P. Ruuhijärvi kirjoitti:Heheh, on muuten pirun nätti kasa! Kontrasti on pysynyt selvänä metallialueet kaikessa laajuudessaan on maalattu antaumuksella sekä kärsivällisyydellä. Ja on sitten tasaista keltaista! Et tainnut ihan nuilla Citadelin luiruilla maalata?
Itse en juurikaan keski mitään moitittavaa. Ehkä pientä ruostetta tai erilaista metallia sinne tänne olisi ollut kiva rauhoittamaan kontrastia.
Pahkasika kirjoitti:"Exo" kaiketi käyttää muitakin kun citadelin maaleja. ainakin sen tarvike lootassa oli myös paljon niitä valkosia purkkeja. en muista merkkiä. Hän itse varmaan kertoo tarkemmin jos tätä blogia jaksaisi päivitellä. >:P murr
Pääasiassa tulee käytettyä citadelin maaleja. Ne ovat oikeasti ihan hyviä ja aivan turhaan parjattuja. Joissakin tilanteissa on tarjolla vaan parempia sävyjä tai muuten olen sattunut ostamaan muiden valmistajien maaleja, joten löytyy myös vallejon game color ja model color -maaleja joihin Pahkasika viittaa. Keltaisen maalaaminen ei ole puolestaan mitään kovin vaikeaa enää, kun citadelin foundation paintit tekevät siitä paljon nopeampaa puuhaa. Mustalle pohjamaalille Iyanden darksunia kerros, siihen päälle kerros Golden yellow, highlightit Sunburst ja Bad moon yellow, ja hieman maalattu varjostusta devlan mudilla koloihin ja pultteihin. Valmis.
Nino: ukko on korkeimmillaan about 30cm, mutta en löytänyt mittaa tähän hätään. Ylimääräisiä osia tuli jonkin verran, en esim käyttänyt örkki-glyphejä tuosta setistä ja niitä jäi yli, mutta esim. aseita tai muuta ei tullut ekstrana.
zer0: konversioita ei ole paljon, tuossa stompan päässä on toinen silmä tehty jostain tankin searchlightista ja tosiaan commanderia hieman muokattu. Muuten on pääasiassa suoraan paketista, sillä pidin siitä sellaisenaan kovasti :)
Muutenkin kiitos kaikille kommenteista, ja myös Matille kiitosta tuosta sarvien värin nostamisesta esille. Jotenkin olen aina mieltynyt tekemään sarvet tuohon tyyliin, nyt se vaan näyttää enemmän hassulta kun ukon mittakaava on niin paljon isompi - tasaisempi siirtyminen väristä toiseen olisi varmaan korjannut tilannetta.
Täällä jatkuu maalailut, piakkoin 5 iron warrioria ja örkkivelho valmiina. Piakkoin tarkoittaa toivottavasti tänään :)