Uusien armeija kirjojen laatu?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Da Big Boss

Re: Uusien armeija kirjojen laatu?

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

No ei ole mulla tippunut ainakaan mitään, pitäkää sitä huolta niistä niin harvemmin niitä sivuja pitäisi tippua.

Melko laatu-kamaa mielestäni.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Dain

Viesti Kirjoittaja Dain »

Da Big Boss kirjoitti:No ei ole mulla tippunut ainakaan mitään
sinulla on käynyt tuuri. Minulla mom sääntiksestä irtoili sivuja vaikka kuinka hellästi käsittelin. eli seassa on sunnuntai kappaleita.
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

Da Big Boss kirjoitti:No ei ole mulla tippunut ainakaan mitään, pitäkää sitä huolta niistä niin harvemmin niitä sivuja pitäisi tippua.

Kaukana laadusta jos katsoo WoC kirjoja. Siitä irtosi heti parinpäivän käytön jälkeen joku 4 sivua armeijalista osiosta.
Jos meno jatkuu saman uudemmissa kirjoissa niin sodun pitäisi tehdä "Rahat takaisin!" posti GW:lle ja ottaa muita foorumeita mukaan tähän.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Ei GW korvaa rahoja, jos pöööppelit repii kilpaa armeijakirjojensa sivuja.. Kuitin kanssa voi mennä kauppaan kysymään, ja, hyllystä ei tarvitse ottaa aina ekaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

St. Jimmy kirjoitti:
Da Big Boss kirjoitti:No ei ole mulla tippunut ainakaan mitään, pitäkää sitä huolta niistä niin harvemmin niitä sivuja pitäisi tippua.

Kaukana laadusta jos katsoo WoC kirjoja.
Jännää, mulla WoC kirjasta ei ole tullut mitään, kaikki on samassa kunnossa kuin kaupassa ostetut : /

Ehkä minulla on tuuria vaan.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

Da Big Boss kirjoitti:
St. Jimmy kirjoitti: [img]Kaukana laadusta jos katsoo WoC kirjoja.
Jännää, mulla WoC kirjasta ei ole tullut mitään, kaikki on samassa kunnossa kuin kaupassa ostetut : /

Ehkä minulla on tuuria vaan.
Pitäny kirjottaa: "Kaukana laadusta jos katsoo serkun WoC kirjaa". Näköjään olen alitajuisesti kirjottanu vähän erilailla :D

Täytyy käydä jokupäivä fantsussa kattomassa onko liitokset huonontunut vanhemmissakin kirjoissa kun ihmiset niistäkin valittaa.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Emp

Viesti Kirjoittaja Emp »

Ei omissa kirjoissa ole lähtenyt yhtään sivuja irti, eikä sen puoleen niissäkään mitä olen fantsussa selaillut. Ehkä olen vain ollut sitten onnekas.
Wut.
Quahua

Viesti Kirjoittaja Quahua »

Omasta WoC kirjasesta lähtenyt viimeiset 10 sivua irti. takaisin meni liimalla, kirja on nyt hiukan paksumpi takaosasta.
Jos on liian kallis, Konvaa se!
Yrsa

Viesti Kirjoittaja Yrsa »

No nyt se osu minunkin kohalle...

olin koneella kun veli tuli sanomaan että sivuja alkaa irrota. Sanoin sitten että ei niitä niin kovakourasesti saa käsitellä. Mutta se kerto että monella muullakin(täällä sotussa) on myös käynyt samanlailla. Itse kun olen kirjasta lukenu ei mitään, mutta nyt sitten näin.
Voitto ei ole tärkeintä, vaan se, että Ruotsi häviää!
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Yleensä se on vain niin, että jos takakannessa lukee printed in uk, niin kirja pysyy ehjänä. Jos takakannessa lukee printed in china, niin niitä sivuja saattaa alkaa irtoilla vaikka kuinka hellästi käsittelisi. Itselläni on useita uk-printattuja kirjoja, eikä yhdestäkään ole irronnut vielä yhtään sivua. Omistan myös pari china-printattua kirjaa, joista kaikista on alkanut irtoilla sivuja.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Itellä ei GW:n opuksista ole sivuakaan lähtenyt irti, ei UK:ssa printatuista eikä kiinassa printatuista.. Lukuun ottamatta 2005 vuoden kataloogia joka on "hieman" kaltoin kohdeltu.. Muutamalla kaverilla sensiaan irronnut hieman enemmänkin sivuja. Johtuneeko säilytyksestä ja käsittelytavoista?
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

JOy kirjoitti:Itellä ei GW:n opuksista ole sivuakaan lähtenyt irti, ei UK:ssa printatuista eikä kiinassa printatuista.. Lukuun ottamatta 2005 vuoden kataloogia joka on "hieman" kaltoin kohdeltu.. Muutamalla kaverilla sensiaan irronnut hieman enemmänkin sivuja. Johtuneeko säilytyksestä ja käsittelytavoista?
Ei vaan painoksesta veikkaisin. Itse ainakin RotK ja Demoni kirjojani olen hyvin kohdellut, mutta silti muutama sivu on irronnut puoliksi parin päivän päästä ostamisesta. Huomaa vaan että nyt tämä on melkein irti (eihän sitä voi olla huomaamatta), teippi käteen ja kiinni. hyvin on sen jälkeen pysynyt
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
chematrich

Viesti Kirjoittaja chematrich »

itse en ole saanut yhtäkään sivua irti, mutta kaverieni codexeja nähtyäni voin sanoa että laatu vaihtelee.
WoCkki

Viesti Kirjoittaja WoCkki »

sain tänään uuden IG codexin ja ei vielä sivuja ole lennellyt uskoisin että WoC kirjani oli jonkin sortin sunnutai kappale
"what a boring utopia"
harvester of sorrow

Viesti Kirjoittaja harvester of sorrow »

itseltäni ei oo lähteny sivuja irti codexeistani vaikka molemmat on china printtejä mutta kaverin eldari kodeksista on ainakin yli 20 sivuu irti
pelit 1.1.2010 lähtien.
W-D-L
6-1-3
Virad

Viesti Kirjoittaja Virad »

Demonien armysta alkaa sivut irrota. Vielä ei ole lähtynyt mutta tipalla on ja takana lukee: printed in china.
avaruus hippi

codex ongelmia

Viesti Kirjoittaja avaruus hippi »

Ostin eldarien codeaxsin ja heti muutama päivä myöhemmin,sen liimaukset petti ja nyt.No,voitte arvata.Ilmoittakaa jos jollakulla on samanlaisia(ongelmia).Minä ainakin aion nitoitta kokokirjan
Lohi on kala, ja käärme matelee.
Molemmilla suomut, lohella kiiltelee.
Vaan mikä ompi otus tää, mi siivin liitä, tuleen kita leviää?
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Eikös tässä ole kahden sivun verralta "ilmoiteltu" kuinka vastaavia ongelmia on ilmennyt kirjoissa. BTW, voitko kiinnittää huomiota kirjoitusasuusi, minun on vaikea tavata tekstiäsi...

ModEdit: Jäi mainitsematta että avaruus hipin viesti siirrettiin tänne toisaalta. -j
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
nyyman

Viesti Kirjoittaja nyyman »

Nyt meni Ork Codexkin moneen osaan. Nähtävästi siis Made in Turkey ja Made in China kirjat ovat huonoa laatua, välttäkää jos mahdollista
rekoni

Viesti Kirjoittaja rekoni »

Edelliset ostokset eli WoC ja Marinecodex luopuivat parista aukeamasta sivuja aika nopeasti. Marinedexistä lähti parin viikon jälkeen ostosta ja WoC kirjasta putos ostopäivänä muutaman selailun tuloksena. Aitoa kiinalaatua.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”