Mistä hieno demoni prinssi?
- Khorne Marien
- Half-breed
Re: Mistä hieno demoni prinssi?
Tuo on Storm of Chaoksen aikana julkaistu Belakor-figu. Kyseistä figua ei enää valmisteta, joten ainoa tapa saada tuollainen käsiin on ostaa se käytettynä.space marien kirjoitti:Esim. mistä saisi tämän?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
LOTRin Gulawhar on musta tosi hieno figu, sopii hyvin demoniprinssiksi demoneille, marineille ei niinkään. Faban puolelta Be´lakor on komia ja erittäin suosittu valinta demoniprinssiksi, sopii myös mariineille (on sillä polvissa ja ranteissa tms jotain peltiä...). Belakoria myydään ihan kaupassa, jos niitä vielä jäljellä on, Lahen PKP:ssä olin yhden näkevinäni kk sitten, heikkoa voi olla löytää...
- Khorne Marien
On aika iso, mutta toimii kyllä tuokin.
- Khorne Marien
tuo gulwhar on aika lepakon näköinen...
Osatko obe sanoa minkä kokoinen tuo balrog on?
Osatko obe sanoa minkä kokoinen tuo balrog on?
- Half-breed
En ole Oberon, mutta Balrog on Greater Demonin kokoinen, niin se ei ehkä kuitenkaan prinssiksi sovi.space marien kirjoitti:Osatko obe sanoa minkä kokoinen tuo balrog on?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Khorne Marien
kiitos kuitenkin. Tästä seura sitten jatkokysymys(=yhdyssana?) että onko thirsteristä olemassa hienompaa figua(tai sille hienompaa päätä)? Onkos edes ehdotuksia mitkä kävisivät thirsteristä? Oikea thirster on minusta vähän tylsähkö tai ainakin pää on.Half-breed kirjoitti:En ole Oberon, mutta Balrog on Greater Demonin kokoinen, niin se ei ehkä kuitenkaan prinssiksi sovi.space marien kirjoitti:Osatko obe sanoa minkä kokoinen tuo balrog on?
Thirsteriksi kelpaavia figuja on vaikka kuinka, joka valmistajalla on oma paholais-nappinsa, monet jopa isoja. Reaperia kantsii koittaa, sekä useita uudempia valmistajia. Balrog menee tirsteristä hyvin, ja tosiaan kokoa löytyy, siipiväli n.12" tolla...
- Khorne Marien
tämä olisi aika hieno. Maksaisi van n. 31,5e... Osaisitteko sanoa kokoa?'
Edit: Jee!! Löysin be'lakorin
Edit: Jee!! Löysin be'lakorin
Itse olen kaavaillut prinssiä joko Deceiverin tai varghulffin figuista. Deceiveristä saisi minusta hienon slaaneshin tai tseentsin prinssin pienellä konffilla. Samoin kun varghulffista khornen tai nurglen prinssin. Nitebringerinkin figu toimisi. IMO anyway.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Kannattaa tarkistaa Inquisitor-pelin figut, ovat isompaa skaalaa joten varmasti saisi jotain massiivisempaa sieltä päin. Itsellä on Belakori kaaosarmeijan prinssinä, helposti sen sai ostettua joskus vuosi sitten.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
-
SmOkA HoNtAs
Tuossa hieno Thirsteri http://www.forgeworld.co.uk/bloodt.htm (noin. 150 e)
Prinssi (Khornen) http://www.forgeworld.co.uk/kdprrotate.htm (noin. 50 e )
Prnissi (Nurgle) http://www.forgeworld.co.uk/ndprotate.htm (noin. 50 e)
Jos Rahaa löytyyn, niin tuolta saa hienoja figuja.
Prinssi (Khornen) http://www.forgeworld.co.uk/kdprrotate.htm (noin. 50 e )
Prnissi (Nurgle) http://www.forgeworld.co.uk/ndprotate.htm (noin. 50 e)
Jos Rahaa löytyyn, niin tuolta saa hienoja figuja.
Be'lakor on nykyään Collector-figu ja niitä saa vain Mail Orderina.Oberon kirjoitti:Belakoria myydään ihan kaupassa, jos niitä vielä jäljellä on, Lahen PKP:ssä olin yhden näkevinäni kk sitten, heikkoa voi olla löytää...
Suomesta ei taida hyllytavarana enää mistään löytyä... Ainakin Fantasiapelit, PKP, Boostep ja GWn liike ilmoittivat että se on pakko tilata.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kannattaa katsastaa läpi vaikkapa http://www.battlefield-berlin.de/shop/ , joka on varsinainen figujen ostoskeskus. Demonipäsäksi kelpaavia figuja löytynee heittämällä noin sata, joista varmaan jonkun on miellytettävä silmää. Googlailee sitten parhaan ostopaikan, kun suosikki löytyy.
Vähän niinku onnetonta rajoittua pelkästään gw:n ja forgen linjastoihin. Joku Belakor... pfffh ; )
Vähän niinku onnetonta rajoittua pelkästään gw:n ja forgen linjastoihin. Joku Belakor... pfffh ; )
-
SmOkA HoNtAs
Forgella on parhaat figut : P
- Khorne Marien
space marien kirjoitti: Forgella on muutenkin tämän ikäiselle vaikeita kasata jne.miksi olisi? ihan ne varmaa yhtä helppoja on kuin normaalitkin.
tietenkin en kehoita ostamaan forgen viidenkympin örmykkää jos sitä ei osaa maalata hyvin, eli viiden kympin arvosta.Demoni laama >=) kirjoitti:Forgella on parhaat figut : Ptotta. tekevät hienoja työkseen.
Imo osta vaikka belakor, suht halpa, ja detailia löytyy
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
- Khorne Marien
@chili:
tuo oli captainin mielipide tau orca dropshipin hinta -ketjusta...The Captain kirjoitti:Kannattaa sitten muistaa, että nuo hartsipienoismallit on tarkoitettu kokeneille harrastajille, ja moni veteraanimaalarikin on tuskaillut noiden kanssa. Maali ei tahdo tarttua liukkaaseen hartsipintaan, osissa on green stuffia vaativia ilmakuplia ja muita valuvikoja, hartsi on haurasta ja murtuu herkästi, liitoskohtia on monesti pakko pinnata, osat saattavat olla vääntyneitä ja ne pitää suoristaa lähes kiehuvan kuuman veden kanssa, jne.
Forge Worldin pienoismallit eivät ihan oikeasti sovi lapsille.
Kunhan varoitin.
sitten.. unohtakaa minun postini, mutta se minkä mainitsin.. belakor in hienospace marien kirjoitti:@chili:tuo oli captainin mielipide tau orca dropshipin hinta -ketjusta...The Captain kirjoitti:Kannattaa sitten muistaa, että nuo hartsipienoismallit on tarkoitettu kokeneille harrastajille, ja moni veteraanimaalarikin on tuskaillut noiden kanssa. Maali ei tahdo tarttua liukkaaseen hartsipintaan, osissa on green stuffia vaativia ilmakuplia ja muita valuvikoja, hartsi on haurasta ja murtuu herkästi, liitoskohtia on monesti pakko pinnata, osat saattavat olla vääntyneitä ja ne pitää suoristaa lähes kiehuvan kuuman veden kanssa, jne.
Forge Worldin pienoismallit eivät ihan oikeasti sovi lapsille.
Kunhan varoitin.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.