Hell Dorado

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Hell Dorado

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Paskardi

Viesti Kirjoittaja Paskardi »

Onkos noiden Immoratalien sääntöjä saatavana muutoin kuin ranskaksi? Omat lojuvat tuossa pöydällä mutta pelaamaan en pääse kun ranskaa en vielä taida :(
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Olisikohan joku täällä halukas demottamaan tätä peliä minulle (ja kaverilleni) 'Conissa? Omat figut on kyllä tuohon 200 AP (lue: aloituspaketti molemmilla). Kun yritimme tätä kokeilla ihan keskenään unohtui aina jokin sääntö ja se oli aika sähellystä, ja ainahan se on helpompaa oppia kun kokenut pelaaja opettaa. :)
Silveri

Ruttonalle kirjoitti:Onkos noiden Immoratalien sääntöjä saatavana muutoin kuin ranskaksi? Omat lojuvat tuossa pöydällä mutta pelaamaan en pääse kun ranskaa en vielä taida :(
http://helldorado-forum.com/index.php?topic=3624.0
Plästik Dub

Kiitos avusta, pitää kai tässä joku päivä kaverin kanssa koettaa tätä peliä uudemman kerran (ensimmäinen kerta oli.. noh.. fail). Hyvä että peltileijona on toimiva nappula, koska se on myös tyylikäs figu ja meinasin sen jossain vaiheessa ostaa. :p
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Mites kun tämän herran korttia katselin, niin huomasin että tuon "Prescient" skillin perästä puuttuu määritelmä. Vai olenko ymmätänyt kyvyn väärin? Onko kellää tietoa asiasta?

Jos nyt toisen kyssärin vielä heitän, että tuossa mietin kun tuolla Tarikilla on se "mää lyön eka jos tuut kiinni" juttu, ja sitten sen iskut aiheuttaa mm. stunnia, niin missä vaiheessa tämä vaikutus astuu voimaan: Ennen vai jälkeen kun vastustaja pääsee huitomaan?
Lahti pilaa tunnelman.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Prescient on noita '35-skillejä, jotka on selitetty revisiosäännöissä. Se antaa pelaajan valita kiistavyöhyketyypin.

Nopeiden iskujen aiheuttamat statukset astuvat voimaan vasta kun kummatkin ovat lyöneet. Jos vihollinen kuitenkin menettää kaikki hopsunsa, se delaa ennenkuin ehtii lyödä.
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Ookke. Tuo eka kysymys johtu siitä että noina yön pikkutunteina tihrustin korttia väärin: luin (toivoin) että tuo olisi ollut prestige :)

Tuli kuitenkin vähän aikaa sitten tilattua tuo nappi, on sen verran onnistuneen näkönen skulpti että pakkohan sitä on päästä tuo maalaamaan. Tuo prestigen puuttuminen tarkottaa vain sitä että en pääse kentällä peluuttamaan tuota : (
Lahti pilaa tunnelman.
Plästik Dub

Onkos kellään tietoa milloin mahtaa tulla immortaleille englanninkieliset kortit jakeluun?
Silveri

Plästik Dub kirjoitti:Onkos kellään tietoa milloin mahtaa tulla immortaleille englanninkieliset kortit jakeluun?
Aika hiljaista tässä vaiheessa, mutta HD army builderilla päässet pitkälle: http://www.totengraber.net/helldorado/
Silveri

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Voisko tuohon ihan lyhyesti referoida woottimisen aiheen? Lyijystä siellä selitettiin vissiin ja amerikkalaisista.
Luumumehu on soturien juomaa
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Huru-ukko kirjoitti:Voisko tuohon ihan lyhyesti referoida woottimisen aiheen? Lyijystä siellä selitettiin vissiin ja amerikkalaisista.
Jenkkifirma osti Hell Doradon ykköstavoitteenaan englanninkielinen julkaisu (USAn markkinoille).
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Huru-ukko

Eli ei ollutkaan kyse amerikkalaisten lyijynpakkaajien palkoista. Jep. Lead=lyijy näin koulussa opetettiin ;)

Luinko väärin, että uusista skulptaajistakin puhuttiin? Ei voi olla yhtä hyviä, kuin vanhat. Itse kiinnostuin pelistä ainoastaan upeiden figuurien vuoksi. Koska pelin figuurit ovat parhaita, mitä olen eläissäni nähnyt, niin olen aika skeptinen sen suhteen, että joku uusi randomiskulptaaja voi päästä edes lähelle samaa. Asennoista tulee yhä enemmän ninzaa. Tämä on minun ennustus. Katsotaan vuoden päästä, olinko väärässä. Toivottavasti olin.
Silveri

Siis sculptijat pysyvät samana ja tulevat tekemään tuolle uudelle firmalle töitä freelancereina. Tuotanto siirtyy jenkkilään ja Asmodée pysyy jakelijana ranskassa.
Huru-ukko

Hyvä erinomaista. Alkaa olla toiveita sitten niistä kunnollisista enkkukorteista ja kirjasta. Silti kiitos Lassen käännöstyölle, mutta oma kirja on aina oma kirja.
Silveri

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Oisko mahdollista saada Hell Dorado -demoa Ropeconissa? Lauantaipäivä sopis mulle parhaiten, haluisko kukaan millään? (Yöt ois toinen passeli, muuten rupee olee jo (liian) täyttä ;). Säännöistä on jonkinmoinen kuva, kun joskus niitä lueskelin, olen myös aika kiltti enkä pure. :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Silveri

Mitään virallista demoa ei ole suunniteltu, mutta katsotaan miten multa ja Hammerheartilta:lta irtoaa aikaa. Hihasta saa repiä jos löytää. Muut kun GW-figuttajat saattavat meidät tunnistaa ja viimeistään Day saattaa osata arvata mistä meidät löytää ja sen löytää taas figumaalaustiskin seudusta yleensä, ellei viipota jossain pitkin konia.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Hieno homma jos pelille on jatkoa tiedossa. Oma innostukseni kuoli aika totaalisesti kun tieto pelin epävarmasti tulevaisuudesta tuli julki. Toivotaan, että amerikkalaisfirma saa homman toimimaan ja uuttakin tavaraa peliin saadaan vielä lähitulevaisuudessa. Täytyypä varmaan kaivella figut esille kaapin perukoilta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”