Maalailen tässä Dark Angel Veteran squadia. Toimisiko varjostus efekti näin kaavun suhteen:
Graveyard Earth --> Kommando Khaki --> Bleached Bone
EDIT// Jullevi, otsikko muutettu.
Dark Angelien kaavun värjäämistä
Dark Angelien kaavun värjäämistä
Viimeksi muokannut Ilfierno, Ma 20.07.2009 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Onnistuisiko näin...
On se ainakin yksi varteenotettava vaihtoehto. Noilla kolmella värillä se pitäisi sujua, mutta saatat joutua sekoittamaan maaleja jos haluat oikein smoothin väriliukuman.
Mutta hei oikeasti, mietipä tuota otsikkoa. Kertooko se foorumia selailevalle, että tässä viestissä puhutaan Dark Angelien kaavuista?
Mutta hei oikeasti, mietipä tuota otsikkoa. Kertooko se foorumia selailevalle, että tässä viestissä puhutaan Dark Angelien kaavuista?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Re: Dark Angelien kaavun värjäämistä
Kiitos vihjeestä ja otsikosta(!)
Entä: kun näin teen, onko washien käyttö päälle järkevää vai kärsiikö figun laatu kovasti? Vai vuoroehtoisesti se paranisi entisestään?
Entä: kun näin teen, onko washien käyttö päälle järkevää vai kärsiikö figun laatu kovasti? Vai vuoroehtoisesti se paranisi entisestään?
Re: Dark Angelien kaavun värjäämistä
Itse tykkään käyttää Bleached Bonen pohjalla juurikin Graveyard Earth:iä. Jos tämmöisiä vaaleita kaapuja maalaisin hoitaisin suorituksen mustan pohjamaalin päälle väreillä Scorched Brown, Graveyard Earth ja Bleached Bonen. Mustaa ei saisi jäädä näkyviin, ja sitä tummanruskeaa vain kaikista syvinmpiin alueihin, lähinnä esim vyön ympäristöön ikäänkuin luomaan selvän eron missä loppuu kaapu, ja vyö alkaa.
Jos washia haluat, niin Devlan Mud on varmaan sävyltään sopivin, mutta aika varovasti ja laimennettuna sitä kannattaa käyttää, ettei tule turhan tumma kaapu. Washin jälkeen kannattaa harkita kannattaisiko tehdä niitä korostuksia uudestaan.
Koittamalla oppii. Itse koen edelleen isojen vaaleiden kangasjuttujen maalaamisen vähintään tuskastuttavaksi.
edit: enemmän tai vähemmän jäässä kun tähän aikaan kirjoittelen: huomautettakoon, että vaikka "koen edelleen isojen vaaleiden kangasjuttujen maalaamisen vähintään tuskastuttavaksi", olen silti valinnu vaalean värin kaartini vaatteisiin, ja sen olen suorittanut tylysti Foundation paint Deneb Stone mustan päälle, Devlan Mud Wash ja drybrush 50:50 Bleached Bone + Kommando Khaki. Ei oo smoothit blendit joo ei, mutta nopeaa.
Jos washia haluat, niin Devlan Mud on varmaan sävyltään sopivin, mutta aika varovasti ja laimennettuna sitä kannattaa käyttää, ettei tule turhan tumma kaapu. Washin jälkeen kannattaa harkita kannattaisiko tehdä niitä korostuksia uudestaan.
Koittamalla oppii. Itse koen edelleen isojen vaaleiden kangasjuttujen maalaamisen vähintään tuskastuttavaksi.
edit: enemmän tai vähemmän jäässä kun tähän aikaan kirjoittelen: huomautettakoon, että vaikka "koen edelleen isojen vaaleiden kangasjuttujen maalaamisen vähintään tuskastuttavaksi", olen silti valinnu vaalean värin kaartini vaatteisiin, ja sen olen suorittanut tylysti Foundation paint Deneb Stone mustan päälle, Devlan Mud Wash ja drybrush 50:50 Bleached Bone + Kommando Khaki. Ei oo smoothit blendit joo ei, mutta nopeaa.
Lahti pilaa tunnelman.