"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropeconcon-kompeilla fantsua, parikolme vaihtoehtoa

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Oberon

Ropeconcon-kompeilla fantsua, parikolme vaihtoehtoa

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Elikkäs kävin vähän tarkemmin noita komppeja ja skenuja läpi, kaaoksella iski varmaan tollanen paniikkireaktio päälle kun kattoo jälkeenpäin että mitä tuli otettua, mutta mutta...

Lista 1, WoC
Herot:
2xSorc: mon, lv2, power stone, dispel scroll=201ptsX2

Coret:
2x5 warhounds=2x30
2x5 marauder horsemen of slaanesh: mos, la, flail, mus=2x96
12 marauders of khorne: mok, flail, mus, champion=102
20 marauders of slaanesh: mos, shield, la, full command=150
12 warriors of slaanesh:mos, shield, full command=232

Special:
3 dragon ogres: GW=231
5 knights: mok, mus=240
5 knights: mon, mus, std=260
1 chariot: mos=130
=1999, 6 PD, 4DD, 3-4 kaappausyksikköä
Sorsat viskoo ykköstaikoja, tarpeen tullen rullien voimalla jotain kovempaa

Lista numero 2, Vampire Counts
Herot:
Lord: lv3, dread knight, master of black arts, walking death, balefire spike, cadaverous cuirass, 2 scrolls, power stone=450
WK: BSB, barded steed, lance, drakenhof banner=257

Coret:
2x5 dire wolfs=2x40
2x14 ghouls=2x112
25 zombies: musician=104

Spessut
2x3 fell bats=2x60
8 black knights: barding, full command=264

Raret:
4 blood knights: blood keep banner, mus, std=325
1 varghulf=175
=1999, 7/4 noppaa, 3 kaappausyksikköä (miiiiksi summonit ei saa kaapata? ei oo reiskaa!)
Mennään täysillä päälle nopeilla jutuilla toivottavasti pysytään elossa hitailla jutuilla, lordi tekee mitä pystyy.

Kumpaa tästä lähtis kehittämään, VC tuntuu tutummalta mutta jostain syystä ei vakuuta (tavallisesti mulla ois 2 vargia ja enempi neekereitä tms tuola), WoCilla on hävyttömän paljon corea (tavalllisesti kolmet hepat ja kahdet koirat), sankareista sain ne tärkeimmät (pienillä modauksilla, kirja ja power familiar vaihtui kiviin) mukaan, enkä sitten muuta.

Fiiliksiä?
Viimeksi muokannut Oberon, Ti 23.06.2009 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
HerraMauno

Re: Ropeconcon-kompeilla fantsua, pari vaihtoehtoa

Viesti Kirjoittaja HerraMauno »

Wocista en tiedä mutta vampire lord ei vakuuta, mutta kahella charrulla ei olis mulla ainakaan hirveesti erilainen.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Jotenkin en lämpene ton wokin tehoille, melko minimi magia ja jotenkin tuntuu että kentällä ei oo mitään oikeesti ratkasevaa yksikköä. Vc:stä en sano mitään, ei oo tarpeeks kokemusta ratsastavasta regebunkkerista.
Allu-Hemmo

Viesti Kirjoittaja Allu-Hemmo »

Joo WoC lista vaikuttaa aika nörmääliltä, mutta herot on vähän niin ja näin. Itse ottaisin kärryn pois ja jonkun heron tilalle. Mut kyllä tolla menee :)
PistolGripPump

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Miten olisi kirja sekä power famillar sorsille kivien tilalle. Maagiset bannerit loistavat myös poissaolollaan (slaanesh warrut->raptunous, nurglen nihtit -> frenzytys/war banner). Ratsubösbi voisi myös olla paikallaan. Kärrystä tai khornen maroista pisteet (voisi jomman kumman kai vaihtaa koiriinkin). VC:t menee jonkun muun arvioitavaksi.
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti WOC. VC lista itkee tehoa ym..
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Katohan mokomaa, kommentteja!
Crystania kirjoitti:Jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti WOC. VC lista itkee tehoa ym..
Niinpäniin.
PistolGripPump kirjoitti:Miten olisi kirja sekä power famillar sorsille kivien tilalle. Maagiset bannerit loistavat myös poissaolollaan (slaanesh warrut->raptunous, nurglen nihtit -> frenzytys/war banner). Ratsubösbi voisi myös olla paikallaan. Kärrystä tai khornen maroista pisteet (voisi jomman kumman kai vaihtaa koiriinkin). VC:t menee jonkun muun arvioitavaksi.
Maagiset bannerit oli viimeiset kamat mitkä lähti listasta pois huomatessani, että koirat unohtuivat :oops: eli ovat ihan ykkösenä tulossa takaisin sisään. Ja juurikin noi liput, frenzy ennen warbanneria tosin.

Tissimatobösbille/chariotbösbille olisi figu, noilla vaan on paha tapa maksaa aika monta pistettä, kärryn hinnalla saa justjajust alastoman bösbin, khornemaroilla ei sitäkään, ja mä ymmärsin että pointti olis olla enempi ku 2 scorettavaa yksikköä. Lisää koiria ei ole, on vaan 10.

Huomasit kai jorinoistani, että kirja+familiar ois ne mun vakiokamat, ihan tietoisesti otin kiviä tällä kertaa? Anna tulla vaan, hyvä että tulee tälleen vähän tarkempaakin analyysiä, vaikka fiiliksetkin on toki jees.
Allu-Hemmo kirjoitti:Joo WoC lista vaikuttaa aika nörmääliltä, mutta herot on vähän niin ja näin. Itse ottaisin kärryn pois ja jonkun heron tilalle. Mut kyllä tolla menee :)
Pistemielssä kärry ei oo heron veroinen, hero olis kyllä kivempi. Mä aattelin että kärry tukis noita jalkaväkiporukoita kivasti. Herot on mun mielestä vallan loistavat ottaen huomioon budjetin (noin neljäsataa pinnaa), toinen vaihtis ois yksinäinen discisorsalordi...
HerraMauno kirjoitti:Wocista en tiedä mutta vampire lord ei vakuuta, mutta kahella charrulla ei olis mulla ainakaan hirveesti erilainen.
Kerro toki mikä olisi parempi lordi? Näillä budjeteilla ei paljon monipuolisempaa lordia saa. KB-suoja on pelastanut liian monesti, taika-ase on jees, ja ilman neekereitä jonkun pitää kantaa rullia...

EDIT
Onhan mulla tää kääpiöarmeijakin, ilmeisesti lainaan menossa tosin eli itte ei tartte tällä sekoilla. Tehty lainaajan toiveita silmällä pitäen.
Herot:
Thane: shield, oathstone, runes of resistance, stone, challenge, cleaving=162
Thane: oathstone, bsb, runes of stromni redbeard, guarding, strollaz=295
Runesmith: shield, runes of: spell breaking, spell breaking, spell breaking=147

Core:
25 warriors: shields, full command=250
25 warriors: shields, full command=250
24 Longbeards: shields, full command, runes of stoicism, battle=363

Special:
24 hammerers: shields, full command, rune of grugni=392

Rare:
Gyrocopter=140
=1999, 2/5, 3/4 kaappausyksikköä, kaikilla staattista vähintään kuus (paitsi gyrolla), pitkäparroilla maks 8...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”