Pari kysymystä
Pari kysymystä
Niin siis, saako turnauksiin osallistua useammalla armeija listassa, siis tarkoitan voiko armeija listaa vaihtaa pelien välissä? Ja toinen, mistä löytyy esim borde patrol ja muitten tällästen lista juttujen säännöt?
"The Darkness has begun. There will be no dawn"
Re: Pari kysymystä
1. Ei.
2. Oisko se sääntökirja?
2. Oisko se sääntökirja?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Riippuu tietysti turnauksesta, mutta yleensä käytetään koko turnauksen ajan samaa armeijalistaa pelissä, kuin pelissä.
Border patrolin säännöt taas löytyvät googlettamalla heti ensimmäisestä linkistä ;).
Border patrolin säännöt taas löytyvät googlettamalla heti ensimmäisestä linkistä ;).
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Okei... Miltä sivulta löytyy noita sieltä sääntiksestä? Onko muita kokoonpano juttuja kun tuo borde patrol?
"The Darkness has begun. There will be no dawn"
Jos nyt lähtisit siitä liikkeelle että avaisit sen sääntökirjan, opettelisit säännöt ja pelaisit kaveripiirissä pari peliä ennen kuin edes ryhdyt miettimään turnaukseen osallistumista?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Border patrol on kutosedikan peruja, eikä sitä löydy uusimmasta sääntökirjasta. "Minipelejä", jotka on rip-off:ttu fb:stä ja joihin Border patrolkin kuuluu, on ilmestynyt White Dwarfissa ja niitä aikoinaan koottiin muiden lehden artikkelien tavoin Chronikles- ja Annual-teoksiin, joita nykyään ei enää myydä.Hillo kirjoitti:Okei... Miltä sivulta löytyy noita sieltä sääntiksestä? Onko muita kokoonpano juttuja kun tuo borde patrol?
Eyes that fire and sword have seen
Toi yksi lista per turnaus -juttukin riippuu myöskin pelistä. Fabassa käytännössä kaikki turnaukset pelataan yhdellä ja samalla listalla (jos pelikoko ei sitten muutu), kun taas Warmachine/Hordesissa kaksi listaa, joista valitaan toinen ennen peliä, on käytössä käytännössä kaikissa turnauksissa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ah. Pahoittelen täten syvästi töykeyttäni edellisessä viestissäni.Gilaelin kirjoitti:Border patrol on kutosedikan peruja, eikä sitä löydy uusimmasta sääntökirjasta. "Minipelejä", jotka on rip-off:ttu fb:stä ja joihin Border patrolkin kuuluu, on ilmestynyt White Dwarfissa ja niitä aikoinaan koottiin muiden lehden artikkelien tavoin Chronikles- ja Annual-teoksiin, joita nykyään ei enää myydä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!