True-scale Pre-heresy Death Guard
Re: True-scale Pre-heresy Death Guard
Kiitos ja ylistys kommenteista.
Drâyhèn: Death Shroud mariinilla viittaat varmaan tuohon puna-valko teemaiseen heppuun? Kyseessä on siis Dusk Raider väriteema joka legioonan alulla oli käytössä ennen Primarkin löytymistä. Death Shroud on taas Mortarionin henkilökohtainen henkivartiosto. Sen verran voisin sanoa että näillekkin kolmelle herralle olen jotakin tulevaisuudessa mallaamassa.
Konvertoinnista sen verran, mitä nyt olen laskeskellut niin jotakuinkin neljä iltaa näissä menee per jamppa, teen GS hommat osissa tyyliin vasen jalka, oikea jalka jne. Riippuu lähinnä itse figusta ja omasta aktiivisuudesta. :]
Drâyhèn: Death Shroud mariinilla viittaat varmaan tuohon puna-valko teemaiseen heppuun? Kyseessä on siis Dusk Raider väriteema joka legioonan alulla oli käytössä ennen Primarkin löytymistä. Death Shroud on taas Mortarionin henkilökohtainen henkivartiosto. Sen verran voisin sanoa että näillekkin kolmelle herralle olen jotakin tulevaisuudessa mallaamassa.
Konvertoinnista sen verran, mitä nyt olen laskeskellut niin jotakuinkin neljä iltaa näissä menee per jamppa, teen GS hommat osissa tyyliin vasen jalka, oikea jalka jne. Riippuu lähinnä itse figusta ja omasta aktiivisuudesta. :]
Alles super gut!
Emmä sitä. Toi huppu ja viikate tolla tokalla hämäs vähän, eikö niitä kutakuinkin tollasiksi kuiten kuvailtu Eisensteinis? Vai tekeekö mun muisti sit temppuja? :|
Mut joo, pisti vaan silmään noitten kaikkien joukosta.
Mut joo, pisti vaan silmään noitten kaikkien joukosta.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Mahtavaa jälkeä nämä uudetkin, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että jamppojen boltterit näyttävät kokonsa ja palikkadesigninsä takia aivan hirveiltä...
- Plästik Dub
Hmm, kerrankin katselemisen arvoisia marineita. Yleensä en marinetopikkeja edes avaa, mutta tällä kertaa olen tyytyväinen näkemääni. Maalaus on kertakaikkisen onnistunutta, mutta joitain kohtia, kuten ihoa (jota ei tosin paljoa näy), voisi parannella. Et viitsisi ottaa kuvia noista kun konvertointi on valmis (tai vaiheessa), mutta maalausta ei ole aloitettu?
Kiitos taas kommenteista!
Drâyhèn: Juu no tuolle huppupäiselle hemmolle hain hieman semmosta Grim Reaper fiilistä, enemmän kylmä kuoleman jakaja kuin ylväs soturi. Death Shroud on kuvattu nöyhtässä olevan kaksi terminaattorihaarniskaan pukeutunutta jamppaa, joiden kasvot ovat aina peitetty ja todellinen identiteetti on vain Primarkille varmaa. Manreaper on kourassa kumpaisellakin.
Hartman: Kiitos. Toiset tykkää muhkummasta. :)
Plästik Dub: Totta, ihossa on vielä opittavaa. Tässäpä maalaamattomista kuvia, samaiset heput näki myös aikaisemmin käydyssä konversiokisassa. Photobucket-kansio on myös pullollaan jos vain kiinnostaa.

Drâyhèn: Juu no tuolle huppupäiselle hemmolle hain hieman semmosta Grim Reaper fiilistä, enemmän kylmä kuoleman jakaja kuin ylväs soturi. Death Shroud on kuvattu nöyhtässä olevan kaksi terminaattorihaarniskaan pukeutunutta jamppaa, joiden kasvot ovat aina peitetty ja todellinen identiteetti on vain Primarkille varmaa. Manreaper on kourassa kumpaisellakin.
Hartman: Kiitos. Toiset tykkää muhkummasta. :)
Plästik Dub: Totta, ihossa on vielä opittavaa. Tässäpä maalaamattomista kuvia, samaiset heput näki myös aikaisemmin käydyssä konversiokisassa. Photobucket-kansio on myös pullollaan jos vain kiinnostaa.

Alles super gut!
- Plästik Dub
Kiitosta kuvista. Vielä sen verran voisin udella että minkä figujen pohjalle lähdit rakentamaan/minkä miniatyyrien osia käytit green stuffin ja plasticardin lisäksi?
Osia on poimittu vähän joka suunnalta mutta tuo perusmuoto on seuraavanlainen:
Termari jalat
termari kädet ja olkasuojat
marine tai kaaosmarine torso ja reppu
faban chaos warrior kypärä
old skool boltteri
Loput onkin sitten näpertämisestä kiinni.
Termari jalat
old skool boltteri
Alles super gut!
- Plästik Dub
Kiitän.Maratheus kirjoitti:Osia on poimittu vähän joka suunnalta mutta tuo perusmuoto on seuraavanlainen:
Termari jalat
old skool boltteri
Kaikki tarpeellinen on jo sanottu, toistan siis edellisiä. Erittäin hienoa jälkeä. Täytyy kyllä myöntää että tulee hieman vihertävä olo kun katsoo omia Crimson fistejä ja vertaa näihin. Valmiista figuista ei oikein saa selville sitä työn määrää mitä näihin on käytetty. WIP-kuvat kertovat ainakin mulle erittäin paljon kuinka paljon näihin on uhrattu aikaa ja vaivaa. Propsit ropisee ainakin multa!
Olen itsekkin pyöritellyt mielessäni pientä 1000p true scale marine -armeijaa, ehkäpä pre-Heresy Luna wolves. Kassellaan...
Olen itsekkin pyöritellyt mielessäni pientä 1000p true scale marine -armeijaa, ehkäpä pre-Heresy Luna wolves. Kassellaan...
- BigRedMarine
todella hyvää työtä jatka samaanmalliin =)
Semper Fi motha fucka!!!!
Kiitän kommenteista ja mielenkiinnosta.
Okei jatketaampa samaanmalliin, tässä ois vähän lisää. Väriskeemaa olen vähän twiikannu ja pieniä muokkauksia siellä täällä.

Uus heppu.

Ja vähän wörk in prögress kamaa.

Buy the ticket, take the ride. Niin siis öh... Se on kuitenkin melko eksodus tuo armeijallinen väsätä mutta kyllä se piru vie näyttää hyvältä.WolfMan kirjoitti:Olen itsekkin pyöritellyt mielessäni pientä 1000p true scale marine -armeijaa, ehkäpä pre-Heresy Luna wolves. Kassellaan...
Okei jatketaampa samaanmalliin, tässä ois vähän lisää. Väriskeemaa olen vähän twiikannu ja pieniä muokkauksia siellä täällä.

Uus heppu.

Ja vähän wörk in prögress kamaa.

Alles super gut!
-
Fierysigil[FIN]
Ovat todellakin hienoja, mutta mitäs tuo "True-scale" tarkoittaa? Jos suomennan niin saan aivan erinlaisen vastineen sille, kuin miltä nuon näyttävät...
Eikös se meinaa sitä, että figujen mittasuhteet ovat oikein, koska normaali marinethan ovat aivan liian pieniä esim. imperial guardeihin verrattuna?
-
Fierysigil[FIN]
Aaa, niin se siis pitää lukea. Ymmärsin tuon "Aidon koon" sillä, että model on 2 ja puol metriä korkea jne (joka tuntuu todella tyhmältä tehdä).
On kyl siistejä ku niinku näyttää nurglen jampoilt mut silti tulee sellanen space marine ("hyvis") fiilis :D.Iha sika hienoi.Tulee vaa ittellee huono olo ku ei osaa maalata.
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......

... mutta mihin huppuhemmon moottorisahaviikate hävisi? :,(
Huutavat sorkkaeläimet piristää kummasti viikonloppua, kiitos.
"True Scale" viittaa tosiaankin pelihahmojen mittakaavojen todenmukaiseen luomiseen eli marinet ovat niitä kolme-metrisiä beheemotteja tavalliseen nakkijäksteriin verrattuna.
Huppuhemmon fikate lähti bitsilaatikkoon pienoisen uudelleenorganisaation takia.
Lisää tulee kun joutaa tekemään, tässä joulun alla on ollut niin paljon muuta hommaa. Seuraavaksi varmaan lähden dredi-setää työstämään.
Kiitän kaikista kommenteista.
"True Scale" viittaa tosiaankin pelihahmojen mittakaavojen todenmukaiseen luomiseen eli marinet ovat niitä kolme-metrisiä beheemotteja tavalliseen nakkijäksteriin verrattuna.
Huppuhemmon fikate lähti bitsilaatikkoon pienoisen uudelleenorganisaation takia.
Lisää tulee kun joutaa tekemään, tässä joulun alla on ollut niin paljon muuta hommaa. Seuraavaksi varmaan lähden dredi-setää työstämään.
Kiitän kaikista kommenteista.
Alles super gut!
Hienolta näyttää!!
Olen fiilistellyt näitä Pre-heresy tyylisiä armeijoita jo vuosituhannen alusta asti. Mielestäni olet edennyt pitkälti oikeaan suuntaan tässä.
Mallit henkivät kyllä hyvin marineiden valtavaa kokoa ja olemusta=) mutta kuten jo edellä joku mainitsi...niin minunkin makuuni nämä ovat ehkä jo hieman liian mädäntyneen oloisia ollakseen kapinaa edeltäviä Death Guard- Legioonalaisia. Ehkä juurikin kapinan alkumetreiltä voisi löytyä sopiva ajankohta...
noh mutta takaisin kehuihin. Olet onnistuneesti hyödyntänyt GW:n valmiita osia, sekä sculptaillut itse loppuja. Näitä katsellessa tulee hyvä mieli. Jään ehdottomasti odottelemaan mielenkiinnolla jatkoa. (mutta samalla toivon ettet hätäile malleja tänne, vaan teet ne huolellisesti valmiiksi asti ennen kuin laitat kuvat tänne;)
Olen fiilistellyt näitä Pre-heresy tyylisiä armeijoita jo vuosituhannen alusta asti. Mielestäni olet edennyt pitkälti oikeaan suuntaan tässä.
Mallit henkivät kyllä hyvin marineiden valtavaa kokoa ja olemusta=) mutta kuten jo edellä joku mainitsi...niin minunkin makuuni nämä ovat ehkä jo hieman liian mädäntyneen oloisia ollakseen kapinaa edeltäviä Death Guard- Legioonalaisia. Ehkä juurikin kapinan alkumetreiltä voisi löytyä sopiva ajankohta...
noh mutta takaisin kehuihin. Olet onnistuneesti hyödyntänyt GW:n valmiita osia, sekä sculptaillut itse loppuja. Näitä katsellessa tulee hyvä mieli. Jään ehdottomasti odottelemaan mielenkiinnolla jatkoa. (mutta samalla toivon ettet hätäile malleja tänne, vaan teet ne huolellisesti valmiiksi asti ennen kuin laitat kuvat tänne;)
"Lukeminen kannattaa aina"
http://spikyratpack.blogspot.com/
http://spikyratpack.blogspot.com/
- harvester of sorrow
erittäin hienoja itse ainakin pidän pre heresy marineista ja varsinkin death guardista
EDIT:mitenkäs muuten olet maalannut nämä jos saan udella
EDIT:mitenkäs muuten olet maalannut nämä jos saan udella
pelit 1.1.2010 lähtien.
W-D-L
6-1-3
W-D-L
6-1-3
Kiitän.
Lisää verta pyttyyn.
Isoa herraa tulossa.

Devastator/Havoc kersantti. Tästä minä ite tykkään.

Hevi.

Sitten sitä armeijan toista puolikasta eli hiljaisia siskoja (Sisters of Silence). Mykkiä psyykkerin metsästäjiä, Keisarin armosta. Näillä olen ajatellut korvata skoutit, saas ny nähdä.

Että näin. Kaikkihan noista on vahvasti vaiheessa, jospa vielä tämän vuoden puolella pääsee maalaamaankin.
Lisää verta pyttyyn.
Isoa herraa tulossa.

Devastator/Havoc kersantti. Tästä minä ite tykkään.

Hevi.

Sitten sitä armeijan toista puolikasta eli hiljaisia siskoja (Sisters of Silence). Mykkiä psyykkerin metsästäjiä, Keisarin armosta. Näillä olen ajatellut korvata skoutit, saas ny nähdä.

Että näin. Kaikkihan noista on vahvasti vaiheessa, jospa vielä tämän vuoden puolella pääsee maalaamaankin.
Alles super gut!