Otsikoksi: "sotulogo" ja viestiin mukaan oma sotunick, mahdollista palkitsemista varten, jos joku reväyttää oikeen upean.
Lähettäessäsi tuotoksen ketjuun tai sähköpostilla annat Sotavasara.netille kaikki rajoittamattomat oikeudet kuvan käyttöön sivustolla ja siihen liittyvillä jutuilla.
Eli piirrä Sotavasaran keskustelualueelle uusi logo! Pidä systeemi simppelinä, kuvassa voi lukea vain ihan Sotavasara.net.
Aloita näin:
1) Ota kuvankaappaus selain-ikkunasta jossa on Sotu auki
2) Poista kuvasta tuo teksti "Sotavasara.net / Mukana Suomen skenessä jo seitsemän vuotta"
3) Luo uusi läpinäkyvä Layer jonka päälle piirtelet logon (eli logon tausta on läpinäkyvä). Kuva saa mennä yli tuon sinisen alueen sen yläpuolelta, ei muualta.
4) Pistä logosta JPG esille ketjuun [img]-tagilla ja lisää linkki PSD:hen, tai lähetä PSD -> toimitus (ättis) sotavasara (piste) net
5) Otsikoksi: "sotulogo" ja viestiin mukaan oma sotunick, mahdollista palkitsemista varten, jos joku reväyttää oikeen upean.
Lähettäessäsi tuotoksen ketjuun tai sähköpostilla annat Sotavasara.netille kaikki rajoittamattomat oikeudet kuvan käyttöön sivustolla ja siihen liittyvillä jutuilla.
Re: Suunnittele ja toteuta Sotavasaran keskustelulle LOGO
Kymysys; miten ''läpi näkyvä'' läyer tehdään?
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Jos et tuota tiedä, eipä kannata nähdä vaivaa. Kokemusta vaaditaan jos jonkin verran jos meinaa mitään fiksua saada aikaiseksi.
Kai niitä kuvia saa lähettää monta kappaletta/käyttäjä?
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Eikös tämmönen ollu joku vuos sitten?
Saa lähettää useampiakin.
Oli aikaisemminkin, mutta ei tuottanut toivottuja tuloksia.
Oli aikaisemminkin, mutta ei tuottanut toivottuja tuloksia.
Kiitos vaivannäöstäsi.
Odotan kuitenkin paljon korkeampaa tasoa.
Noniin Sotavasaran AD:t ja muut lahjakkaat ihmiset, ihan hyvän tuntikorvauksen maksan kyllä hienosta logosta. Olettaen että joku sellaisen saapi aikaiseksi.
Odotan kuitenkin paljon korkeampaa tasoa.
Noniin Sotavasaran AD:t ja muut lahjakkaat ihmiset, ihan hyvän tuntikorvauksen maksan kyllä hienosta logosta. Olettaen että joku sellaisen saapi aikaiseksi.
Netin syövereistä tällaisen kilpailun löysin ja pitihän se kokeilla. Parin minsan räpellys, mutta kuitenki...

Psd täällä: http://tomihuotari.com/sv.psd

Psd täällä: http://tomihuotari.com/sv.psd
Hopsaa
Tällaista sitten täältä päin. Logon kanssa yritin pysyä Sotun selkiässä ja simppelissä tyylissä, sekä sille ominaisessa värimaailmassa. Epämääräiset sirkuskirjaimet jätin suoraan kotia. Näytille laitoin useamman mallin, nimittäin psd:n jätin siihen tilaan, että siitä voi mielensä mukaan poistaa ja lisätä detaljeja. Itse nopan design on itselleni hiukan kysymysmerkki, että pitäisikö sitä muunnella, eli kenties värjätä toinen sivu pastellin sinisellä vai jättääkö noppa vain nykyiseen tilaansa? Tai korvatako noppa jollain ihan muulla grafiikalla? Itselläni kävi mielessä sellainen vanhanaikainen ornamentiikkakirjain (esim. ja esim.), joka korvaisi "S-nopan", mutta puistattaisiko se sitten scifi-hörhöilijöitä? "We want lasers! Pew pew!".
Niin, ja pyöräytin mukaan myös lauseen, jota ei tarvitse vuosittain vaihtaa.

Tällaista sitten täältä päin. Logon kanssa yritin pysyä Sotun selkiässä ja simppelissä tyylissä, sekä sille ominaisessa värimaailmassa. Epämääräiset sirkuskirjaimet jätin suoraan kotia. Näytille laitoin useamman mallin, nimittäin psd:n jätin siihen tilaan, että siitä voi mielensä mukaan poistaa ja lisätä detaljeja. Itse nopan design on itselleni hiukan kysymysmerkki, että pitäisikö sitä muunnella, eli kenties värjätä toinen sivu pastellin sinisellä vai jättääkö noppa vain nykyiseen tilaansa? Tai korvatako noppa jollain ihan muulla grafiikalla? Itselläni kävi mielessä sellainen vanhanaikainen ornamentiikkakirjain (esim. ja esim.), joka korvaisi "S-nopan", mutta puistattaisiko se sitten scifi-hörhöilijöitä? "We want lasers! Pew pew!".
Niin, ja pyöräytin mukaan myös lauseen, jota ei tarvitse vuosittain vaihtaa.

hieno, mutta eikös sotu täyttänyt 9 vee? <unoha.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
imo vaihtasin ton "miniatyyriasiaa" seuraavaan "mukana skenessä jo vuodesta 2002"
Chili kirjoitti:hieno, mutta eikös sotu täyttänyt 9 vee? <unoha.
fail.Sivun ylälaita kirjoitti:Mukana Suomen skenessä jo seitsemän vuotta
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Khorne Marien

Mites tämäntyylinen mutta paremmin tehty?
GWn sääntiksen kannesta otettuja sotavasaroita en kyllä laittaisi yleisesti miniatyyripelejä käsittelevän foorumin logoon..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Khorne Marien
Mutta kun en muita vasaroita löytäny että sanoinhan että samanlainen, mutta PAREMMIN tehty...Imperiumin kaarti kirjoitti:GWn sääntiksen kannesta otettuja sotavasaroita en kyllä laittaisi yleisesti miniatyyripelejä käsittelevän foorumin logoon..
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ma 29.06.2009 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitä sun paremmin tehtyä kyllä erehtyy luulemaan kuulumaan MN:n viestiin.
- Khorne Marien
siis tarkoitin että voisi olla ihan hieno semmoinen kun minä tein paitsi että laadukkaampi.Warchef kirjoitti:Sitä sun paremmin tehtyä kyllä erehtyy luulemaan kuulumaan MN:n viestiin.
asd
kyllä mä ymmärsin mitä meinasit, se sun tekstin pätkäs oli vaa piilossa sillee että näytti kuuluvan siihen kuvaan.
kyllä mä ymmärsin mitä meinasit, se sun tekstin pätkäs oli vaa piilossa sillee että näytti kuuluvan siihen kuvaan.
- Khorne Marien
ahaaWarchef kirjoitti:asd