Pahin, hyvin rotu jne.
Pahin, hyvin rotu jne.
Hello.
Kuten kaikki te ihmiset varmaan tiedätte, etsin ensimmäistä 40k armeeijaa (joka on TODELLA vaikeata).
Minulla on kuitenkin ongelmia löytää se oikea armeeija...
Ensin se oli Tyranids, koska he olivat mielesäni eniten se Alien armeeja (40khan on "future" ja 'Nidit olivat jotenkin eniten "40k"), mutta, sitten jostain luin että heitä kaikkia ohjaa joku ihmeen hive mind, ja ilman sitä kaikki ötökät ovat zombieita. :S
Sitten, tuli Space Marines, koska scoutit jotenkin kiinostivat, mutta into meni jotenkin... Taisi olla se että he yli-palvelevat Emperoria ja tekevät kaiken mitä hän sanoo tjsp. :S
Pahoittelen kaikista Threadeista mitkä olen tehnyt...
Kuitenkin: NYTTEN pitää valita armeeija, ja tarvitsen TEIDÄN apuanne.
Ensin: Mikä on "hyvin" armeeija? Siis "The Good Guys".
Entäs Mikä on "pahin"? Siis "The Bad Guys".
Mitkä armeejat taistelevat ihan huvin vuoksi, ilman mitään päämäärää? (Tiedän että örkit mutta Daemonit vaikuttavat myös emt...)
Mikä armeeija ei haluaisi sotaa?
Mikä armeija puolustaa vain "kotiaan"?
En tiennyt minne paikkaan tämä pitäisi pistää... :S
Kiitos!
Kuten kaikki te ihmiset varmaan tiedätte, etsin ensimmäistä 40k armeeijaa (joka on TODELLA vaikeata).
Minulla on kuitenkin ongelmia löytää se oikea armeeija...
Ensin se oli Tyranids, koska he olivat mielesäni eniten se Alien armeeja (40khan on "future" ja 'Nidit olivat jotenkin eniten "40k"), mutta, sitten jostain luin että heitä kaikkia ohjaa joku ihmeen hive mind, ja ilman sitä kaikki ötökät ovat zombieita. :S
Sitten, tuli Space Marines, koska scoutit jotenkin kiinostivat, mutta into meni jotenkin... Taisi olla se että he yli-palvelevat Emperoria ja tekevät kaiken mitä hän sanoo tjsp. :S
Pahoittelen kaikista Threadeista mitkä olen tehnyt...
Kuitenkin: NYTTEN pitää valita armeeija, ja tarvitsen TEIDÄN apuanne.
Ensin: Mikä on "hyvin" armeeija? Siis "The Good Guys".
Mitkä armeejat taistelevat ihan huvin vuoksi, ilman mitään päämäärää? (Tiedän että örkit mutta Daemonit vaikuttavat myös emt...)
Kiitos!
Koulu on taas, koulu on taas, reput täynä kirjoi!Half-breed kirjoitti:Teknik oli kerrankin oikeassa.
Re: Pahin, hyvin rotu jne.
Tyranidit ovat ite se hivemind. Ohjaahan sinuakin sinun omat aivosi. Ilman aivoja olisit aika kuollut. Tästä on toisaalla paljonkin juttua.
edit. 40k maailmassa ei ole hyviä tai pahoja. On vain ahneita, xenofobisia, väkivaltaisia ja julmia. Ei ole hyvyyttä eikä ole pahuutta.
edit. 40k maailmassa ei ole hyviä tai pahoja. On vain ahneita, xenofobisia, väkivaltaisia ja julmia. Ei ole hyvyyttä eikä ole pahuutta.
Luumumehu on soturien juomaa
Kaikki ovat tasavertaisia ja oikeutettuja elämään ja tekemään parannuksen, tautautautautautautautautautautau TAU! Aiheesta voidaan väännellä, mutta ne nyt yrittävät parhaiten ottaa kaikki muut huomioon (mitä mikään muu valtaroduista ei todellakaan tee, ehkä Slannit pääsisivät kakkoseksi, mutta näiden suorittamien hyökkäysten vähyys taitaa johtua jostain ihan muusta kuin ajatuksesta love & peace.)Huru-ukko kirjoitti:edit. 40k maailmassa ei ole hyviä tai pahoja. On vain ahneita, xenofobisia, väkivaltaisia ja julmia. Ei ole hyvyyttä eikä ole pahuutta.
En siis järin asiantuntijana voi itseäni pitää ja saatoin livauttaa virheellistä tietoa noinkin pieneen määrään tekstiä. Korjatkoon ken osaa.Teknik kirjoitti: Ensin: Mikä on "hyvin" armeeija? Siis "The Good Guys".
Tähän ei ole oikeaa vastausta/vastausta ollenkaan, joten en sano mitään
Sama
Eiköhän ne ne örkit ole, taitaa Dark Eldaritkin hakea jotain nautintoa taisteluista tjs. En sano varmasti
TAU, ehkä Eldarit
Eldarit ja Necronit ei taida ainakaan kaus lähteä ihan sotaretkille
Kiitos!
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Half-breed
40k ei ole mustavalkoinen paikka. Se on harmaansävyinen. Kaikki ovat pahoja, mutta myös hyviä tyyppejä, mutta pitävät aina itseään oikeamielisinä. Ainoat vähänkään paremmiksi laskettavat ryhmittymät ovat Örkit, ja Tyranidit, sillä kummatkin vain tekevät sitä mihin heidät on luotu. Örkit luotiin alunperin sotimaan, ja Nidit syövät maailmoja elääkseen, onko tämä väärin?
Aijuu sitten Eldarithan vain puolustaa aina alueitaan. Ongelma vain on että koko galaksi on Eldarien aluetta jota jotkin untermenschenit ovat alkaneet asuttamaan. Eli olet ihan vapaa käppäilemään kunhan et jää asumaan tähän galaksiin.
Aijuu sitten Eldarithan vain puolustaa aina alueitaan. Ongelma vain on että koko galaksi on Eldarien aluetta jota jotkin untermenschenit ovat alkaneet asuttamaan. Eli olet ihan vapaa käppäilemään kunhan et jää asumaan tähän galaksiin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hyvä ja hyvä. Taut ja Tyranidithän ovat periaatteessa melko samanlaisia: toinen haluaa assimiloida uhriensa biomassan, toinen taas yhteiskuntarakenteen.
- Half-breed
Ei Taun pakko ole naapureita assimiloida. Ihan hyvin ne omassa rauhassa asua. Nidit ei voi, sillä ne tarvitsevat ruokaa.Flogger kirjoitti:Hyvä ja hyvä. Taut ja Tyranidithän ovat periaatteessa melko samanlaisia: toinen haluaa assimiloida uhriensa biomassan, toinen taas yhteiskuntarakenteen.
Ei-kasvaminen on kuihtumista. Ilman kasvua ei ole elämää, ei ole mitään. Jos taut vain asuisivat omassa rauhassa, ne lopulta kuolisivat pois.Half-breed kirjoitti:Ei Taun pakko ole naapureita assimiloida. Ihan hyvin ne omassa rauhassa asua. Nidit ei voi, sillä ne tarvitsevat ruokaa.Flogger kirjoitti:Hyvä ja hyvä. Taut ja Tyranidithän ovat periaatteessa melko samanlaisia: toinen haluaa assimiloida uhriensa biomassan, toinen taas yhteiskuntarakenteen.
Jos taut eläisivät omissa oloissaan, he todennäköisesti viljelisivät maata ja eläisivät leivällä ja päärynöillä. Hehe, kalanaamaisia farmareita (liekö Aku Ankassa joskus moisia muuten ollut)...
40K:ssa ainoat pahikset on nurglet ja örkit. Örkit sinääsä ku ne ei tarttee ees syytä tapella, mikä tekee niist aika pahiksii. "What do my eyes see??? A SPACE MARINE BATTLE COMPANY" ja kuola valuu örkin suust; sormi kohotettuna eteepäi ja WAAAAAAAAAAGH!!!
Nurgle sinääsä ku se vaa huvin vuoks infektoi scheissee.
Nurgle sinääsä ku se vaa huvin vuoks infektoi scheissee.
Niin kyllä se on hienoa miten Imperiumi on niin hyvä! Siellä sentään on päästy normaalista rasismista. Enää ei välitetä oletko musta tai valkoinen niin kauan kun ei ole liikavarpaita. Tosin jos löytyy niitä liikavarpaita sinut todennäköisesti teloitetaan mutanttina, mutta that´s life.
Örkit ei todellakaan ole pahoja. Siis ainakaan jos katsoo asiaa örkin näkökulmasta.
Kyllä se on jo useasti sanottu, mutta ei 40k universumissa ole rotuja jotka olisivat puhtaasti hyviä tai pahoja.
Örkit ei todellakaan ole pahoja. Siis ainakaan jos katsoo asiaa örkin näkökulmasta.
Kyllä se on jo useasti sanottu, mutta ei 40k universumissa ole rotuja jotka olisivat puhtaasti hyviä tai pahoja.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
PeräSuoli kirjoitti:40K:ssa ainoat pahikset on nurglet ja örkit. Örkit sinääsä ku ne ei tarttee ees syytä tapella, mikä tekee niist aika pahiksii. "What do my eyes see??? A SPACE MARINE BATTLE COMPANY" ja kuola valuu örkin suust; sormi kohotettuna eteepäi ja WAAAAAAAAAAGH!!!
Half-breed kirjoitti:Ainoat vähänkään paremmiksi laskettavat ryhmittymät ovat Örkit, ja Tyranidit, sillä kummatkin vain tekevät sitä mihin heidät on luotu. Örkit luotiin alunperin sotimaan, ja Nidit syövät maailmoja elääkseen, onko tämä väärin?/quote]
Miksikäs muuten vain nurgle olisi paha? Eikö ne muutkin uskonnot ole aivan yhtä taisteluunhakeutuvia, vai onko?
- Half-breed
Eli olet paha jos heilut flunssassa ympäriinsä, mutta siinä ei ole mitään pahaa jos tapat jonkun päivittäin Khornen nimeen?PeräSuoli kirjoitti:Nurgle sinääsä ku se vaa huvin vuoks infektoi scheissee.
Örkit selitinkin jo.
Niin kuolisivatkin pitkässä juoksussa, mutta eivätpähän olisi pahoja imperialistisia sikoja jotka heiluu ympäri paikkoja levittämässä omaa aatemaailmaa.Oberon kirjoitti:Ei-kasvaminen on kuihtumista. Ilman kasvua ei ole elämää, ei ole mitään. Jos taut vain asuisivat omassa rauhassa, ne lopulta kuolisivat pois.Half-breed kirjoitti:Ei Taun pakko ole naapureita assimiloida. Ihan hyvin ne omassa rauhassa asua. Nidit ei voi, sillä ne tarvitsevat ruokaa.Flogger kirjoitti:Hyvä ja hyvä. Taut ja Tyranidithän ovat periaatteessa melko samanlaisia: toinen haluaa assimiloida uhriensa biomassan, toinen taas yhteiskuntarakenteen.
Ei ole suomea pitkä juoksu. Anglismia on pitkä juoksu.
Mikä on TAUn aatemaailma? Sekalaisista pienistä vihjeistä olen saanut kuvan, että TAU elää kommunismissa. Miksi TAU ei ole kommunismi, jos se ei ole?
Mikä on TAUn aatemaailma? Sekalaisista pienistä vihjeistä olen saanut kuvan, että TAU elää kommunismissa. Miksi TAU ei ole kommunismi, jos se ei ole?
Luumumehu on soturien juomaa
- Da Big Boss
Oletko vain trolli vai totaalinen idiootti?PeräSuoli kirjoitti:40K:ssa ainoat pahikset on nurglet ja örkit. Örkit sinääsä ku ne ei tarttee ees syytä tapella, mikä tekee niist aika pahiksii. "What do my eyes see??? A SPACE MARINE BATTLE COMPANY" ja kuola valuu örkin suust; sormi kohotettuna eteepäi ja WAAAAAAAAAAGH!!!
Ei voi arvioida kuka on paha tai hyvä, kaikilla on omat syynsä. Tuskin minun tarvitsee selittää miksi. Tosin on siinä eroja kuinka ''paha'' olet, mutta sekin riippuu näkökulmasta.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Guardsniper
Muistu mieleen tollanen pätkä. Aattelin, että täs kyl tiivistyy aikas hyvin se, että mitä jotkut muutkin on jo sanonu tässä ja parissa muussakin ketjussa: Elämä ei ole musta valkoista. Hyviä ja pahoja ei ole muualla kuin satukirjoissa *PISTE*Joku 'kytkoon dexi tai sääntis kirjoitti:No one's innocent there are merely varying levels of guilt.
EDIT: Haulla muuten löyty tällänen ja vielä suhteellisen pienellä vaivalla...
EDIT2: Löyty vielä tällänenkin, aihetta sivuava ketju.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Kato mun acc namee!?!? Joo, kyl mä ihan tosissaan haluun peräsuoli nickil riehuu juu, tosiaanki. Mut kyl mie tääl jotai järkevääki toisinaa teen, kuha pysyttelen keskustelusääntöje rajoil.Da Big Boss kirjoitti:Oletko vain trolli vai totaalinen idiootti?PeräSuoli kirjoitti:40K:ssa ainoat pahikset on nurglet ja örkit. Örkit sinääsä ku ne ei tarttee ees syytä tapella, mikä tekee niist aika pahiksii. "What do my eyes see??? A SPACE MARINE BATTLE COMPANY" ja kuola valuu örkin suust; sormi kohotettuna eteepäi ja WAAAAAAAAAAGH!!!
Ei voi arvioida kuka on paha tai hyvä, kaikilla on omat syynsä. Tuskin minun tarvitsee selittää miksi. Tosin on siinä eroja kuinka ''paha'' olet, mutta sekin riippuu näkökulmasta.
Tietty kukaa ei oo paha jos vaa kyseisen rodun näkökulmast katotaa et sinäälläähä täs koko keskustelus ei oo järkee. Ny sit koko keskustelu lukkoo ku ei oo oikeit vastauksii? Ja se oli vaa MUN NÄKÖKULMAST se mun vastaus, et taiat ite olla idiootti ku et huomaa onko tää iha tosissaa tehty acco etkä myöskää sitä et mä voin arvioia ite omasta näkökulmast pahuuden.
- Da Big Boss
Juu, minähän taidoin accountin nimeä arvostella, antaisitko quoten? Jep, mutta osaat kyllä keskustella kunnolla, lisäisit siihen vielä oikeinkirjoituksen niin arvostus nousisi. BTW ei sitä mun viestiä noin tosissaan tarvitse ottaa :DPeräSuoli kirjoitti:Kato mun acc namee!?!? Joo, kyl mä ihan tosissaan haluun peräsuoli nickil riehuu juu, tosiaanki. Mut kyl mie tääl jotai järkevääki toisinaa teen, kuha pysyttelen keskustelusääntöje rajoil.
Tietty kukaa ei oo paha jos vaa kyseisen rodun näkökulmast katotaa et sinäälläähä täs koko keskustelus ei oo järkee. Ny sit koko keskustelu lukkoo ku ei oo oikeit vastauksii? Ja se oli vaa MUN NÄKÖKULMAST se mun vastaus, et taiat ite olla idiootti ku et huomaa onko tää iha tosissaa tehty acco etkä myöskää sitä et mä voin arvioia ite omasta näkökulmast pahuuden.
Idiootilla meinasin sitä, että et ole kovin paljon fluffi taistoja seurannut. Örkeillä on syitä taistella. Örkit eivät kasva ilman taistelua. Myöskin, örkkien yhteiskunta ja ajattelutapa ei toimi ilman jatkuvaa sotaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
ei ne DE huvikseen sodi, pitää saada sieluja ja orjia jotta yhteiskunta pysyis pystyssä....onko tää muka pahaa?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Natsitkin lähtivät vain hakemaan lebensraumia eikös?Da Big Boss kirjoitti:Örkeillä on syitä taistella. Örkit eivät kasva ilman taistelua.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta