Ropecon 2009
- Khorne Marien
Re: Ropecon 2009
Sisältyykö majoitus lipun hintaan?
Kyllä.Khorne Marien kirjoitti:Sisältyykö majoitus lipun hintaan?
Majoitus tarkoittaa conissa siis vain sitä, että conin lähellä on tila jossa saa nukkua - mitään nukkumistarvikkeita ei ole tarjolla.Khorne Marien kirjoitti:Sisältyykö majoitus lipun hintaan?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Khorne Marien
Makuupussi löytyy kotoa. :D Onko siellä tilassa joku iso huone jossa kaikki nukkuu vai paljon huoneita?Day kirjoitti:Majoitus tarkoittaa conissa siis vain sitä, että conin lähellä on tila jossa saa nukkua - mitään nukkumistarvikkeita ei ole tarjolla.Khorne Marien kirjoitti:Sisältyykö majoitus lipun hintaan?
Meinasit että oma huone pitäis olla? Ihan ruokasaleissa ja muissa sellasissa isommissa tiloissa saat kuule nukkua.
- Khorne Marien
Oberon kirjoitti:Meinasit että oma huone pitäis olla? Ihan ruokasaleissa ja muissa sellasissa isommissa tiloissa saat kuule nukkua.
Eikös tuo tarkoita huoneita?Teonanacatl kirjoitti:Majoitushan hoituu helposti Conin tiloissa. Makuupussi kouraan ja sopivan hiljaiseen soppiin asettuu levolle.
No ei tarkoita, vaan esimerkiksi nurkkaa jossain salissa/luokassa/jonkun pöydän alla.
- Khorne Marien
Ai... Sori käsitin väärin.Oberon kirjoitti:No ei tarkoita, vaan esimerkiksi nurkkaa jossain salissa/luokassa/jonkun pöydän alla.
Ja tulee olemaan myös Ilosaaressa jos myytyjen lippujen määrään on luottamista. Ensimmäistä kertaa miesmuistiin kuulemma jäänyt lippuja myymättä. Väkeä ei edes varmaan tule niin paljoa että saisi liian railakkaita kinkereitä pystyyn. :) Mutta yritetään nyt kuitenkin parastamme. Kun väki vähenee niin pidot paranee, niin joku viisas taisi joskus sanoa. Toivottavasti tulevana viikonloppuna ei mene liikaa rahaa ettenkö pääsisi sitten 'coneilemaan...Drâyhèn kirjoitti:Ruissis oli aika rauhallinen meno tänä vuonna ainaki (:Rune kirjoitti:Ei se mikään Ruisrock tai punkkikeikka ole kuitenkaan.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eikös siinä ole se baari/ravintola edelleen ja kyllähän nuo Rapeconin apinat onnistuivat ainakin todella monena vuotena salakuljettamaan viinaa paikalle, samoin kuin kuopiolaisetDay kirjoitti: Ai siksi kun conissa ei käytännössä juoda alkoholia (tapahtuma-alueella ei lainkaan), conissa ei ole järjestyshäiriöitä (ei, pöydän alla ryömiviä ärsyttäviä larppaajia tai tanssiletkoja ei lasketa) eikä poliisitapauksia? ;)
larppaajat, jotka osallistuivat Settlers of Catan Turnaukseen änkyräkännissä ja joivat vielä viinaa samalla kun pelasivat...
Paras paikka nukkua on figusalin lattia, joka vuosi olen siellä nukkunut...Day kirjoitti: Mutta siis: coni on varmaan turvallisin paikka ikinä. Kävijöille on tarjolla valvottuja majoitustiloja ja suihkujakin on tarjolla kävijöille.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Järjestysmiehillä tuntuu olevan vain omituinen fiksaatio herätellä tuolla nukkujia. Nimim. kokemusta on.Morhgoz kirjoitti:Paras paikka nukkua on figusalin lattia, joka vuosi olen siellä nukkunut...Day kirjoitti: Mutta siis: coni on varmaan turvallisin paikka ikinä. Kävijöille on tarjolla valvottuja majoitustiloja ja suihkujakin on tarjolla kävijöille.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eipä ole kertaakaan tullut herätetyksi figusalissa muuten kun aamulla, kun virallinen coniohjelma alkaa...
Warbands of Wastelands
Onneksi olkoon. Mulla kaksi edellistä ropeconia menny tuon takia osittain pilalle kun on menny yö torku-herätys-torku-herätys linjalle. Ei pysty ymmärtää mikä ongelma siinä on että nukkuu figusalin nurkassa jota ei edes käytetty mihinkään. Noh huvinsa kullakin kai.Morhgoz kirjoitti:Eipä ole kertaakaan tullut herätetyksi figusalissa muuten kun aamulla, kun virallinen coniohjelma alkaa...
Tänä vuona varaudunkin siten että autoni taakse tulee peti(tilaa kun on uudessa autossa). Siellä saan ainakin pomminvarmasti nukkua rauhassa ja saanpahan mukavan patjan, tyynyn ja peiton kaupanpäälle :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Teonanacatl
Heh, olikohan se nyt vuosi 2006 vai 2007, kun Ropeconissa oli teemana Rakkaus. Kaverini koki teeman turhankin läheltä, kun hänen vieressään nukkunut pariskunta päättikin ryhtyä toteuttamaan rakkauden ilosanomaa viereisessä makuupussissa. Ei kuulemma oikein uni tullut silmään. :)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Katoppas. Jollakin muulla sama idea kuin minulla. ^^tneva82 kirjoitti: Tänä vuona varaudunkin siten että autoni taakse tulee peti(tilaa kun on uudessa autossa). Siellä saan ainakin pomminvarmasti nukkua rauhassa ja saanpahan mukavan patjan, tyynyn ja peiton kaupanpäälle :D
Tuosta jos nukkuu lattialla ja järjestysmies tulee herättelee, niin kannattaa sanoa vain pokkana: "En mä nuku. Mä larppaan!" :P
Tämän hetkinen voittoprosenttini figupeleissä on: 15%...
Mitäs iloa tuosta on kun kuiteskin on heränny? Jos jatkat nukkumista se tulee kuiteskin vain kohta herättelee uusiksi :DKace kirjoitti:Tuosta jos nukkuu lattialla ja järjestysmies tulee herättelee, niin kannattaa sanoa vain pokkana: "En mä nuku. Mä larppaan!" :P
Jos haluaa ennalta ehkäistä kiusaavilta järjestysmiehiltä niin täytyy varautua värikkäällä makuupussilla ja kyltillä, jossa lukee esim. "Älä häiritse uinuvaa toukkaa!", jotta näyttäisi ihan larppaajalta. Voi olla myös että tämä vetää järjestysmiehiä ja muita kiusantekijöitä enemmän puoleensa. :Dtneva82 kirjoitti:Mitäs iloa tuosta on kun kuiteskin on heränny? Jos jatkat nukkumista se tulee kuiteskin vain kohta herättelee uusiksi :DKace kirjoitti:Tuosta jos nukkuu lattialla ja järjestysmies tulee herättelee, niin kannattaa sanoa vain pokkana: "En mä nuku. Mä larppaan!" :P
Joo. En tiedä miten aktiivisia nämä järjetysmiehet herättelemään ovat (nähtävästi joidenkin kohdalla ovat) kun omalle kohdalle ei ole sattunut yhtään herättelijää (ellei lasketa sitä "Komppanijassa herätys!" huutanutta tyyppiä joskus pari vuotta sitten). Ainoastaan parille kaverille, mutta hekin saivat nukkua aamuun saakka ilman häirikköä kun kaveri sano etteivät nuku ja että siirtyvät sitten oikeille nukkumapaikoille kun alkavat nukkumaan. :P
Tämän hetkinen voittoprosenttini figupeleissä on: 15%...
En kyllä ihan ymmärrä miksi on ihan pakko nukkua jossain figusalissa, kun kerta conissa on ihan nukkumiseen tarkoitettujakin paikkoja. Ja etäisyys näihin on ulko-ovelta muutama sata metriä jos sitäkään. Mutta mikäs siinä, jos sopivaa unimusiikkia on letkajenkka sun muut yön helmet.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Eikä sinne uloskaan edes tarvitse vaivautua, jos osaa paikkaa etsiä sopivasti. Itse olen ainakin löytänyt suhteellisen helpostikin yösijan ihan Dipolin takaosan nukkumiseen varatuista huoneista - vieläpä vasta kuuden maissa aamullakin. Ei siellä niin täyttä ole; ehkä osittain siksi, että ihmiset ajattelevat ensimmäisenä nukkumaan menneiden varanneen jo kaiken tilan? Rauhallistakin vielä.Celebdae kirjoitti:En kyllä ihan ymmärrä miksi on ihan pakko nukkua jossain figusalissa, kun kerta conissa on ihan nukkumiseen tarkoitettujakin paikkoja. Ja etäisyys näihin on ulko-ovelta muutama sata metriä jos sitäkään. Mutta mikäs siinä, jos sopivaa unimusiikkia on letkajenkka sun muut yön helmet.
Joo, please, nukkukaa mieluiten jossain nukkumiseen varatussa tilassa! :)
Sitten sisäilmakin pysyy siedettävänä conin loppuun saakka.
Sitten sisäilmakin pysyy siedettävänä conin loppuun saakka.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277