Porukkaa Vuosaaressa?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Porukkaa Vuosaaressa?
Moi! Kysyisin onko Vuosaaressa yhtään 40K:ttajia, että jos joskus hankkis kasaan joukot niin vois testata pelejä. Mieluusti porukkaa joka sietää pelata nuorempien kanssa =D. kiitos (Ei kiirettä vastauksen kanssa. en armeijan ostamisessa tule paljoa kiirehtimään.)
EDIT: P.S: Ei siinä mitään, mutta jos joskus nyt sattuu niin että tulis joku sovittu tapaaminen pelin takia, älkää odottako minun saapuvan ajallaan, sillä jos saavun oikeaan aikaan, tarvitsen hetken rauhoittua, sillä en ole mitenkään rohkeaa tyyppiä ''Tuntemattomien'' ihmisten seurassa, joita en koskaan ole tavannut, edes vaikka olisin tavannut ja sopinut netissä. *Nolona* =}
EDIT: P.S: Ei siinä mitään, mutta jos joskus nyt sattuu niin että tulis joku sovittu tapaaminen pelin takia, älkää odottako minun saapuvan ajallaan, sillä jos saavun oikeaan aikaan, tarvitsen hetken rauhoittua, sillä en ole mitenkään rohkeaa tyyppiä ''Tuntemattomien'' ihmisten seurassa, joita en koskaan ole tavannut, edes vaikka olisin tavannut ja sopinut netissä. *Nolona* =}
Vihdoinkin olen saanut alun.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Re: Porukkaa Vuosaaressa?
Vartiokylässä asustellaan, menee kotoa 5min pyörällä vuosaareen.. Jos peliseuraa kaipaan niin täältä löytyy. Justiinsa alottamassa space marineja.. Ikää löytyy 13v, elokuussa tulee 14v täyteen.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Juu, hyvä. Otanko yhteyttä sotun kautta sitten kun saan armeijan kasaan? Se ei kuitenkaan varmaankaan ole ihan tässä lähi viikkojen aikana =). luultavasti jouluna jos peruutan PS3 toiveen ja valkkaan WH40Kn. Halvempihan siitä sitte tulis ku pleikkari ja 75e peli.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Jeps, lähettele vaikka YV:tä sitten.. Mullakin toi mariiniarmeija ei varmaan kasva kuin 750p asti kesäloman aikana kanssa.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Juu. Kiitos. Tiedätkö sitten jotain pelipaikkaa jossa voi jotain pikkupelejä pelata? Olis oikein kiva jos olis joku lähellä oleva.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Hmm.. Kampissa :P Games Workshop on lähin ja sieltä löytyy maastot + muut ja niitä saa käyttää ilmaiseksi.
Ok. Täytyy tähdätä että saa siihen mennessä listan kasaan.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Kaapelikala
Minäkin asustelen pääasiallisesti Vuosaaren lähellä (Rastilassa). Kaaosta löytyy jonkin verran, noidanmetsästäjäarmeija kasautuu pikkuhiljaa. Itselläni on _melkein_ valmis pelipöytä ja maastoja muovikassillinen, joten mahdollisesti sitäkin voi käytellä.
Juu, hyvä. Löytyy lisää porukkaa. Kiitos Kaapelikala, pöydälles tulee löytyyn käyttöö, kuhan saan sen armeijan kasaa =).Pystyykö semmosii triplapelejä pelata niinku kaikkivskaikki? Ja eikai sinua pelaajan ikä häiritse? Kiitos kumminkin että kerroit asuvasi lähellä, niin voidaan katsella pelejä sitten myöhemmin.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Kumpaa peliä te pelaatte ja millä armeijalla. Korjatkaa tai lisätkää listaan:
Tellus: Space Marines (Kokoaa Armeijaa) Wh40K
KaapeliKala:Chaos WH40K
En teidän FaBasta tiedä, mutta jos pelaisitte minun kanssani, niin kumpaa pelaisitte?
Tellus: Space Marines (Kokoaa Armeijaa) Wh40K
KaapeliKala:Chaos WH40K
En teidän FaBasta tiedä, mutta jos pelaisitte minun kanssani, niin kumpaa pelaisitte?
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Kaapelikala
40K kaaosta (Siskoja tulossa), Faba kaaosta. Molemmat vähän vaiheessa maalien suhteen. Molempien pelaaminen onnistuu enimmäkseen viikonloppuisin kun viikot menee rahaa tienatessa. Toki joitain eksoottisempiakin pelejä olen aloitellut (Flames of War). Iällä mitään väliä, skidi ittekin olin lapsena :D
Ok. Ollaan sovittu Telluksen kanssa Faban alotus, ja antoipa todella hyviä vinkkejäkin. aloitan myös Kaaoksen =), joten millä jumalalla pelaat, vai oletko Undivided? Jos et pelaa Khornella, niin voihan sen taistelun kuvitella että jumalilla tuli riitaa ja syntyi taistelu heidän keskuudessaan.
EDIT: Liskot lähtee Kaamoksen tilalle.
EDIT: Liskot lähtee Kaamoksen tilalle.
Viimeksi muokannut Blu'Skin, Pe 21.08.2009 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Kaapelikala
Jumalastona milloin mitäkin. Periaatteessa Khornea peluutan (on vaan pirun vaiheessa), tosin Nurgleakin löytyy sängyn alta vanhempaa mallia. Figut kannattaa ostaa ulkomailta tai käytettynä rahan säästämisen vuoksi (tämän varmaankin jo tiesit). Uutta harrastelijaa mielellään auttaa mikäli mahiksia löytyy. Itse en kauheasti ole Fabaa pelaillut/mitään vähään aikaan, mutta eiköhän tuokin mulle mene ihan nätisti.
Taikka sitten toinen jumala sai yhden kalapuikon enemmän ja lustrian poliisi kutsuttiin paikalle ;) (kerään liskoja) Itsellä kanssa faban säännöt ruosteessa. Ja mariinit aloitin sitten eilen battleforcella ja commanderilla.
Ok. Hauskat tarinapohjat löyty =D. Tämä on kyllä kanssa aika tyhmä kysymys, mutta pystyykö figuja sitte ''Depainttaamaan'', sillein poistamaan maaleja pinnasta, niin että siitä tulee taas harmaa, minkä voi basecoatata uudelleen jne.? Koska saattaapi olla että joskus, kaukaisessa galaksissa, muuttaisin armeijani Tzeentchiksi (en ikinä opi kirjoittamaan, saatikka lausumaan tuota nimeä. Sama Tchar'Zanekin kanssa. Niitä ei voi kirjoittaa nopeasti.). Mutten heti kun saan armeijan, sillä telluksen lista on oivallinen aloitukseen.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Pystyy poistelemaan maaleja... Tuolta läjä keinoja siihen: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =3&t=74699
Itse suosittelen fairy power spraytä muovisiin ja metallisiin. Resiinistä ei kokemusta.
Itse suosittelen fairy power spraytä muovisiin ja metallisiin. Resiinistä ei kokemusta.
- Kaapelikala
Mäntysuopa on osoittautunut itsellä ihan näppäräksi aineeksi, joutuu vaan liottamaan turhan kauan. Hellävarainen myös käsille ja voidaan käyttää monta kertaa. Tolu on toinen, tosin pehimittää muovia ja vähän myrkyllistä.
Fairy power spraylla riittää metallifiguissa parisen tuntia, muovisia olen liottanut päivän yleensä. Eikä vahingoita materiaalia mitenkään.
30-45min riittää.Tellus kirjoitti:Fairy power spraylla riittää metallifiguissa parisen tuntia, muovisia olen liottanut päivän yleensä. Eikä vahingoita materiaalia mitenkään.
Sekin riippuu ja roikkuu siitä kuinka vanhaa figun maali on ja montako kerrosta/kuinka paksua maali on.. Itellä ei ainakaan vanhoissa örkeissä riittänyt tunti joten jätin yöksi.