Tervehdys vaan kaikkille...
ensinn'a'kin pahoittelen ettei 'a' ja 'o' kirjainta l'o'ydy..
Sitten itse p'a''a'asiaan... ihmettelin kun en n'a'hnyt miss'a''a'n ilmoitusta tai yht'a''a'n mit'a''a'n tietoa kappalevyn kimppa hankinnasta, jokin aikaa sitten oli viell'a' jossain ilmoitus siit'a' mutta nyt en l'o'd'a' sit'a' mist'a''a'n.. Olisin kiinnostunut kyseiset'a' materiaalista ja tahtoisin hankkia sit'a' joltakin tai jostain ihan sama miten mutta pakko on saada kyseist'a' materiaalia k'a'siini =) kysymys seuraa olisko kell'a''a'n tietoa kyseisest'a' aiheesta tai olisko jollakulla tampereen l'a'hettyvill'a' kyseist'a' materiaalia ett'a' saisin ns koepalan k'a'siini sill'a' t'a'll'a' hetkell'a' olen k'a'ytt'a'nyt vain plastic cardia, pahvia, muropaketteja ja finfoamia... ja nyt olisi mukava kokeilla vaihteeks uusia materiaaleja...
kysymys kappalevyst'a'
- Hands_of_blue
Re: kysymys kappalevyst'a'
Eiköhän sitä Tampereellakin saa ihan kaupasta kantaa eli tuskin täytyy mitään kimppatilauksia järkätä. Kannattaa kysellä läpi askartelu- ja taidetarvikeliikkeet, kirjakaupat sekä mainosalan liikkeet niin varmasti löytyy. Tietysti helpommalla pääset jos joku tamperelainen asiaan perehtynyt eksyy tänne kertomaan otollisia kauppoja.
Ps. Se on kapalevy, yhdellä p:llä. :)
Ps. Se on kapalevy, yhdellä p:llä. :)
Kehystämöt ovat ns. "varmoja nakkeja", toinen mitä kannattaisi selvittää on paikat, jotka palvelevat RC-lennokkiharrastajia. Sinne ohjaisin ensimmäiseksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tampereella kapalevyä saa ainakin Harrasteesta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- St. Apollo
Halvimmillaan saat tulostusliikkeistä kuten Kopiojyvä. Pyydät kapalevyn ylijäämäpaloja. He antavat sinulle n. 1,5 neliötä n. 8€ hintaan. Toisella puolella liimapinta johon liimaat paperin tai revit vaan irti ja annat liiman kuivua
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
-
DesignDevil
Kiitoksiä näistä vastauksista ;)