Apua Deldar-armeijan suunnittelussa
Apua Deldar-armeijan suunnittelussa
Niin kuten jo otsikkokin kertoo, tarvitsisin apua 1500 pisteen Dark Eldar armeijan suunnittelussa.Itselläni on 2 battleforcea,8 incubia ja 2 raideria. Olen aika noviisi deldareissa joten apua kaipaillaan.
Re: Apua Deldar-armeijan suunnittelussa
Codexi varmaan sinulla onkin, mutta mitä nyt aluksi tarvitsen on HQ.
FAQ on myös hyvä olla koska sieltä löytyy kaikenlaista hyödyllistä kuten esim. se että
saa käyttää kahden käden aseita vaikka alla olisi Reaver jetbike.
Deldar armeijassa kannattaa olla D. Lanceja, D.Lanceja ja vielä lisää lanceja (tai blastereita), jos
haluaa voittaa esim. Nidzilla ja Land Raider listat.
1500 pisteeseen saa aika lailla kaikkea mukavaa:
Archon mopolla, punisherilla, T-Helmillä; C. Drugseilla ja fieldillä
Wychejä raiderilla (todellä hyvä lähis yksikkö), ainakin kaksi Raider Squadia troopeiksi,
yksi (tai enemmän) Ravagereita,
myös Jetbike squadi komentajalle ns. henkivartijoiksi olisi ihan hyvä (Incubeista ei ole kokemusta mitenkään paljon)
Talos ei ole mitenkään hyvä (koska liikkuu vain 6''), mutta imee jonkin verran tulta itseensä,
muista yksiköistä ei ole sitten hirveästi kokemusta.
Tuo esimerkki on aika lailla sama kuin oma Dark Eldar listani.
Mutta tuossapa tuollaista vinkkiä.
Dracon kuittaa.
FAQ on myös hyvä olla koska sieltä löytyy kaikenlaista hyödyllistä kuten esim. se että
saa käyttää kahden käden aseita vaikka alla olisi Reaver jetbike.
Deldar armeijassa kannattaa olla D. Lanceja, D.Lanceja ja vielä lisää lanceja (tai blastereita), jos
haluaa voittaa esim. Nidzilla ja Land Raider listat.
1500 pisteeseen saa aika lailla kaikkea mukavaa:
Archon mopolla, punisherilla, T-Helmillä; C. Drugseilla ja fieldillä
Wychejä raiderilla (todellä hyvä lähis yksikkö), ainakin kaksi Raider Squadia troopeiksi,
yksi (tai enemmän) Ravagereita,
myös Jetbike squadi komentajalle ns. henkivartijoiksi olisi ihan hyvä (Incubeista ei ole kokemusta mitenkään paljon)
Talos ei ole mitenkään hyvä (koska liikkuu vain 6''), mutta imee jonkin verran tulta itseensä,
muista yksiköistä ei ole sitten hirveästi kokemusta.
Tuo esimerkki on aika lailla sama kuin oma Dark Eldar listani.
Mutta tuossapa tuollaista vinkkiä.
Dracon kuittaa.
I am the shadow in the bright day
I am the reminder of mortality at the height of living
I am the Death that must be so that Life may continue,
For Behold, Life is immortal because the living must die
I am the reminder of mortality at the height of living
I am the Death that must be so that Life may continue,
For Behold, Life is immortal because the living must die
- Varjonkutoja
Re: Apua Deldar-armeijan suunnittelussa
Niin, no tosi asiahan on, että deldareilta ei niitä käyttökelpoisia yksiköitä (VARSINKAAN ALOITTELIJOILLE!) kovinkaan montaa löydy, minkä vuoksi suurin osa listoista onkin wych, raider ja ravager spammia mopollisen tai mopottoman loordin johdolla :/
Muutaman yleisen neuvon suikaleen voisin tähän listata, etten sinulle kuitenkaan ihan kokonaista armeijalistaa tee. ;)
- Niinkuin Draconkin sanoi, lanceja niin maan perkuleesti. (Itse ottaisin vähintään sen 10)
- Ota ainakin 4 warru ryhmää, joista ainakin puolet raidereilla. Nämä eivät kuitenkaan kestä mitään.
- Wychit kunniaan! Näitä ulkoilutan aina vähintään kahta ryhmää RAIDERISSA! Ei koskaan ilman! Mielestäni 7 hengen ryhmät ovat loistavia. Huomaa, että itse wychit eivät tapa mitään ig:tä kummempaa, succubuksen agonizer sen tekee, joten se aina mukaan. ;) (Plasmat mukaan myös, eivät tosin pakollisia)
- Nyt täytyy kyllä hiukan neuvoa ristiin Draconin kanssa, mutta itse pidän raiderit mahd. halpoina, kuitenkin ne hajoavat heti... -.- Ainut päivitys minkä itse raideriin joskus laitan on horrorfex, mutta silloin tämä kannattaa jo laittaa melkein jokaiseen raideriin. (Vastustajalle kunnon pinni-helvetti)
- Lordi toimii hyvin Incubeilla tai wychien seassa, sekä myös mopolla, mutta incubeja pelattaessa älä missään nimessä laita niitä yli 5 ryhmääsi, muuten over killaat kaiken mitä eteen sattuu ja sinut ammutaan seuraavalla vuorolla :D Mopolordi tarvitsee yleensä itselleen muutaman ihmiskilven reavereistä.
- Ravager on loistava vempula pistehintaansa nähden, jos onnistut sen pitämään ehjänä siis... paperi panssareilla ei pitkälle pötkitä :/ Jos otat niin 1x lance 2x dissu tai 3x dissu on hyvä ase yhdistelmä. Ravagerille kannattaa jo harkita night shield päivitystä.
Tässä nyt näin alkajaisiksi... pitääpi mennä jatkamaan töitä :(
Muutaman yleisen neuvon suikaleen voisin tähän listata, etten sinulle kuitenkaan ihan kokonaista armeijalistaa tee. ;)
- Niinkuin Draconkin sanoi, lanceja niin maan perkuleesti. (Itse ottaisin vähintään sen 10)
- Ota ainakin 4 warru ryhmää, joista ainakin puolet raidereilla. Nämä eivät kuitenkaan kestä mitään.
- Wychit kunniaan! Näitä ulkoilutan aina vähintään kahta ryhmää RAIDERISSA! Ei koskaan ilman! Mielestäni 7 hengen ryhmät ovat loistavia. Huomaa, että itse wychit eivät tapa mitään ig:tä kummempaa, succubuksen agonizer sen tekee, joten se aina mukaan. ;) (Plasmat mukaan myös, eivät tosin pakollisia)
- Nyt täytyy kyllä hiukan neuvoa ristiin Draconin kanssa, mutta itse pidän raiderit mahd. halpoina, kuitenkin ne hajoavat heti... -.- Ainut päivitys minkä itse raideriin joskus laitan on horrorfex, mutta silloin tämä kannattaa jo laittaa melkein jokaiseen raideriin. (Vastustajalle kunnon pinni-helvetti)
- Lordi toimii hyvin Incubeilla tai wychien seassa, sekä myös mopolla, mutta incubeja pelattaessa älä missään nimessä laita niitä yli 5 ryhmääsi, muuten over killaat kaiken mitä eteen sattuu ja sinut ammutaan seuraavalla vuorolla :D Mopolordi tarvitsee yleensä itselleen muutaman ihmiskilven reavereistä.
- Ravager on loistava vempula pistehintaansa nähden, jos onnistut sen pitämään ehjänä siis... paperi panssareilla ei pitkälle pötkitä :/ Jos otat niin 1x lance 2x dissu tai 3x dissu on hyvä ase yhdistelmä. Ravagerille kannattaa jo harkita night shield päivitystä.
Tässä nyt näin alkajaisiksi... pitääpi mennä jatkamaan töitä :(
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.