Empire 1250
-
iron dwarf
Empire 1250
Vastaan viesteihin 1-2 päivässä.
Warrior Priest Erik Holkan 90p
- Armor of meteoric armor 25p
- Icon of Magnus 25p
- two-hand weapons 4p
- Great weapon 4p
= 148p
Armeijan kenraali, liittyy swordeihin antamaan hatrediä
Battle Wizard Racksus Blackhand 65p
- level 2 35p
- Dispel scroll 25p
- Dispel scroll 25p
= 150p
Death velho. Viskaa sen verran magiaa, että Erik voi rukoilla
Captain Johan Klainhorf 50p
- battle standard 25p
- War banner
- barded warhorse 14p
- full plate armor 8p
= 122p
Johan liittyy swordeihin/nihteihin tai höröilee yksin näiden välissä
tehden jommankumman kanssa yhteis chargen
Core:
22 Swordmen 132p
- full command 25p
- detacment of 9 halberdies 45pp
- detacment of 10 handgunners 80p
= 257p
perusblokki (alasin) ja normiampujat
5 Knights of blazing sun 115p
- musicant 8p
= 123p
suojaa swordien sivustaa ja tekee "vasaran & alasimen"
Spesial:
5 Outriders
- outrider champpion 16p
- misicant 8p
=129
ampuu swordien oikealla sivustalla suojaten joten kuten sen flankin
Cannon 100p
sniputtelee monsut ja yksinäiset herot
Mortar 75p
räjäyttelee heikompiaan
Rare:
Hellstorm rocket battery 115p
Räjäyttää KAIKEN ja vähän enemmän
total: 1249p
PD: 4
DD: 4+ 2X Dispel scroll
models in army: 64
Warrior Priest Erik Holkan 90p
- Armor of meteoric armor 25p
- Icon of Magnus 25p
- two-hand weapons 4p
- Great weapon 4p
= 148p
Armeijan kenraali, liittyy swordeihin antamaan hatrediä
Battle Wizard Racksus Blackhand 65p
- level 2 35p
- Dispel scroll 25p
- Dispel scroll 25p
= 150p
Death velho. Viskaa sen verran magiaa, että Erik voi rukoilla
Captain Johan Klainhorf 50p
- battle standard 25p
- War banner
- barded warhorse 14p
- full plate armor 8p
= 122p
Johan liittyy swordeihin/nihteihin tai höröilee yksin näiden välissä
tehden jommankumman kanssa yhteis chargen
Core:
22 Swordmen 132p
- full command 25p
- detacment of 9 halberdies 45pp
- detacment of 10 handgunners 80p
= 257p
perusblokki (alasin) ja normiampujat
5 Knights of blazing sun 115p
- musicant 8p
= 123p
suojaa swordien sivustaa ja tekee "vasaran & alasimen"
Spesial:
5 Outriders
- outrider champpion 16p
- misicant 8p
=129
ampuu swordien oikealla sivustalla suojaten joten kuten sen flankin
Cannon 100p
sniputtelee monsut ja yksinäiset herot
Mortar 75p
räjäyttelee heikompiaan
Rare:
Hellstorm rocket battery 115p
Räjäyttää KAIKEN ja vähän enemmän
total: 1249p
PD: 4
DD: 4+ 2X Dispel scroll
models in army: 64
For Kentacky Fried Chicken!
-
HerraMauno
Re: Empire 1250
Muuten kivan näköinen lista en vaan oikein tiedä mitä teet outrider champalla.
-
iron dwarf
Se ampuu tarkemmin kuin muut ja voi julistaa haasteen vastaan tulevalle altterille. Jos laajentaisin 1500 mitä kannattaisi ottaa? Itse ottaisin crossarit erilleenja archereita detuksi. Lisäksi yksikkö handgunnereita.
Toinen blokki ois aika poikaa. Kyllä empire tarvii tuon kokoisessa pelissä tollasella "istuvalla listalla" jo vähintään sen toisen ison yksikön. Ja jos pudottaisit mortarin tai helstromin pois niin saisit tilalle jotain omasta mielestäni järkevämpää. 1250pts, eikä välttämättä vielä 1500pts pelissäkään ei vielä minusta noin monelle sotakoneelle ole tarvetta. Itse pelaan jotain 2k tai 2.25k listoja yleensä 2 cannonilla ja silloin tällöin yhdellä mortarilla. Ja rocket batterykin on parhaimmillaan vasta silloin kun niitä ottaa kaksi. Tosin parhaimmillaan varmaan silloin kuin ottaa jotain muuta raresta, mutta siis jos niitä ottaa niin melkein se kaksi tai ei mitään.iron dwarf kirjoitti:Se ampuu tarkemmin kuin muut ja voi julistaa haasteen vastaan tulevalle altterille. Jos laajentaisin 1500 mitä kannattaisi ottaa? Itse ottaisin crossarit erilleenja archereita detuksi. Lisäksi yksikkö handgunnereita.
-
iron dwarf
Maalaus intoni ei oikein syki noille miekoille, 20 ukkoa samoihin tabechin väreihin on tylsää. En varmaan jaksaisi loppuun asti ja jäisi kesken. Muutenkin kokeilu pelissä hellstorm lennätti rakettejaan tappavan tarkasti metsähaltiaa vastaan.
-
HerraMauno
Kannattaa lukea WD:tä siellä neuvvottiin käyttämään Pythagoraan lausetta matkojen arviontiin pitää vaan deployatessa ottaa muistiin välimatkoja ja järjestää oikein vastustajaan nähden nappulat niin huomaa kohta itsensä laskemassä väli matkaa kanuukasta kärryyn.
- DragonRider
warrior priest kenraali on laiton.
Ei voi olla ''two hand weaponia'' ja ''great weapon''.(korjatkaa jos olen väärässä)
Muuta moitittavaa en löytänyt.
Ei voi olla ''two hand weaponia'' ja ''great weapon''.(korjatkaa jos olen väärässä)
Muuta moitittavaa en löytänyt.
-
HerraMauno
Miksikäs warrior priest kenu on laiton ja kyllä sillä saa olla molemmat eli kaks asetta ja kahen käden ase aineskin kirjassa lukee and/or.
Ottaisin detachment handgunnereita vain sen 5-6 ukkoa. Mikäli eivät kukkulalle pääse, niin jää tuplarankki käyttämättä ja syö pisteitä tuplasti.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-
iron dwarf
Ampuja detun tarkoitus on hylätä blokki ja jäädä ampumaan paikalleen blokin kiikkeistä huolimatta.
Tämä on kai sallittua kunhan se depotaan blokin kanssa. Ei ole kirjaa täällä korvessa, joten en voi varmistaa.
Tämä on kai sallittua kunhan se depotaan blokin kanssa. Ei ole kirjaa täällä korvessa, joten en voi varmistaa.
Onhan se sallittua, mutta eikö se olisi sama ottaa erillisenä core valintana niin saisit erilaisia mahdollisuuksia deploymenttiisi. Nyt joudut kuitenkin aina laittamaan sen blokin viereen nuo ja jos ne mahdolliselle kukkulalle niin swordmanitkin joutuvat aloittamaan sieltä. Että kun core uniteille ei kuitenkaan ole mitään rajaa fabassakaan niin sama se on erikseen ottaa. Ellet nyt varta vasten tähtää siihen että sulla on mahdollisimman vähän yksiköitä että saat lopettaa deployment vuoron ensin että saat sen +1 aloitusvuoro heittoon, mutta ei sekään oikein loogista ole kun sulla noita handgunnereita ja outridreita tuolla, jotka eivät ensimmäisellä vuorolla yllä mihinkään jos siis itse lähtee ensiksi..iron dwarf kirjoitti:Ampuja detun tarkoitus on hylätä blokki ja jäädä ampumaan paikalleen blokin kiikkeistä huolimatta.
Mä kyllä lihottaisin tuota miekkamiesblokkia siihen 25 mieheen, tosta nykyisestä kun muutama kuolee niin lähtee jo eka rankki pois.
Asiallinen lista tuohon taktiikkaan.
Kaksi pointtia:
Missä on stubborn/unbreakable yksikkö? Mielestäni Empirellä kannattaa sellainen olla. Flagellantit saisit coreen, kun sulla on pappi. Yhden sotakoneen voit jättää pois, ja samalla saat kentälle sitkeää lihaa. Pois jätettävä sotakone voisi olla raketit tai mortar. Tosin mortarin hinnalla ei vielä kovin montaa flagellanttia irtoa. Eli mä vaihtaisin raketit 10 flagellanttiin tuomion profeetalla vahvistettuna (110 pts).
-ile
Kaksi pointtia:
Missä on stubborn/unbreakable yksikkö? Mielestäni Empirellä kannattaa sellainen olla. Flagellantit saisit coreen, kun sulla on pappi. Yhden sotakoneen voit jättää pois, ja samalla saat kentälle sitkeää lihaa. Pois jätettävä sotakone voisi olla raketit tai mortar. Tosin mortarin hinnalla ei vielä kovin montaa flagellanttia irtoa. Eli mä vaihtaisin raketit 10 flagellanttiin tuomion profeetalla vahvistettuna (110 pts).
Ei "ai", vaan "ei": Kleinhorf. Ja "horf" ei kait tarkoita mitään sekään. (Jotenkin menee nipotusvaihde aina päälle fantasiasaksassa, zorge.)Klainhorf
-ile
-
iron dwarf
Kolme vasta ponttia:ile kirjoitti:Asiallinen lista tuohon taktiikkaan.
Pointti A: Papin rukouksella saa miehet unbreakableksi jos niin haluaa.
Oliko tämä remains in play bound? Jos oli niin vihu voi dispellata sen magia phasessa. Olen täällä korvessa vieläkin....
Pointti B: Ne ei voi paeta charge reaktioksi.
Pointti C: Mulla ei ole niitä.
Joo ei se mitään. Itse en osaa saksaa sanaakaan. Kuulosti vaan hyvältä.(mun mielestä)ile kirjoitti:Ei "ai", vaan "ei": Kleinhorf. Ja "horf" ei kait tarkoita mitään sekään. (Jotenkin menee nipotusvaihde aina päälle fantasiasaksassa, zorge.)Klainhorf
-ile