"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Blogi]Pohjoisen pojat & Vihreät pojat. (18.9)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
valaskala

Re: [Blogi]Pohjoisen pojat & Vihreät pojat. (23.7)

Viesti Kirjoittaja valaskala »

Kiitoksia kommenteista. Peikot ovat Gamezonen mainioita peikkoja Örkkien ja Goblinien alaisuudesta. Kaikki peikoissa mukana ollut tulee itse figuurien mukana. Suosittelen Gamezonen peikkoja lämpimästi, itse niitä omin silmin nähneenä, mahtavia ja erittäin yksityiskohtaisia vekkuleita.

Mitä ihmisten ihoon tulee, tarkoituksena on saada siitä rujoa, mutta osin tuo johtuu myös siitä, että myönnän oman ihonmaalaustaitoni olevan puutteellinen, sekä yleisen motivaatiopulan, mita maraudereihin tulee, liian monta ukkoa käynyt käsieni läpi on tehnyt "Blaargh!" - efektin niiden maalaukseen.
...ja taas mennään...
valaskala

Maalaustekniikat, värien/valon käyttö ja yleinen armeijani väriteema ovat olleet pohdinnan alla. Tein kokeeksi hurtan toisella tavalla ja vaikka kyse on keskeneräisestä yksilöstä, niin tässä esiintyy ainakin tuota paljon kaipaamaani kontrastia. Edellisiä figuja katsellessa, ne tuntuvat jotenkin latteilta.

Tiedä sitten onko askel harhaan vaiko oikeaan suuntaan. Kokeilemalla selvinnee.
Liitteet
Testausta erilaiselle tavalle maalata, tosin onko se huonompi vaiko parempi en itse osaa sanoa. Keskeneräinen hurtta, kuten kuvasta näkyy.
Testausta erilaiselle tavalle maalata, tosin onko se huonompi vaiko parempi en itse osaa sanoa. Keskeneräinen hurtta, kuten kuvasta näkyy.
Huoh.jpg (19.33 KiB) Katsottu 419 kertaa
...ja taas mennään...
Akke

Viesti Kirjoittaja Akke »

On kyllä kaikki ihan tosi hienoja! Tolle ekalle bannerille vois keksiä jonkun merkin siihen lippuun.
Iho on tosi elävää ja on muut väritkin!
valaskala

Kiitoksia kommenteista. Tuo lipunkantaja saa myöhemmin logon lippuunsa, todennäköisimmin Nurglen iloisen merkin, kuhan sinne asti keretään. Maalaustekniikan vaihdoksen myötä odotettavissa on myös uudelleenmaalauksia.
...ja taas mennään...
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Nättihän tuo helvetinkoira on. Sininen antaa sopvan vastavärin rauhallisille harmaan ja ruskean sävyille. Tosin lopputulos näyttää ihossa todella huuhdotulta.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
valaskala

Kiitos kommentista. Koiran kanssa tuo värin yli vetäminen oli ihan tarkoituskin, isommissa erissä näyttävät kiintoisille. Lisäksi kaaoksessa on se kiva puoli, että se antaa vapautta tehdä värivalintoja suhteellisen radikaalilla skaalalla ilman että kukaan voi sanoa "Ei tuo voi tuollainen olla!".

Hmh, laitan tähän lisäksi kuvan keskeneräisestä Nurglen pojasta. Kuvan laitan lähinnä siksi, kun pohdin sen highlight - potentiaalia. Lähinnä sitä tarvitseeko kyseinen figu miten rankkaa highlightingia, jos tarvitsee, niin millaista, sillä niiden kanssa on niin helppo vetää överiksi. Ns. realistinen panssarin käyttäytyminen kun on lähtökohtana.
Liitteet
Pohdintaa highlight mahdollisuuksista, vielä suuntaan taikka toiseen ei ole menty, mutta joku päätös on ennemmin tai myöhemmin tehtävä.
Pohdintaa highlight mahdollisuuksista, vielä suuntaan taikka toiseen ei ole menty, mutta joku päätös on ennemmin tai myöhemmin tehtävä.
ukko.jpg (77.1 KiB) Katsottu 323 kertaa
...ja taas mennään...
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

No en itse lähtisi minkäänlaiseen reunustamiseen; Tällä kertaa pistäisin itse washeja, ja ehkä pientä NMMää tiettyihin kohtiin luomaan kontrastia (esim.reisisuojat). Koukussa oleva kallo vaaleaksi, medaljongin nauha ehkä sinertäväksi ja hienoista reflektiota mm. polviin, niin eiköhän hieno tule.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
valaskala

Tässä jokunen kuva vihdoin valmistumisen kynnyksellä olevista maraudereista. Kyseessä vielä work in progress figut, joten ei tarvinne ihmetellä, jos löytyy muutamia ongelmia. Lisäksi olen hyvin tietoinen käsien liitoskohtien kauheuksista, mutta jokainen joka näitä figuja on kasannut tietää, miten kauheat skulptit ovat kyseessä. Niistä kun ei saa hyviä kirveelläkään. (Greenstuf, tiedän, mutta en oikein kehtaa sen kanssa pelehtiä sen aiheuttaman allergian takia)
Liitteet
Lisäksi loputkin valmistumisen kynnyksillä olevista miehistä.
Lisäksi loputkin valmistumisen kynnyksillä olevista miehistä.
marauder ryhma2.jpg (53.3 KiB) Katsottu 297 kertaa
Tarkempi ryhmäkuva
Tarkempi ryhmäkuva
Marauder ryhma1.jpg (41.11 KiB) Katsottu 297 kertaa
Yhteiskuva valmistumisen kynnyksellä olevista pojista.
Yhteiskuva valmistumisen kynnyksellä olevista pojista.
Marauderit.jpg (56.66 KiB) Katsottu 297 kertaa
...ja taas mennään...
valaskala

Lisäksi muutama lähikuva / kollaasi muutamasta hemmosta.

Mitä olemme oppineet tähän mennessä:

+ Marauderit ovat ohi vihdoinkin.
+ Maalaustaidot kehittyvät eteenpäin (Jo oli aikakin)

- Marauder yksiköt ovat kaaosarmeijan kammottavinta kuraa kasata / maalata
- Väriteeman vaihtuminen lennossa hiukkasen aiheuttaa sen, että edellisiä jo maalattuja ukkoja täytyy muuttaa kuhan aikaa siihen löytyy.
Liitteet
Kypäräpäiden kanssa naaman yksityiskohtiin kiinnipääsy on suhteellisen hankalaa, muuten mieheen olen suhteellisen tyytyväinen.
Kypäräpäiden kanssa naaman yksityiskohtiin kiinnipääsy on suhteellisen hankalaa, muuten mieheen olen suhteellisen tyytyväinen.
Maurauder kollaasi 3.jpg (38.56 KiB) Katsottu 297 kertaa
Vaikka ko. paketin marauderit hirveitä mielestäni ovatkin, itse pidän tästä kaljupäästä jostain syystä. Toki se kammottava ponnari oli ensiksi leikattava pois että tähän lopputulokseen päästään. Miekkaan tulee hohtavat riimut nyt ainakin myöhemmin.
Vaikka ko. paketin marauderit hirveitä mielestäni ovatkin, itse pidän tästä kaljupäästä jostain syystä. Toki se kammottava ponnari oli ensiksi leikattava pois että tähän lopputulokseen päästään. Miekkaan tulee hohtavat riimut nyt ainakin myöhemmin.
Myös tämä setä on saanut ystäväni avustuksella itselleen hiukan erilaisen käden.
Myös tämä setä on saanut ystäväni avustuksella itselleen hiukan erilaisen käden.
Marauder 2 kollaasi.jpg (39.07 KiB) Katsottu 297 kertaa
Tämän yksilön kanssa on kokeiltu hiukan Greenstuffausta ystäväni avustuksella, hän loi tuon käden minulle.
Tämän yksilön kanssa on kokeiltu hiukan Greenstuffausta ystäväni avustuksella, hän loi tuon käden minulle.
...ja taas mennään...
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Selvästi näkyy kehitystä uusien ja vanhojen maraudereiden välillä. Ei haittaa vaikka väriteema hieman vaihtuiskin, koska barbaariryövärit voivat pukeutua melko vapaasti.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
valaskala

Hmh, kiirrettä on pitänyt, mutta maalailuakin on saatu aikaiseksi. Laitan tähän muutaman kuvan edustamaan eri yksikköjä, jotka ovat valmistuneet.

Myöhemmin laittelen lisää kuvia tulemaan itse yksiköistä.

Kuvien koko on vielä vähän kyseenalainen, mielestäni tuli hiukan pienehköjä näistä, joten saatan myöhemmin laotella isompia kuvia tulemaan.
Liitteet
Ensimmäinen kaljamahoistani, jotka ovat tulleet tömisyttämään tannerta. Kuvan koko on ehkä hiukan liian pieni näin isolle kaverille...
Ensimmäinen kaljamahoistani, jotka ovat tulleet tömisyttämään tannerta. Kuvan koko on ehkä hiukan liian pieni näin isolle kaverille...
Oggre edesta1.jpg (29.42 KiB) Katsottu 260 kertaa
Hiukan erilaisen mutanttikäden omaava pohjoisen poika, jonka tumma ulkoasusta pidän itse.
Hiukan erilaisen mutanttikäden omaava pohjoisen poika, jonka tumma ulkoasusta pidän itse.
Marauder uusin 2.jpg_thumb.png (32.96 KiB) Katsottu 260 kertaa
Mutanttikäden omaava marauder, joka onnistui suhteellisen hyvin taitoni huomioiden.
Mutanttikäden omaava marauder, joka onnistui suhteellisen hyvin taitoni huomioiden.
Marauder uusin1.jpg (22.99 KiB) Katsottu 260 kertaa
Kaaoksen sotureiden ulkoasu vakiintui näille asteille. Toki highlight - tekniikkaa olisi hyvä käyttää enemmän, mutta omaan silmään tuo tummempi vain näyttää jotenkin paremmalta. Makuasioita, taas kerran.
Kaaoksen sotureiden ulkoasu vakiintui näille asteille. Toki highlight - tekniikkaa olisi hyvä käyttää enemmän, mutta omaan silmään tuo tummempi vain näyttää jotenkin paremmalta. Makuasioita, taas kerran.
warrior uusin1.jpg (25.38 KiB) Katsottu 260 kertaa
Kaaoksen hurttien uusi ulkoasu, itse pidän tästä tummemasta väriasusta, koska edeltäjät olivat silmääni haaleita. Noh, makuja on monia.
Kaaoksen hurttien uusi ulkoasu, itse pidän tästä tummemasta väriasusta, koska edeltäjät olivat silmääni haaleita. Noh, makuja on monia.
Hurtta toimiva.jpg (26.23 KiB) Katsottu 260 kertaa
...ja taas mennään...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”