"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hordes mk2

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
death from shadows

Hordes mk2

Viesti Kirjoittaja death from shadows »

Olisin hordesin aloitusta harkinnut, mutta kun kuulin että siihen olisi tulossa uudet säännöt ajattelin lykätä aloitusta ilmestymiseen saakka.
Kysymys kuuluukin: koska se uus edikka tulee?
Half-breed kirjoitti:
Mikäs se sellainen hammeristi on jolla ei montaa projektia ole samalla kesken?
Pariah

Re: Hordes mk2

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Warmachinen mk2 julkaistaan ensi vuoden alkuun, mahdollisesti tammi-helmikuussa, ja samaan aikaan julkaistaan fieldtest-säännöt Hordesin mk2:lle, jotta niillä voidaan suoraan pelata ja testailla masiinaa vastaan. Itse virallinen Hordes mk2 kirja ilmestynee kesällä- syksyllä 2010.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

Mun mielestä ei kannata lykätä aloitusta uuden edikan takia. Säännöt ei käsittääkseni muutu niin paljon, että kaikki pitäs opetella uusiksi ja ainakaan nykyään hordesissa ei oo käytännössä yhtään sellaista nappia jota ei vois pelata. Sääntökirjoja en ehkä ostais. Säännöt saat varmaan kuitenki hommattua jostain muualta ja "armylistan" saat ostamalla 10e maksavan faktiodekin. Vuosi on pitkä aika ja näitä pelejä pelataan täällä koko ajan ;)
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

finmirage kirjoitti:Mun mielestä ei kannata lykätä aloitusta uuden edikan takia. Säännöt ei käsittääkseni muutu niin paljon, että kaikki pitäs opetella uusiksi ja ainakaan nykyään hordesissa ei oo käytännössä yhtään sellaista nappia jota ei vois pelata. Sääntökirjoja en ehkä ostais. Säännöt saat varmaan kuitenki hommattua jostain muualta ja "armylistan" saat ostamalla 10e maksavan faktiodekin. Vuosi on pitkä aika ja näitä pelejä pelataan täällä koko ajan ;)
Hordesiin ei Factiondeckejä vielä olekaan, mutta perussäännöt tosiaan löytyy ihan aloituspaketeistakin.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Hordesin mk2 fieldtest tosiaan koittaa ilmeisesti tammi-helmikuussa 2010. Vaikka lopulliset säännöt venyvät ensi kesään-syksyyn, niin kyllä tuo ensi vuoden alku on tämän nykyisen sääntöversion päätepiste käytännössä. Masiinapuolellahan on jo silloin lopulliset säännöt ja kun Hordes on myös yhteensopivasti pelattavissa, vaikea nähdä vanhan olevan oikein millään tavalla kuvioissa enää.

Yksi selkeä lähtökohta mk2:ssa on kaikkien joukkojen pelikelpoisuus. Hordesissa tosin nykyäänkin heikkoja valintoja on masiinaa vähemmän, joten siinä mielessä että haluaa välttää "hukkaostokset" odottelu tuskin on tarpeen. Puolessa vuodessa ehtii vaikka maalata jo sen verran, että vuodenvaihteessa paljon on jo valmiina peleihin!

Jos jotain itse suosittelisin välttämään, on se sääntökirja (ja no faktiodekit koska kunkin modelin nykysäännöt tulevat ukon mukana - no Hordesiinhan noita ei siis edes ole). Kuten myös sanottua edellä, Battle boxeissa tulee mukana lyhennelmä säännöistä ja sillä pääsee alkuun. Tosin löytyy varsinaisesta sääntökirjasta myös fluffia sun muuta luettavaa, joten jos sen vaikka jostain sattuu sopivalla alennuksella saamaan, niin ei se turha ostos ole.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
finmirage

Oho,

joku on pölliny mun remixin. Aika kiva olla demottamassa ja tuomaroimassa, kun ainoo säännöstö jonka omistan on quick start säännöt heheh
death from shadows

Viesti Kirjoittaja death from shadows »

Kaippa sitten kun toi rahapoliittinen tilanne paranee tuun noukiin sen starteriboxin.
Half-breed kirjoitti:
Mikäs se sellainen hammeristi on jolla ei montaa projektia ole samalla kesken?
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

En millään tahtoisi maalailla peikkoja seinille, mutta minulle on tullut kuva, että Mk2 saattaa iskeä nerffitikulla kaikkein kovimmin juuri Hordesiin ja erityisesti Legion of Everblightiin. Aloittamiselle estettä tuskin tulee, eikä nerffattaviakaan joukkoja varmaan rampauteta, mutta edessä voi olla myös masiinaa huomattavampia muutoksia. Lähinnä kannattaa odotella vuoron ulkopuolisten toimintojen karsiutumista.
finmirage

Ehkä legioonan ja circlen nerffaamiseen on vähän aihettakin?
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

finmirage kirjoitti:Ehkä legioonan ja circlen nerffaamiseen on vähän aihettakin?
Pitäähän niille osaamattomillekin pelaajille olla jotain millä ne pärjäävät ;-).
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Itse pelkään, että Skornen Metamorphosiksen herkkuja nerffataan reilusti. Se ei tosin haittaa, kunhan vanhempaa kamaa vastaavasti tuunataan käyttökelpoisemmaksi. Tietty Skornea auttaa jo sekin, ettei rough terrain enää pysäytä chargeja ja että pedot pääsevät varmaan furyllä ylös knockista ja stationarystä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

finmirage kirjoitti:Ehkä legioonan ja circlen nerffaamiseen on vähän aihettakin?
Mitä vikaa on Kruegerissä? Muutama salama sinne tänne, ei ne ketään satuta....

No joo, onneksi itse on vannoutunut Kayan ja susilauman ulkoiluttaja, niin tuskin se nerffi kauhean pahasti iskee. Ja varsinkin, jos mk II:ssa ollaan menossa pedot>jalkaväki, niin sitä paremmin se itselle sopii. (Normaalisti armeijassa 2-4 heavy beastia ja pari pienempää).

Mutta onko sillä loppujen lopuksi niin väliä, mikä on hyvää tulevaisuudessa ja mikä ei? Itse ainakin ostan nappeja monesti ihan ulkonäon takia, enkä hae niitä juustoisimpia kombinaatioita. Jos joku/jotkut tämän hetken napeista näyttävät hyviltä ja haluat ostaa, niin osta pois. Kyllä niitä käyttää voi jatkossakin.

-Sopuli
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”