"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Argh. Forge world leikkaa epic linjansa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tneva82

Argh. Forge world leikkaa epic linjansa

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Pahus soikoon. Huomasin vasta tänään että FW:n hiano Epic linja on kokemassa kuoleman :-( Eivät näköjään enää tee uusia figuja vaan niitä voi tilata vain niinkauan kuin tuotteita riittää varastossa :(

Ilmeisesti vuoden lopulla lopullinen päätös tehdään mutta ilmeisesti FW:n porukka sanonut ettei kannata elätellä isoja toiveita...

Samperi. Tuo linja oli kohtuullisen hyvä ja verrattuna GW:n virallisiin metallifiguihin ja niiden älyvapaiden hintojen sait halvemmalla laadukkaampia tuotteita.

Kerrankin en pistäisi pahakseni jos nostaisivat hintoja. Kunhan linja pysyisi elossa olisi se parempi kuin täys kato :-(

Onneksi ei ole puolivälissä mikään FW:n armeija(mahtaisi tuntui karmealta jos olisi parisataa sijoittanut puolikkaaseen tau armeijaan ja nyt huomata ettei voi viimeistellä armeijaa pelikelpoiseksi...) mutta IG:n super raskaista tankeista pari varianttia uupui ja warhoundeja olisi muutama kelvannu. Mutta they are gone :-(

Huoh. Lähetin jo vetoomuksen että leikkaisivat vaikka variantteja ja nostaisivat hintoja tai myisivät vain esmes kerran vuodessa ennakkotilauksiin tai jotain kunhan vain pitäisivät linjan edes jotenkin ylhäällä mutta eipä taida enää auttaa.

Edit: Stormbladeja näytti viellä olevan joten pikatilaus niistä. Toivottavasti eivät lopu ennenkuin toimittavat minulle :pray:
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Silveri

Re: Argh. Forge world leikkaa epic linjansa

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Suomen kielen kirosanat eivät riitä kuvaamaan tunteitani tästä asiasta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tneva82

Silveri kirjoitti:Suomen kielen kirosanat eivät riitä kuvaamaan tunteitani tästä asiasta.
Minulta loppui sanat vaikka kaivelin englannin kielen sanastoanikin läpikotaisin.

"Onni" ettei heillä ollut laajaa tyranid varastoa. Sitten vasta kiroaisinkin urakalla kun eilen bongasin tyranid armeijan alun fantsussa poiketessani. Voisi hiukan ketuttaa jos olisin suunnitellut tilaavani loput heiltä ja nyt sitten kävi näin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tuumi

Viesti Kirjoittaja Tuumi »

Mitähän mahtaa eräällä ulkomaisella foorumilla(?) olevat sällit tuumata. Olivat ihan hienot necron ja tyranid 'proof of concept' green stuff sculptit tehnyt ja lähettänyt GW:lle, jos vaikka oisivat sattuneet innostumaan. Eivät mahda innostua, jos kerran ovat Epiciä ajamassa alas. Sääli sinällään, Epic oli se kipinä mikä kauan sitten jäi kytemään ja johti mutkin lopulta 40k:hon.

http://www.belloflostsouls.net/2009/06/ ... found.html
tneva82

Tuumi kirjoitti:Mitähän mahtaa eräällä ulkomaisella foorumilla olevat sällit tuumata. Olivat ihan hienot necron ja tyranid 'proof of concept' green stuff sculptit tehnyt ja lähettänyt GW:lle, jos vaikka oisivat sattuneet innostumaan. Eivät mahda innostua, jos kerran ovat Epiciä ajamassa alas. Sääli sinällään, Epic oli se kipinä mikä kauan sitten jäi kytemään ja johti mutkin lopulta 40k:hon.
Joo eivät halunneet alkaa noita tekemään vaikka olisivat saaneet mallit ilmaiseksi. Tosin sinänsä voi ymmärtää kun muistaa ongelmat mitä FW:llä ollu resiinijalkaväen kanssa(paaaaljon viallisia castingeja ja paljon paljon urakkaa korvikkeiden tuottamisessa). Harmi ettei GW ota jalkaväkeä ja tee siitä metalli/muovi versiota. Ne ilmeisesti toimisivat paremmin jalkaväen kanssa.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Veemäisempi juttu. Figut ovat kuulemma niin suosittuja että muotit hajoavat, mutta eivät riittävän suosittuja että niitä kannattaisi uusia. Voihan tietysti olla että Epic-skaala asettaa omat vaikeutensa resiinivalulle.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Kuulemma Forge ei tykkää resiini -infantrystä. Sinäänsä ymmärrettävää kun se on niin helposti katkeavaa.

Forgelta on siis hajoamassa tietyt muotit käteen. Joten niiden valut lopetetaan ja sitä mukaa kun kaikki saadaan varastosta pois myös myynti. En tiedä kasvaako tuo häviävien figujen joukko tuosta, kuvittelisin että niitä on tilattu jo niin hirveät määrät. Vuoden lopussa FW sitten miettii että leikkaako epic linjan kokonaan vai tekeekö se muotit uudestaan. Itse toivon että tekevät kun puuttuu noita Firewarrioreita ja eipä niitä enään siellä ole. Railgun Hammerheadejakin olisi kiva saada *puuh*.
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Hehheh, olen aika varma että se lopputulos perustuu siihen, miten ne saa myytyä figuurinsa pois.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Forgelta sanoivat että jos sinne laittaa @postia siitä mitä haluaa ja mahdollisesti uudelleenpakkaus ehdotuksia niin parantaa mahdollisuuksia saada niitä jos/kun ne otetaan uudelleen valikoimaan.
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
jasca
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jasca »

http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=216385
Tuolla oli puhetta FW:n epic figujen paluusta.
tneva82

jasca kirjoitti:http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=216385
Tuolla oli puhetta FW:n epic figujen paluusta.
Uskon ku näen. Myyjiltä tullu niin ristiriitaista tietoa tuon suhteen kuukauden sisällä etten usko ennenkuin näen.

Mutta toisaalta eipä väliksi enää. Mie olen vaihtanu pelejä muualle. Warmaster ancient, Trafalgar, Legends of the old west ja Warmachine ku ei forgen figuista hyödy ;-)
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Joo E&C (henkilö joka tuntee FW:n työntekijöitä ja on noitten puheitten alkuperä) sanoo että sieltä tulee iso osa takaisin. Mutta mä odotan että ne oikeasti laittaa jotain ennen kuin uskon enemmän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”