Moi,
Ekaa kertaa kasaamassa armeijaa. Kun uusi laitos kerran tulee kohta, niin siirryn suoraan siihen.
Caine +6
Journeyman - 3
Hunter - 6
Centurion - 9
Black 13th - 5
Stormblade(6) - 5
Trenchers(6) - 7
Rangers(6) - 6
Yhteensä: 35
Ainoa yksikkö, joka on jo olemassa on Black 13th. Suurin osa muista on koottu sen mukaan, mikä näyttää hyvältä ja koska tuliaseet ovat kivoja.
Centurion ja pikkuporukka stormbladeja hoitavat meleepuuhat, tarvittaessa niitä voi tukea, mutta vahinko olisi tarkoitus tuottaa muilla. Caine sählää omiaan, sillä aikaa kun journeyman hoitaa hunteria(Vaihtelun vuoksi junnulla voi tehdä myös muuta). Centurion pärjää omillaan, jos ei odota siltä mitään uskomattomia.
Trenchersit ja rangerit pysyvät myös itsekseen kohtuullisesti hengissä, kun kaivautumista ja maastoa käytetään oikein, etenkin kun advance deployn takia niitä ei heti tarvitse liikutella. Savupommeista on tietysti apua, kun oma porukka ei ole kummoinen meleessä.
Porukan melee-ominaisuudet huolestuttavat. Kuten myös mahdollisuudet raskaista jaakoista koostuvaa armeijaa vastaan. Caine ei ehkä saa tarpeeksi suojaa, kun kaikki muutkin ovat piilossa omalla tahollaan. Jalkaväen pitäisi sentään kuolla :)
(jotain sähläystä, kai tää nyt tulee oikein ulos... :D)
mkII Cygnar 35p
Re: mkII Cygnar 35p
Jos tuosta haluaa pienellä muutoksella tehokkaamman, niin vaihtaa Centurionin Stormcladiin. Ensimmäinen hävisi ja jälkimmäinen voitti paljon siirrossa mk1 -> mk2 ja Stormclad on etenkin Stormbladejen kanssa aivan huippuvehje saadessaan ilmaisen focuksen joka vuoro.
Meinasin jo ehdottaa Rangerien siirtämistä syrjään, mutta itse asiassa ne saattavat toimia oikein hyvin ampumispainotteisessa listassa ja Cainen kanssa. Mikäli yhden niistä juoksuttaa vihollisen lähelle, niin Caine osuu melkein mihin tahansa jopa ilman boostia.
Trencherien tehtävä näyttäisi olevan savun heittely ja sillä tulisi suojata etenkin Stormbladeja, jotka lyövät kovaa, mutta etenkin minimikokoisena kuolevat vihollisen ampumiseen herkästi.
Kokonaisuutena ihan kivalta listalta näyttää. Kannattaa toki pitää mielessä, että joitain muutoksia saattaa vielä lopulliseen versioon tulla. Tuskin mitään järisyttävää kuitenkaan, mutta sittenpä sen näkee.
Meinasin jo ehdottaa Rangerien siirtämistä syrjään, mutta itse asiassa ne saattavat toimia oikein hyvin ampumispainotteisessa listassa ja Cainen kanssa. Mikäli yhden niistä juoksuttaa vihollisen lähelle, niin Caine osuu melkein mihin tahansa jopa ilman boostia.
Trencherien tehtävä näyttäisi olevan savun heittely ja sillä tulisi suojata etenkin Stormbladeja, jotka lyövät kovaa, mutta etenkin minimikokoisena kuolevat vihollisen ampumiseen herkästi.
Kokonaisuutena ihan kivalta listalta näyttää. Kannattaa toki pitää mielessä, että joitain muutoksia saattaa vielä lopulliseen versioon tulla. Tuskin mitään järisyttävää kuitenkaan, mutta sittenpä sen näkee.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.