MEQ ja niiden yleisyys
MEQ ja niiden yleisyys
onko muita alkanut tylsistyttää tuo joka armeijasta löytyvä MEQ lista, ja nuo iän ikuiset marinet joita näen joka tuutista, vai olenko ainut tyyli pelaaja?
Re: MEQ ja niiden yleisyys
Et ole ainut tyylipelaaja, joka armeijasta ei löydy MEQ-listaa, ja marinet on onneksi nykyisin jonkun verran monipuolsempia (tai ainakin potentiaalia on useammalla listalla) kuin ennen. Ei syletä liikaa.
- NorjanPaavi
Tämähän riippuu aivan siitä missä seurassa sattuu pelaamaan?toimisto kirjoitti:onko muita alkanut tylsistyttää tuo joka armeijasta löytyvä MEQ lista, ja nuo iän ikuiset marinet joita näen joka tuutista, vai olenko ainut tyyli pelaaja?
Uusimpaan edikkaan nyt vain sattuu sopimaan tyyli MEQ. Ikävä kyllä nämä listat vain sattuvat toimimaan lähes poikkeuksetta.
Se että miten määritellään tyylipelaaja? Ovatko nämä coolit tyylipelaajat niitä jotka eivät harrasta POWER pelaamista vaain rakentavat armeijansa aina omaan jalkaan ampumalla? Vai niitä jotka rakentavat armeijansa aina sanatarkasti fluffin mukaan? Eikö Marinet voi olla tyylipelaajan valinta?
Itse pidän itseäni (aika hyvin sanottu) suht tyylipelaajana, kun tykkään pelata sillä mikä silmään tuntuu hyvältä ja käteen tuntuu hauskalta.
- Half-breed
DA, ja BA taitaa mennä tyylilistan puolelle.NorjanPaavi kirjoitti:Eikö Marinet voi olla tyylipelaajan valinta?
Itse aiheeseen sitten vastauksena on ei. Se on paljolti seurasta kiinni mitä vastaan tulee pelattua. Jos kaverit nyt sattuu kaikki pelaamaan marineilla, niin ei ihme jos tylsistyy nopeasti. Mutta pelaappa porukassa jossa on myös muitakin armeijoita kuin mariineja (Nimimerkki ~9 peliä putkeen muita kuin marsuja vastaan.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Henkinen Johtaja
Nyt on tyhmänä pakko kysyä mitä tuo MEQ-lyhenne oikein tarkoittaa?
Tuosta...
Marine Equivalent.
Edit//Google on ihan käytännöllinen. Tai tää: http://ilmainensanakirja.fi/
Edit//Google on ihan käytännöllinen. Tai tää: http://ilmainensanakirja.fi/
Viimeksi muokannut Drâyhèn, Ma 29.06.2009 04:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Eli... Mitä meinaa :S
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Ringslinger
Mariinia vastaava. Eli 3+ saven omaava.Nazgúl kirjoitti:Eli... Mitä meinaa :S
In brightest day, in darkest night,
no evil shall escape my sight!
Let those who worship evil's might,
beware my power... Green Lantern's light!
no evil shall escape my sight!
Let those who worship evil's might,
beware my power... Green Lantern's light!
Itselläni on patologinen Marine- ja MEQ-viha, mistä syystä itse en pelaa ainuttakaan MEQ-armeijaa, mikä olisi ainakaan tehokas (Necron, Grey Knight). Kyllähän se ainanen mariinimassojen teurastus pitkästyttää, mutta toisaalta siitä syystä voitan Eldareillani lähes poikkeuksetta MEQ:it ja Mariinit, kun on saanut joka paikassa harjoittaa taitojaan.
Tyylipelaaminen (mainio sana, btw) on minusta tavallaan hauskempaa. Elikkä ei aina oteta sitä huippuunsa hiottua listaa, vaan ottaa juuri vähän ryhmiä mitkä ovat hauskoja ja silmiä hiveleviä (GK), ja pallottelee hauskoilla listoilla. Turnauksia voittavat marine-armeijat ei eroa toisistaan kuin enintään ryhmien koostumuksilla tai sillä että toisella on hirviön tappoon Devat ja toisella vähän enemmän snipuscoutteja.
Itse siis kaikesta päätellen kannatan tyylipelaamista, ja sitä että pääsee pelaamaan muitakin kuin marineita vastaan. 11 vuotta harrastuksen parissa ja Eldarini eivät ole nähneet ainuttakaan hordea tai muuta vastaavaa. Eldarit toisaalta olen jo hionut koko anti-MEQ loistoonsa.
Tyyliarmeijat kuriin ja powersword kunniaan! Rukoillaan päivää jona voin oikeasti pelata Striking Scorpioneilla.
Tyylipelaaminen (mainio sana, btw) on minusta tavallaan hauskempaa. Elikkä ei aina oteta sitä huippuunsa hiottua listaa, vaan ottaa juuri vähän ryhmiä mitkä ovat hauskoja ja silmiä hiveleviä (GK), ja pallottelee hauskoilla listoilla. Turnauksia voittavat marine-armeijat ei eroa toisistaan kuin enintään ryhmien koostumuksilla tai sillä että toisella on hirviön tappoon Devat ja toisella vähän enemmän snipuscoutteja.
Itse siis kaikesta päätellen kannatan tyylipelaamista, ja sitä että pääsee pelaamaan muitakin kuin marineita vastaan. 11 vuotta harrastuksen parissa ja Eldarini eivät ole nähneet ainuttakaan hordea tai muuta vastaavaa. Eldarit toisaalta olen jo hionut koko anti-MEQ loistoonsa.
Tyyliarmeijat kuriin ja powersword kunniaan! Rukoillaan päivää jona voin oikeasti pelata Striking Scorpioneilla.
Idleness is the pathway to damnation.
Eikö Grey Knight lista nimenomaan ole tuollainen tyylilista? Varsinkin jos käyttää pelkkiä Grey Knightejä eikä mitään stormtrooppereita.Tylran kirjoitti:...Itselläni on patologinen Marine- ja MEQ-viha, mistä syystä itse en pelaa ainuttakaan MEQ-armeijaa, mikä olisi ainakaan tehokas (Necron, Grey Knight)....
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- samppuliini
Tuossa taidetaan tarkoittaa juuri että grey knighteistä tai necruista ei saa kovaa MEQ-listaa. Kyllä niitä horde armeijoitakin tulee aina välillä nähtyä. Monet ovat tulleet sanomaan että miten saan 1500 pisteen listaan nideillä näin paljon figuja vaikka löytyy 7 monsua, joka on vähän hassua (: . Gauntteja on yleensä se about 40+.ampusiili kirjoitti:Eikö Grey Knight lista nimenomaan ole tuollainen tyylilista? Varsinkin jos käyttää pelkkiä Grey Knightejä eikä mitään stormtrooppereita.Tylran kirjoitti:...Itselläni on patologinen Marine- ja MEQ-viha, mistä syystä itse en pelaa ainuttakaan MEQ-armeijaa, mikä olisi ainakaan tehokas (Necron, Grey Knight)....
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Örkit ovat selkeästi tehokkaampia kuin suurin osa nykyisistä MEQ listoista kuitenkin.. Samoin Mech Eldarit ja ehkä myös Dark Eldarit.
Ihan turha on enää MEQ vihaa viljellä, kun ainoa oikeasti kärkikastin lista on tupla lashi + oblit ja loput t4 3+ kyhäelmät vaihtelevat tasapainoisesta surkuhupaisaan.
Ihan turha on enää MEQ vihaa viljellä, kun ainoa oikeasti kärkikastin lista on tupla lashi + oblit ja loput t4 3+ kyhäelmät vaihtelevat tasapainoisesta surkuhupaisaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"