Ropecon 2009
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Re: Ropecon 2009
Jos se ei vielä ole tullut selväksi, tulen 'Coniin figutyöläiseksi ja jos tänä vuonna muistaist Day tilata 'Conipaidat, ne siis ne työntekijäversiot, ajoissa.... Voin vetaa mahdollista demoa parsta ilmaispelistä, olla infossa ja/tai vetää konffaus/maastontekopajan...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Joo, huomenna tulee mailia. Nyt pitää vain nukkua. :)Morhgoz kirjoitti:Jos se ei vielä ole tullut selväksi, tulen 'Coniin figutyöläiseksi ja jos tänä vuonna muistaist Day tilata 'Conipaidat, ne siis ne työntekijäversiot, ajoissa.... Voin vetaa mahdollista demoa parsta ilmaispelistä, olla infossa ja/tai vetää konffaus/maastontekopajan...
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Onko toi aikataulu lopullinen eikä muutu tosta? Vai lisäilläänkö tohon ohjelmaa?
Onkohan tuolla mah. demottaa FoWia? Mitä veikkaatte?
Onkohan tuolla mah. demottaa FoWia? Mitä veikkaatte?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Coni-sivu sanoo notta tuossa on kaikki vahvistettu aikataulu. Todennäköisesti tuo tulee muuttumaan vielä coniviikonloppunakin.Tellus kirjoitti:Onko toi aikataulu lopullinen eikä muutu tosta? Vai lisäilläänkö tohon ohjelmaa?
Mitä sitä turhia arvailemaan, kun tarvittava informaatio löytyy aloitusviestistä. Ainakin viime vuonna pelasivat FoWia.Tellus kirjoitti:Onkohan tuolla mah. demottaa FoWia? Mitä veikkaatte?
Day kirjoitti:Ohjelmatoiveita saa laittaa vaikka tähän ketjuun; jos haluat järjestää ohjelmaa, ota yhteyttä mailaamalla osoitteeseen [email protected].
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Joo, viime vuonna pelattiin FoWia. Voi tietty demottaa, alkaa tosin tulla kiire jos tahdot sitä tehdä. Mailaa mulle, jos innostaa.
Painettuun käsiohjelmaan FoW-demotus ei kuitenkaan ehtisi, figujutut taitettiin tänään ja loppu ohjelmasta huomenna ja sunnuntaina.
Painettuun käsiohjelmaan FoW-demotus ei kuitenkaan ehtisi, figujutut taitettiin tänään ja loppu ohjelmasta huomenna ja sunnuntaina.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Khorne Marien
Hmm... 25 euroa viikonlopulta..., pitää katsoa. Minnehän pääsisi yöksi ja mistä rahat...
Edit:Eikö ketään tuttuja ole lähdössä ...? -.-"
Edit2:yli 400km matkaa O.o"...
- Teonanacatl
Majoitushan hoituu helposti Conin tiloissa. Makuupussi kouraan ja sopivan hiljaiseen soppiin asettuu levolle.Khorne Marien kirjoitti:Hmm... 25 euroa viikonlopulta..., pitää katsoa. Minnehän pääsisi yöksi ja mistä rahat...
Hardcore-conivieraathan eivät tosin tunnetusti nuku koko viikonlopun aikana ollenkaan, joten yöpymisestäkään ei tarvitse huolehtia.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Khorne Marien
Ei siinä muuten mutta en tiedä päästetäänkö minua 400km päähän yksin. O_o"
Jos tuttuja ei löydy ja uusia suhteita ei osaa kehittää niin turha lähtee yksin sinne varsinkaan nuorena. Se voi olla pahempi paikka kuin festarit :D
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Ai siksi kun conissa ei käytännössä juoda alkoholia (tapahtuma-alueella ei lainkaan), conissa ei ole järjestyshäiriöitä (ei, pöydän alla ryömiviä ärsyttäviä larppaajia tai tanssiletkoja ei lasketa) eikä poliisitapauksia? ;)St. Jimmy kirjoitti:Jos tuttuja ei löydy ja uusia suhteita ei osaa kehittää niin turha lähtee yksin sinne varsinkaan nuorena. Se voi olla pahempi paikka kuin festarit :D
Mutta siis: coni on varmaan turvallisin paikka ikinä. Kävijöille on tarjolla valvottuja majoitustiloja ja suihkujakin on tarjolla kävijöille.
- Khorne Marien
Mutta kun vanhemmat suhtautuvat hieman negatiivisesti siihen että menen jonnekkin 400km päähän yksin viikonlopuksi.
Ai niin , voisin ehkä mennä serkkujen luoksi yöksi järvenpäähän :D Saahan muualla yöpyä kuin siellä, ettei tarvitse maksaa maksua uudelleen? Pitää katella...
Ai niin , voisin ehkä mennä serkkujen luoksi yöksi järvenpäähän :D Saahan muualla yöpyä kuin siellä, ettei tarvitse maksaa maksua uudelleen? Pitää katella...
- Plästik Dub
Maksua ei tarvitse maksaa uudelleen.Khorne Marien kirjoitti:Mutta kun vanhemmat suhtautuvat hieman negatiivisesti siihen että menen jonnekkin 400km päähän yksin viikonlopuksi.
En oikein usko että marienilla on autoa, niitä saa ajaa mun mielestä vasta 18 vuotiaana.. Kun noita busseja ei mun mielestä kulje järvenpäähän stadista hirveästi. (ellet mene junalla tai sun serkut hae sua autolla)
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Ei ole pakko tulla.Khorne Marien kirjoitti:Mutta kun vanhemmat suhtautuvat hieman negatiivisesti siihen että menen jonnekkin 400km päähän yksin viikonlopuksi.
- Khorne Marien
entäs jos MENEN junalla tai serkkujen auton KYYDISSÄ?Tellus kirjoitti:En oikein usko että marienilla on autoa, niitä saa ajaa mun mielestä vasta 18 vuotiaana.. Kun noita busseja ei mun mielestä kulje järvenpäähän stadista hirveästi. (ellet mene junalla tai sun serkut hae sua autolla)
Pojat, mitä paskaa? :D
Kaikki mukaan vaan, lapset ja vanhemmat! Kyllä sieltä seuraa löytyy, ja jos ei löydy niin turvassa saa ainakin olla. Komppaan Dayta. Ei se mikään Ruisrock tai punkkikeikka ole kuitenkaan.
Ja mie tahtoisin lähteä! Tahtoo tahtoo tahtoo! Se vaatis vaan sitä, että ruinaan jostain pari kymppiä lippuun, kuljen junassa jäniksenä ja syön muiden ihmisten tähteitä pysyäkseni elossa silloin kun nörtteilyn suoma mielenravinto ei enää riitä pitämään ruumista elossa.
Ai, mutta melko pitkälti noinhan sitä on tehty aina ennenkin. Hups. Vielä jos vanhat luut kestäis... :)
Kyl mie tulen. Onhan siellä Vampirejuttujakin niin maan vietävästi, ettei tekeminen ainakaan loppuisi.
Kaikki mukaan vaan, lapset ja vanhemmat! Kyllä sieltä seuraa löytyy, ja jos ei löydy niin turvassa saa ainakin olla. Komppaan Dayta. Ei se mikään Ruisrock tai punkkikeikka ole kuitenkaan.
Ja mie tahtoisin lähteä! Tahtoo tahtoo tahtoo! Se vaatis vaan sitä, että ruinaan jostain pari kymppiä lippuun, kuljen junassa jäniksenä ja syön muiden ihmisten tähteitä pysyäkseni elossa silloin kun nörtteilyn suoma mielenravinto ei enää riitä pitämään ruumista elossa.
Ai, mutta melko pitkälti noinhan sitä on tehty aina ennenkin. Hups. Vielä jos vanhat luut kestäis... :)
Kyl mie tulen. Onhan siellä Vampirejuttujakin niin maan vietävästi, ettei tekeminen ainakaan loppuisi.
Niin löytyy. Kannattaa kuitenkin muistaa myös jättää se seura sinne 'Coniin, jos sillä seuralla on kissankorvat ja jos se ei ole omalta paikkakunnalta.Rune kirjoitti: Kyllä sieltä seuraa löytyy
Rune, Rune. Kai nyt tsekkasit jo tämän? Helppoa, mukavaa ja halpaa.Ja mie tahtoisin lähteä! Tahtoo tahtoo tahtoo! Se vaatis vaan sitä, että ruinaan jostain pari kymppiä lippuun, kuljen junassa jäniksenä ja syön muiden ihmisten tähteitä pysyäkseni elossa silloin kun nörtteilyn suoma mielenravinto ei enää riitä pitämään ruumista elossa.
Oikein! Tee siellä asioita minunkin puolestani, nyt kun olen itse estynyt.Kyl mie tulen. Onhan siellä Vampirejuttujakin niin maan vietävästi, ettei tekeminen ainakaan loppuisi.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Khorne Marien
Jos minä tulen sinne niin onkohan siellä sitten minulle mitään muuta tekemistä kuin apoc peli? Minä päivänä nuo apoc pelit muuten pelataan?
Yli 800km matkaa. 400km on viel lyhkänen taipale.Khorne Marien kirjoitti:Edit2:yli 400km matkaa O.o"...
Ruissis oli aika rauhallinen meno tänä vuonna ainaki (:Rune kirjoitti:Ei se mikään Ruisrock tai punkkikeikka ole kuitenkaan.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."