olen aloitteleva eldar pelajaaja ja olen jo hankkinut itselleni codexin ja muutamia figuja
eldar farseer
guardian squad
fire dragons squad
eli miten jatkaisin tästä armeijaani? armeijan pitäisi olla toimiva ja helppo aloittelijalle , ajattelin harlequinsseja koska näyttää siisteiltä mutta en tiiä millanen lista toimisi. eli voisiko joku listata tänne jonkun näköisen listan josta voisin aloittaa.
aloitteleva eldar pelaaja
Re: aloitteleva eldar pelaaja
Armeijalistat-osiosta kannattaa tähyillä muiden listoja ja sitten laittaa sinne oma esille. Sieltä saa neuvoa, mutta näin alusta alkaen kukaan tuskin alkaa sinulle hyvää listaa miettimään. Onhan sinulla sääntökirja?
Hankit pakolliset HQ:n ja troopit ja sitten laajennat yksiköillä joista olet kiinnostunut (Hienot figut, mielenkiintoinen pelityyli ja säännöt...)
Hankit pakolliset HQ:n ja troopit ja sitten laajennat yksiköillä joista olet kiinnostunut (Hienot figut, mielenkiintoinen pelityyli ja säännöt...)
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- Haizelhoff
- Valvoja
Joo eli sulla on jo yksi HQ: Farseer ja yksi Troops: Guardianit. Fire Dragonit on elitesiä. Seuraavaksi sä tarttisit siis toisen Troopsin, joko voit ottaa lisää guardianeja, tai jos sinua kiinnostaa esim. sniput, niin rangereita. Myös dire avengerit ja jetbiket on troopsia. Fire Dragonit on hyvää anti tankkia, mutta niille voisit harkita kulkuneuvoa. Falcon ja Wave Serpent on pystyvät kuljettamaan jalkaväkeä. Harlekiinit antaisivat armeijaasi myös lähitaisteluvoimaa, eli ei ollenkaan huono idea. Eldareilla Aspect Warriorit aina erikoistuvat johonkin, eli kannattaa ottaa tarpeeksi eri yksiköitä, jottei sulta jää puuttumaan esim. äijiä massa armeijoita, kuten örkkejä vastaan (johon striking scorpionit toimii). Lähtökohtaisesti kuitenkin armeijassa kannattaa olla sekä panssari torjuntaa että jalkaväkeen purevaa. Panssaritorjuntaa tarvitset ehkä vähän vähemmän, kun jalkaväkeä tässä pelissä nyt kuitenkin enemmän on. Muuten se on maku asia. Haluatko ampujia, kuten dark reapereita, tai lähistelijöitä kuten dark reapereita. Toivottavasti tästä on hyötyä, mutta muista että tärkeintä on että pidät itse omasta armeijastasi.
okei , aattelin dire avenger squadin ostaa ja jonkinmoisen lähitaistelu yksikön
- Half-breed
Hyvät valinnat. Kuitenkin ennen kuin alat ostamaan lisää kamaa, niin sinun kannattaa pysähtyä hetkeksi ja miettiä minkälaiseksi haluat armeijaasi kehittää. Kuitenkin Eldareista voi tehdä monenlaista listavariaatiota. Elikkä lueskele Armeijalistat-osiota, ja codexia, ja tee itse armeijalista jolla tykkäisit pelata.wilssoni kirjoitti:okei , aattelin dire avenger squadin ostaa ja jonkinmoisen lähitaistelu yksikön
Näin kun teet niin et tule sitten hankkineeksi turhia yksiköitä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.