"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkijyrä 1750P

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Lassek

Örkkijyrä 1750P

Viesti Kirjoittaja Lassek »

HQ: Warboss
- cybork body, 'eavy armour, bosspole, power klaw
= 105

HQ: Big Mek
- mek's tools, kustom force field
= 85

Troops: 7 Nobz
- 'eavy armour; 2x klaw&kombiskorcha, dok: bosspole, waagh banner
= 285

Troops: 2 x 20 Shoota Boyz
- 2x rokkit
= 2 x 140

Troops: 2 x 20 Shoota Boyz
- 2x rokkit, nob: power klaw & bosspole
= 2 x 180

Troops: Drednort
- 2 x skorcha
= 85

Fast Attack: 3 x Deth Kopter
- tl. rokkits
= 3 x 45

Heavy Support: 3 Killer Kan
- 3x grotzooka
= 135

Heavy Support: Looted Wagon
- boomgun
= 105

Heavy Support: Battlewagon
- death roller, killkannon, stikkbomb chucka
= 175

== 1750 insgesamt.
Viimeksi muokannut Lassek, La 18.07.2009 23:45. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Lassek

Re: Waaagh! Da Boyz 1750P

Päivitystä: Listassa nyt kaksi isoa blastia. Killkannon on vähän kökkö kyllä, mutta jalkaväki pelkää sitä ihan yhtä paljon. Kehtasin investoida isoon tankkiin, koska voimakentästä saa sille kuitenkin sairaan coversaven. Edettäisiin näet 6" koko porukalla vuorossa, jolloin oltaisiin kaikki aina coverissa, ja ammuttaisiin niin saakuli tavalla. Wagoni sitten voi painaa tallan pohjaan, jos näyttää, että pitää tai kannattaa vain mennä lähikseen äkkiä. Kopterit ovat tuollainen hätävarakaukovaikutusosasto, ja osaavathan ne muun tekemisen puutteessa kiistää kohteita tasoittavalla. Ketterästi skimbailevat inkkarinunnutusarmeijat lienevät huono paritus höyryjyrätyypille, mutta ehkäpä se on cooliuden hinta.

Jalkamiehillä nyt on sitten kaikilla roksut. Nobeja piti vähentää yksi, ja sydämeni itkee verta. Hennooko grotit vaihtaa vaikka kolmanteen kopteriin, liekö järkevää?
'Neljäviitonen

Re: Örkkijyrä 1750P

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Kai tätäkin listaa täytyy jonkun kommentoida, kun ei kukaan muu näköjään halua. :)

Mennään epäloogisessa järjestyksessä,
eli itse en ole ikuna grotteja peluutellut mutta itse vaihtaisin poies.
Trooppeja on kumminkin jo viisi, joten luulisi, että örkeilläkin voi niitä objekteja pitää.
Pisteillä saisi vaikka sen kopterin, bossille lemmikin ja looted wagonille 'ard casen.

Nobien kaara on valitettavasti HS, kun on tykki mukana, jotain täytyy siis asialle tehdä. :(

Itse en käytä boyzeilla rokitteja, mutta täytyyhän sitä at-tulta kummiskin olla.
(Olen pessimisti. Ryhmään tarvitaan km. 3 rakettia, että yksi osuu.
Kaikki menevät siis ohi 20 hengen ryhmissä :) )

Eipä tässä oikein muuta. Bossilla voisi ehkä olla kombi-liekkäri, mutta onhan niitä jo nobeilla pari.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Lassek

Re: Örkkijyrä 1750P

Saakeli, onhan se HS:ää tykillä joo... No me selvitään vaihtamalla tölkit samaan ryhmään ja ottamalla kolmannen kopterin. Jos grotit vaihtaisi trooppidreadiin kun on mekamaanikkokin mukana, niin walkerit eivät vähene. Kiitti vaan huomautuksesta.

Mua ei haittaa kaksi rakettia, ampuu sitten toisella ryhmällä jos eka ei riitä. Eikä se osumakaan mitään takaa, niin ei kannata stressata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”