Matsien sopiminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Matsien sopiminen
Pelataanko Olli sitten ensiviikolla? Mikä päivä käy parhaiten?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Orcs are da best
Tossa mietiskelin ja sovittelin menojen väliin ja huomasin ilokseni maanatain olevan täysin vapaa. Juuri sopivä päivä nörtteillä figujen kanssa.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Tahtoisko joku matsata miun Mortal kaaosta vastaan ensviikolla? Mulla on vapaana kaikki muut päivät paitsi maanantai. Pelin koko 2k ja heti klo 11--> kelpaa mainiosti.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Joo! \o/Pecu kirjoitti:Tahtoisko joku matsata miun Mortal kaaosta vastaan ensviikolla? Mulla on vapaana kaikki muut päivät paitsi maanantai. Pelin koko 2k ja heti klo 11--> kelpaa mainiosti.
Jonkun toisenkin matsin vois ottaa. Ite oon tiistai-iltana toivottavasti Joensuussa.
Rune kirjoitti:Joo! \o/Pecu kirjoitti:Tahtoisko joku matsata miun Mortal kaaosta vastaan ensviikolla? Mulla on vapaana kaikki muut päivät paitsi maanantai. Pelin koko 2k ja heti klo 11--> kelpaa mainiosti.
Jonkun toisenkin matsin vois ottaa. Ite oon tiistai-iltana toivottavasti Joensuussa.
Jei, pääsee pelaamaan blokkiarmeijaa vastaan \o/. Käviskö sulle sit jo keskiviikkona klo 11--> ?
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Ei ainakaan noin aikaisin. Ehkä iltapäivästä, voi olla. Saattaa ollakin että hajoan kotioloihin jo heti ensimmäisenä päivänä, mutta vois katella sitä torstaita ensisijaisesti. Pitää ilmoitella lähempänä.Pecu kirjoitti:Rune kirjoitti:Joo! \o/Pecu kirjoitti:Tahtoisko joku matsata miun Mortal kaaosta vastaan ensviikolla? Mulla on vapaana kaikki muut päivät paitsi maanantai. Pelin koko 2k ja heti klo 11--> kelpaa mainiosti.
Jei, pääsee pelaamaan blokkiarmeijaa vastaan \o/. Käviskö sulle sit jo keskiviikkona klo 11--> ?
Ja joo, mie en jaksais myöskään mitään puskahaltioita, vampyyrejä tai liskoja enää. :) WoC on kiva vastus. Ne tottelee mukavasti detachmenteja, ainakin Border Patrolissa. Eikö nin, J-P? ;)
Hei juu, maanantai käy hyvin. Käykö kello 12? Mulla on kymmeneltä parturi, joten voisin sitten siitä kivasti pomppia suoraan fantsulaan.Orcs are da best kirjoitti:Tossa mietiskelin ja sovittelin menojen väliin ja huomasin ilokseni maanatain olevan täysin vapaa. Juuri sopivä päivä nörtteillä figujen kanssa.
Pecu kirjoitti:Tahtoisko joku matsata miun Mortal kaaosta vastaan ensviikolla? Mulla on vapaana kaikki muut päivät paitsi maanantai. Pelin koko 2k ja heti klo 11--> kelpaa mainiosti.
Eikö kettään kiinosta? Mulla ois kaikki päivät vapaana, paitsi Peetusta riippuen torstaina saattaa olla peliä. Mikä päivä vaan, mihin aikaan vaan, tietty mieluiten aamusta.
- GobbladasSquig
Mie voisin keskiviikkona speelata. Mortal chaos vs mortal chaos? :)
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Se kelpaa oikein hyvin =). Käytkö varailee pöytää fantsulasta, itse tuskin olen keskustaan päin hilautumassa ennen keskiviikkoa. Vois alotella vaikka jo klo 11?GobbladasSquig kirjoitti:Mie voisin keskiviikkona speelata. Mortal chaos vs mortal chaos? :)
- GobbladasSquig
Ok, käyn huomenissa varaa. Tasan kaksituhatta?
Pitäiskö hullutella ja ottaa 2250pts? Itse en ole tuolla pistemäärällä tainnut kertaakaan pelailla joten nyt voisi olla korkea aika sille, mikäli sinulle vain kelepaa ?GobbladasSquig kirjoitti:Tasan kaksituhatta?
- GobbladasSquig
Kelepaa mainiosti, olisinkin oikeastaan sitä ehdottanut. :)
Ehtisikö joku ensi viikolla ma-ke pelaamaan ETC kompattua peliä demoneita vastaan?
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Nytkö se kauan kaivattu pitäisi viimein vääntää, vai? :)Pikku kirjoitti:Ehtisikö joku ensi viikolla ma-ke pelaamaan ETC kompattua peliä demoneita vastaan?
Kansa vaatii hilparimiehiä.Rune kirjoitti:Nytkö se kauan kaivattu pitäisi viimein vääntää, vai? :)Pikku kirjoitti:Ehtisikö joku ensi viikolla ma-ke pelaamaan ETC kompattua peliä demoneita vastaan?
- GobbladasSquig
Joo hei, demoneita. Mie ainakin voisin pelata. Käykö tiistai, jos aloitetaan vaikka 12.00?
Toki toki. Jos jaksat vielä käydä rustaamassa varauksen :PGobbladasSquig kirjoitti:Joo hei, demoneita. Mie ainakin voisin pelata. Käykö tiistai, jos aloitetaan vaikka 12.00?
Väännetään vaan jos ehdit :)Rune kirjoitti:Nytkö se kauan kaivattu pitäisi viimein vääntää, vai? :)Pikku kirjoitti:Ehtisikö joku ensi viikolla ma-ke pelaamaan ETC kompattua peliä demoneita vastaan?
Miksen ehtisi. Pitänee vain järjestää.Pikku kirjoitti:Väännetään vaan jos ehdit :)Rune kirjoitti:Nytkö se kauan kaivattu pitäisi viimein vääntää, vai? :)Pikku kirjoitti:Ehtisikö joku ensi viikolla ma-ke pelaamaan ETC kompattua peliä demoneita vastaan?
Alttareita en vieläkään kykene tarjoamaan vastaan, mutta enköhän keksi jotain muuta ikävää. Pitäisi miulta löytyä sellaiseen perusjärköttävään listaan nappeja mielin määrin - sellaiseenkin, joka kaiken lisäksi toimisi fluffin kanssa yhdessä. Ainut vaan, että miun Lightia ja Firea käyttävät maagit on toisella puolen Wanhaa Maailmaa kuin mitä rouva Kraus, mutta ehkä Shadowsilla ja Deathillakin selvinnee.