Hell Doradoa Ropeconissa?

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Silveri

Hell Doradoa Ropeconissa?

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kartoitetaan nyt kiinnostusta. Ketkä olisivat varmasti osallistumassa jos tällainen järjestetään? Viimeksi osallistuneita oli runsaasti, mutta nyt on kiinnostus ollut hiljaisempaa. 200+60, Zaebas 3 (koska siihen löytyy maastot), eli periaatteessa sama paketti kuin viimeksi Lahdessa. Jos kiinnostus jää rajallisemmaksi, keskityn sitten enemmän natsit vs. dinosaurukset -peliin ja HD jää kaveripelityyppiseksi tapahtumaksi (ts. tuon maastot paikalle ja tietty aika varataan kaveripeleihin/demotukseen, jos pöytätilaa vain riittää).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Re: Hell Doradoa Ropeconissa?

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Mitenniin hiljaisempaa? :)
Mie oon tulossa, 40k-turnauksen aikaan ei pysty osallistumaan enää tähän mutta muuten kaikki käy.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Hep!

Täällä ollaan mukana ehdottomasti. Bonusta, jos saatte järkättyä eri aikaan Blood Bowlin kanssa, mutta kyllä Hell dorado etusijalle menee.

-Roope
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Kiinnostaisi kyllä ellei mene pahasti päällekkäin muiden pelien kanssa...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Karibialta hep! Blood Bowlin kanssa mielellaan eri aikaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viisi pelaajaa, joista 2-3 pistää HD:n etusijalle, 2 haluaa pelata 40k:ta ja 2 Blood Bowlia... Ei oikein riitä vielä turnaukseen, mutta katsotaan nyt vielä onko muita kiinnostuneita...
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Riippuen ajankohdasta ja siitä saanko Saraseenit maaleihin niin voisin olla kiinnostunut pelaamaan enemmän tai vähemmän kilpailuhenkisesti. Bowli varmaan menisi etusijalle kuitenkin mutta tosiaan, ihan ajankohdasta riippuen. Pitää katsoa.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Omat figuurit taitavat olla varattu lähinnä maalauskilpailuun. Tietysti olisi saraseenit, mutta niitä ei uskalla pilata liian nopealla maalauksella. Onhan tuota muutakin maalattavaa. Mutta lupaan tulla katsomaan ja ehkä koittamaankin, jos aikaa järjestyy ja saatte tämän hoidettua.
Silveri

no 6-7 pelaajalla voisi alkaa miettiä jo turnausta. Pitänee alkaa selvitellä aikatauluja.
Oberon

Itse olisin ehdottomasti maalauspakon kannalla, mutta ei se viimeksi perusjoukon kanssakaan onnistunut (olinkohan ainoa?), ja vaikuttais siltä että uusien naamojen näkeminen pelikentillä muodostuu kovin epätodennäköiseksi jos maalattua jengiä kaivataan... Eli jos ei vaikka tarviis?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Itse saatan ainakin tulla piipahtamaan paikalla jos coniin edes ehdin. Turnaukseen tuskin, koska sääntöjen lukuun jäänyt oikeistaan mun osalta tän pelin kohdalta. Kaiken hyvän lisäksi maalattua saan ehkä about 3 nappia tuohon mennessä,-ei se ihan riitä ei =)

(Kohta oon täystyöllistetty+hutaisemaan en suostu näitä kauniita nappeja.)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Turnaus kuulostaisi hyvältä. Itse ainakin osallistun jos kykenen
Lahti pilaa tunnelman.
Silveri

No käytännössä lienisi vaihtoehdot joko lauantai-illalla siinä 20:n jälkeen (jolloin menee 40k:n kanssa päällekäin) tai sunnuntaina, jolloin ei pitäisi 40k:n tai BB:n kanssa mennä päällekäin (mutta menee epicin ja WHFB:n kanssa pällekäin).

Kannatan itse sunnuntaita.
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Wannabe »

Mulla on saraseenien perusloota, joka on jopa melkein maalattukin. Koskaan en ole vielä päässyt pelaamaan, mutta turnaukseen tuloa voisin harkita, jos suostutte aloittelijaa mukana raahamaan. Säännot on toki luettu.
Silveri

Aloittelijana pääsee mukaan, pitää vain parittaa kokeneemman kanssa. Maalauspakko ei tällä kertaa ole absoluuttinen, mutta maalaus vaikuttaa merkittävästi loppupisteytyksessä (arvosteluskaala: ei maalattu, hutaisten maalattu, hyvin maalattu)
Silveri

Tällä hetkellä turnaus näyttäisi toteutuvan sunnuntaiaamuna, joten lähettäkääpä vielä allekirjoittaneelle YV:llä ilmoittautuminen erikseen (viestissä tarvitsee olla lähinnä nimi, armeija ja onko pelikokemusta yli neljää HD-peliä enempää). Voin tämän perusteella sitten miettiä miten turnaus rakentuu.

Aikataulu siis alustavasti sunnuntaiaamu, 3-4 kierrosta, 200 pts + 60 pts sideboard. Terraformaatio käytössä. Skenaariosetti alustavasti Zaebas 3, mutta tämä on vielä mietinnän alla (Zaebas 3:n ongelmat on tiedossa, mutta suosisin siksi, että siihen maastot kuitenkin ON olemassa). Immortalit lasketaan skenaariomäärityksissä mercenaryiksi, mikäli random-skenaarioita käytetään.
Silveri

YV:itse Ilmoittautuneet:

Silveri (Immortals)
Oberon (Demons)
Fängi (Westerners)
Hammerheart (Mercenaries)
Immeli (Saracens)
Moriturus (Demons)
elfman (Saracens)
pulis (Saracens)

Nyt on jo 8 YV:itse ilmoittautunutta, eli hopi hopi niitä viestejä eteenpäin, aikaa ei ole enää paljon. Pöytiä tulee olemaan 5 kappaletta, joten äärimaksimi on 11 pelaajaa, jolloin parittomilla pelaajamäärillä minä ja HH pelataan samassa slotissa. HD-turnaus menee Epicin ja WHFB:n kanssa päällekäin, mutta 40k:hon ja BB:iin pystyy osallistumaan.

Helvetti tahtoo sielunne.
Viimeksi muokannut Silveri, To 30.07.2009 20:46. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Oberon

Tosiaan ei tartte pelätä, ettei osaisi/pärjäisi koska pelannut vähän/napit ei vielä maaleissa, ei ole kaikilla muillakaan pelejä/maalia liiaksi asti, ja oppimaanhan kaikki on muutenkin tuonne tulossa.

Älkää pakottako pelaamaan fabaa/random-pelejä jos sieltä jonkun löytää, tulkaa taistelemaan helvetin porttien tuolle puolen, kaikesta jännästä.

:P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Silverille YV heitetty, mukana ollaan. Ehkä tämä pistää nyt maalaamaan nuo loput saraseenit pelikuntoon ja ottaan pari testipeliä kavereiden kanssa. Aiempi kokemus HD:sta kun rajoittuu Fängin demotukseen Traconissa ja sääntöjen ihmettelyyn. Mutta pelaamaan tulossa.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Silveri kirjoitti:Aloittelijana pääsee mukaan, pitää vain parittaa kokeneemman kanssa. Maalauspakko ei tällä kertaa ole absoluuttinen, mutta maalaus vaikuttaa merkittävästi loppupisteytyksessä (arvosteluskaala: ei maalattu, hutaisten maalattu, hyvin maalattu)
Kävisikö muuten pohjamaalipakko, mitä Confrossa harrastimme? Pohjamaalatut (etenkin valkoisella) figut kun ovat jo paljon kivemman näköisiä kuin metalliset.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”