Bell of lost soulsista:
2:00pm...The Other Shoe Drops:
-Chaos Dwarves WILL be updated!
Eli ilkeät pienet kääpiöt palaavat. Huzaa. Enemmän tietoa kun Games Day Chicago loppuu.
Chaos Dwarfs palaa
- Half-breed
Re: Chaos Dwarfs palaa
Kuitenkin mukana oli pienellä präntillä maininta siitä että ne tulevat heti kunhan Duke Nukem Forever ilmestyy.
Juu kyynikko olen, enkä yhtään odota näiden tulevan, mutta jos nää nyt oikeasti joskus tulee, niin kiva juttu.
Juu kyynikko olen, enkä yhtään odota näiden tulevan, mutta jos nää nyt oikeasti joskus tulee, niin kiva juttu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
"Never gonna give them up..."
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Da Big Boss
Jännää.
Jos näistä tulee samanlaisia figuja kuin ennenkin voisi pari kolme ostaa koristeeksi.
Jos näistä tulee samanlaisia figuja kuin ennenkin voisi pari kolme ostaa koristeeksi.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kyllyhän se Kiinalainen Demokratiakin tuli (ja amerikkalaiset saivat ilmaista pepperiä), joten kaikki voi olla aina mahdollista.Half-breed kirjoitti:Kuitenkin mukana oli pienellä präntillä maininta siitä että ne tulevat heti kunhan Duke Nukem Forever ilmestyy.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.