Älä vastaa jos et tiedä. 4x4 pöydällä pelataan, isommallakin voi mutta missään skenussa (paitsi niissä kaikkein eeppisimmissä) ei.Chili kirjoitti:eiköhän sita ihan 6' X 4' pelata, pienemmälläkin voiRuttonalle kirjoitti:Minkä kokoisella pöydällä lotria pelataan?
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
OK kiitos vastauksesta. Ajattelinkin että 6x4 ei voi pitää paikkaansa kun skirmish pelistä kuitenkin on kyse.Oberon kirjoitti:Älä vastaa jos et tiedä. 4x4 pöydällä pelataan, isommallakin voi mutta missään skenussa (paitsi niissä kaikkein eeppisimmissä) ei.Chili kirjoitti:eiköhän sita ihan 6' X 4' pelata, pienemmälläkin voiRuttonalle kirjoitti:Minkä kokoisella pöydällä lotria pelataan?
Mikä on spawnien Basen koko Fabassa? jepjep olen laiska.
Jos on liian kallis, Konvaa se!
Huhhuh.Liskomehu kirjoitti:Mikä on spawnien Basen koko Fabassa? jepjep olen laiska.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Eihän sitä liskomehu jaksa joka paikkaan valua, varsinkaan, jos on lasiin vahingossa joutunut. :)
Saako mistään tilattua noin 1.5mm paksuista kitaran/basson kieltä, joka on sellaista letkumaista sileän sijaan? Olen yrittänyt eri kauppoja tutkia ja tuntuu tulevan vastaan vain jotain alle millinpaksuista ja enimmillään 1,05mm, ellen ole väärin tulkinnut noita paksuuksia. Space Marinet, kun tarvitsisivat rintapanssarinsa päälle letkut ja rautalangasta ohuen messinkitangon päälle itse vääntämällä tulee liian paksua.
Saa lähettää myös YV:tä, jos on ylimääräistä kitarankieltä annettavaksi/vaihdettavaksi johonkin.
Saako mistään tilattua noin 1.5mm paksuista kitaran/basson kieltä, joka on sellaista letkumaista sileän sijaan? Olen yrittänyt eri kauppoja tutkia ja tuntuu tulevan vastaan vain jotain alle millinpaksuista ja enimmillään 1,05mm, ellen ole väärin tulkinnut noita paksuuksia. Space Marinet, kun tarvitsisivat rintapanssarinsa päälle letkut ja rautalangasta ohuen messinkitangon päälle itse vääntämällä tulee liian paksua.
Saa lähettää myös YV:tä, jos on ylimääräistä kitarankieltä annettavaksi/vaihdettavaksi johonkin.
Miau.
DragonForge myy valmiita letkuja, jotka luultavammin ajavat asiansa paremmin kuin kitaran kielet.Vesihiisi kirjoitti:Saako mistään tilattua noin 1.5mm paksuista kitaran/basson kieltä, joka on sellaista letkumaista sileän sijaan? Olen yrittänyt eri kauppoja tutkia ja tuntuu tulevan vastaan vain jotain alle millinpaksuista ja enimmillään 1,05mm, ellen ole väärin tulkinnut noita paksuuksia. Space Marinet, kun tarvitsisivat rintapanssarinsa päälle letkut ja rautalangasta ohuen messinkitangon päälle itse vääntämällä tulee liian paksua.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kiitos vastauksesta. Olin noihin jo törmännyt, mutta ajattelin silti kitarankielen olevan se, mitä haluan, kun valumetallinen ratkaisu ei kuulostanut yhtä kestävälle. Tutkin asiaa hieman niin käyttömukavuudessa tuo kaapeli varmasti voittaa kitarankielen mennen tullen, joten ongelma ratkesi tilaamalla kaksi kappaletta noita kaapelipakkauskia. En siis tarvitsekaan enää tuota kitarankieltä.jullevi kirjoitti:DragonForge myy valmiita letkuja, jotka luultavammin ajavat asiansa paremmin kuin kitaran kielet.
Miau.
Kasailen omaa Imperial Sectoriani kesäiltojen ratoksi ja parhaillaan työstän Manufactoriumia. Ajattelin tehdä toisesta teräsovesta sisään räjäytetyn, ja olen aivan varma, että olen nähnyt tällaisen kuvan jossain muuallakin.
Olen koittanut googlettaa ja hakea tuntitolkulla, mutta en löydä minkäänlaista kuvaa minkäänlaisesta Sectorin osasta, josta olisi räjäytetty ovi auki. Olen sen verran epätoivoinen, että tarpeeksi hyvä kuva räjäytetystä teräsovesta 1:1 mittakaavassakin kelpaisi, muttei sellaistakaan osu kohdalle.
Apuja? Luulisi, että jollain olisi etsimäni sivu kirjanmerkeissä...
Olen koittanut googlettaa ja hakea tuntitolkulla, mutta en löydä minkäänlaista kuvaa minkäänlaisesta Sectorin osasta, josta olisi räjäytetty ovi auki. Olen sen verran epätoivoinen, että tarpeeksi hyvä kuva räjäytetystä teräsovesta 1:1 mittakaavassakin kelpaisi, muttei sellaistakaan osu kohdalle.
Apuja? Luulisi, että jollain olisi etsimäni sivu kirjanmerkeissä...
- Half-breed
En löytänyt pikaisella haulla yhtään kuvaa, mutta löysin kuvia samantapaisesta tuhosta.
http://www.sterling.rmplc.co.uk/visions/shipwreck2.jpg
http://www.daveswarbirds.com/b-17/photos/body/side6.jpg
http://www.sterling.rmplc.co.uk/visions/shipwreck2.jpg
http://www.daveswarbirds.com/b-17/photos/body/side6.jpg
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kiitos. Voisin sen verran vielä tarkentaa, että tosiaan olisi tarkoitus räjäyttää ovi sisään siististi tuhoamalla saranat ja lukko yhtäaikaisesti. Nimenomaan siis ovi, ei koko seinää. :D
Edit: kuva löytyi omasta kirjahyllystä: Cities of Death, sivu 25 Construction Tips.
Edit: kuva löytyi omasta kirjahyllystä: Cities of Death, sivu 25 Construction Tips.
Olen tekemässä 40K:ta varten metalliverkkoaitaa, mutta pohdinpa vain minkä kokoista metalliverkkoa kannattaisi käyttää? Mielelläni kuuntelen vinkkejä.
Sitten toinen kysymys: Pitääkö Space Marine armeijani olla teemaltaan White Scars, jotta voin ottaa johtajaksi Kor'sarro Khan:in? Anteeksi aloittelija maisesta kysymyksestä...
Sitten toinen kysymys: Pitääkö Space Marine armeijani olla teemaltaan White Scars, jotta voin ottaa johtajaksi Kor'sarro Khan:in? Anteeksi aloittelija maisesta kysymyksestä...
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
- 'Neljäviitonen
Ei tarvitse. Muistaakseni codexissa luki erikseen jotain näistä 'count as' charactereista.Dwarf_Thunderer kirjoitti:Sitten toinen kysymys: Pitääkö Space Marine armeijani olla teemaltaan White Scars, jotta voin ottaa johtajaksi Kor'sarro Khan:in? Anteeksi aloittelija maisesta kysymyksestä...
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Khorne Marien
Codexissa lukee että jos vaihdat (esim. tässä tapauksessa Kor'sarro:n) nimen niin sitä saa käyttää millä vain marine armeijalla.(en nyt tarkoita esim. Wolffeja tai dark angeleita.)Walzu45 kirjoitti:Ei tarvitse. Muistaakseni codexissa luki erikseen jotain näistä 'count as' charactereista.Dwarf_Thunderer kirjoitti:Sitten toinen kysymys: Pitääkö Space Marine armeijani olla teemaltaan White Scars, jotta voin ottaa johtajaksi Kor'sarro Khan:in? Anteeksi aloittelija maisesta kysymyksestä...
- 'Neljäviitonen
Saa olla vaikka Wolvesit tahi Denkelit, kunhan vaan käyttävät vanillojen codexia.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Itse olen tehnyt verkkoaitaa ihan ikkunoihin laitettavasta hyttysverkostakin, mutta jos sen metallista tarvii olla, niin sanoisin että mitä pienempi sen parempi. Millin, tai korkeintaan parin, kokoiset reiät voisivat olla paras valinta.Dwarf_Thunderer kirjoitti:Olen tekemässä 40K:ta varten metalliverkkoaitaa, mutta pohdinpa vain minkä kokoista metalliverkkoa kannattaisi käyttää? Mielelläni kuuntelen vinkkejä.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Stormtrooper
Millä säännöillä kaaoskäpsiä yleensä pelataan? Käyttävätkö ihmiset jotain antiikkista army bookkia vaiko kenties jotain netistä löytyviä sääntöjä?
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?
- Half-breed
Ravening Hordesin säännöt on ne viralliset säännöt. Netistä tietty löytyy myös fanien epävirallisia sääntöjä kääville.Stormtrooper kirjoitti:Millä säännöillä kaaoskäpsiä yleensä pelataan? Käyttävätkö ihmiset jotain antiikkista army bookkia vaiko kenties jotain netistä löytyviä sääntöjä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
MIstä saisi Kor'Sarro Khanin Moondrakkanin kanssa?
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Ei mistään.
Osta mopo, osta Kor´sarro Khan jalkaisin, leikkaat sen vyötärön kohdalta katki ja laitat sen niihin mopomariinin jalkoihin.
Osta mopo, osta Kor´sarro Khan jalkaisin, leikkaat sen vyötärön kohdalta katki ja laitat sen niihin mopomariinin jalkoihin.
Mistähän saisi hyviä 54mm figuja jotka sopisivat Inquisitoriin? Ei siis GW:n ja suomesta.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?