WARMACHINE/HORDES-turnaus Ropeconissa 2009
Re: WARMACHINE/HORDES-turnaus Ropeconissa 2009
Raahaudutaan sittenkin tänne bowli turnauksen sijaan. Siellä ei kuiteskaan saisi pelattua kuin 2 peliä(en ny semifinaaleihin pääsisi kuiteskaan).
Cygnarit edelleen maalaamatta eikä niiden maalaukseen ole riittävää inspistä että ehtisi maalata hyvin tarvittavan kasan(plus jaakkotilanne niin huono etten saa mieluisaa listaa) joten khadorilla messiin.
Cygnarit edelleen maalaamatta eikä niiden maalaukseen ole riittävää inspistä että ehtisi maalata hyvin tarvittavan kasan(plus jaakkotilanne niin huono etten saa mieluisaa listaa) joten khadorilla messiin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Ilmoittaudutaanhan nyt sitten itsekin mukaan.
Elmeri Laitinen ja Menothin pyhä mahti mukana menoissa.
Elmeri Laitinen ja Menothin pyhä mahti mukana menoissa.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Heipsis!
Pistetäänpä jakkelit jakkeloimaan ja luurankelit luurankeloimaan! Eli Ville Mutka voisi tulla mukaan myös.
Pistetäänpä jakkelit jakkeloimaan ja luurankelit luurankeloimaan! Eli Ville Mutka voisi tulla mukaan myös.
Näköjään ilmoja tulee tälleen rykäyksittäin, mikä toki käy! Nyt kasassa siis jo 17 (19) nimeä, eli samalla kannattaa jokaisen varautua pelaamaan viisi kierrosta. Huomattava kuitenkin, ettei ole varmaa, että niitä tarvitaan. Tämä siksi, että turnaus päättyy jos yhdellä pelaajalla on enemmän voittoja kuin kellään muulla. Tasapeleillä ja/tai ristiinpeluulla on hyvin mahdollista, että neljä kierrosta riittää.
Mutta näin osallistujamäärän lähestyessä kahtakymmentä suosittelen kiinnostuneita tunkemaan itsensä pikapuoliin listoille. Tarvittaessa voidaan yrittää metsästää lisätilaa.
Mutta näin osallistujamäärän lähestyessä kahtakymmentä suosittelen kiinnostuneita tunkemaan itsensä pikapuoliin listoille. Tarvittaessa voidaan yrittää metsästää lisätilaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tästä kohdasta piti kysyä Celebdaelta että hommaatko sie nelosskenuun tarvittavat objektiivit vai ottavatko pelaajat itse jotain sopivaa mukaan? Esim. itse voin ottaa mukaan Traconin turnauksessakin käytetyt läpyskät kyllä eli siinä on 12-14 pelaajalle, en juuri nyt muista monta niitä tehtiin sinne.Celebdae kirjoitti:Mitä otan mukaan?
Figujen ja tarvittavien noppien/markkerien/härpäkkeiden lisäksi pakollisia ovat kaksi selkeästi ilman lyhenteitä tms. kirjoitettua kopiota armeijalistastasi/-listoistasi nimellä varustettuna. Suositeltavaa on myös hankkia helppokäyttöinen ajastin (esim. tällainen) ja mahdollisesti esimerkiksi huopakankaasta askarreltu 14" halkaisijan ympyrä helpottamaan Mosh Pit/Plateau-skenun pelaamista.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Jos viitsit ottaa mukaan, niin kiitoksia, parempi niin! Luultavasti tuosta vielä puuttuviksi markkereiksi löytyy suht monelta ylimääräisiä (tai kakkoslistan) ukkoja large basella.Pariah kirjoitti:Tästä kohdasta piti kysyä Celebdaelta että hommaatko sie nelosskenuun tarvittavat objektiivit vai ottavatko pelaajat itse jotain sopivaa mukaan? Esim. itse voin ottaa mukaan Traconin turnauksessakin käytetyt läpyskät kyllä eli siinä on 12-14 pelaajalle, en juuri nyt muista monta niitä tehtiin sinne.Celebdae kirjoitti:Mitä otan mukaan?
Figujen ja tarvittavien noppien/markkerien/härpäkkeiden lisäksi pakollisia ovat kaksi selkeästi ilman lyhenteitä tms. kirjoitettua kopiota armeijalistastasi/-listoistasi nimellä varustettuna. Suositeltavaa on myös hankkia helppokäyttöinen ajastin (esim. tällainen) ja mahdollisesti esimerkiksi huopakankaasta askarreltu 14" halkaisijan ympyrä helpottamaan Mosh Pit/Plateau-skenun pelaamista.
No eikös tässä pelissä juuri ole niitä Warjackeja kaikilla kaapit täynnä, mut niitä ei kukaan käytä. :)Celebdae kirjoitti: Jos viitsit ottaa mukaan, niin kiitoksia, parempi niin! Luultavasti tuosta vielä puuttuviksi markkereiksi löytyy suht monelta ylimääräisiä (tai kakkoslistan) ukkoja large basella.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Täällä yksi hullu joka käyttää. Toisikohan tähän turneeseen viiden jaakon listan :)TheEmu kirjoitti:No eikös tässä pelissä juuri ole niitä Warjackeja kaikilla kaapit täynnä, mut niitä ei kukaan käytä. :)Celebdae kirjoitti: Jos viitsit ottaa mukaan, niin kiitoksia, parempi niin! Luultavasti tuosta vielä puuttuviksi markkereiksi löytyy suht monelta ylimääräisiä (tai kakkoslistan) ukkoja large basella.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Joo taitaa se ainoa rajoitus olla että kuinka moni niitää raahaa mukanaan coniin.TheEmu kirjoitti:No eikös tässä pelissä juuri ole niitä Warjackeja kaikilla kaapit täynnä, mut niitä ei kukaan käytä. :)Celebdae kirjoitti: Jos viitsit ottaa mukaan, niin kiitoksia, parempi niin! Luultavasti tuosta vielä puuttuviksi markkereiksi löytyy suht monelta ylimääräisiä (tai kakkoslistan) ukkoja large basella.
...mutta sitten ens vuonna mk2 kaiken muuttaa!
Koska turnaus alkaa tulla täyteen, varataan itsekin paikka ekaan masiinaturnaukseen. Sen verran hyvin edennyt maalaus, että uskaltaa sanoa sen valmistuvan coniin mennessä.
Eli siis Jani Kautto ja protectoraatit debytoimaan tässä lajissa
Eli siis Jani Kautto ja protectoraatit debytoimaan tässä lajissa
Ilmoitetaan nyt Ojala Villekin mukaan vähän jälkijunassa mutta sellaista se elämä on. Factiosta ei vielä tarkempaa tietoa.
Nothing to see here move along noob.
Mahtuuko vielä mukaan? Ei harmainta aavistusta millä listalla...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mahtuu mukaan. Ymmärsin, että tosta listasta taitaa joku nimi pudota poiskin.petskules kirjoitti:Mahtuuko vielä mukaan? Ei harmainta aavistusta millä listalla...
Mihinkäs aikaan tämä turnee muuten alkaa? Toive on, ettei ainakaan ennen kymmentä, muualta Suomesta paikalle vasta lauantaina ajatellen...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Eli 1. kierros alkaa klo 10. Sitä aikaisemmin on suotavaa olla morjestanut järjestäjiä, mutta jos/kun ilmo on jo tämän ketjun avausviestissä kirjattu oikein, niin ei tarvii juuri aikaisemmin ilmestyä. Eli sanotaan että klo 9.55 paikalla kamojen kanssa riittää.Celebdae kirjoitti:Conin WM/H turnaus järjestetään lauantaina 1.8.2009 klo 10-22
Eli tosiaan Tero Särkijärvi mukaan. Listasta tietoa kun saan sitä...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Tomi Hurme ikäväkseen peruu osallistumisen sairastumisen vuoksi.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Nyt mie joudun olemaan yksin :'(Tom_Gore kirjoitti:Tomi Hurme ikäväkseen peruu osallistumisen sairastumisen vuoksi.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Joo no se on kyllä selvä, ettei sun kanssa kukaan muu suostu oleen :)Aasimar kirjoitti:Nyt mie joudun olemaan yksin :'(Tom_Gore kirjoitti:Tomi Hurme ikäväkseen peruu osallistumisen sairastumisen vuoksi.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
Der Dexter
oh, young love, such a wonderful thingy...
Aliquando Insanire Iucundum Est