ussi tau ufo
ussi tau ufo
moi oon alottelemassa tauta mikä ois paras armeija avaruus marineita mulla ei oo vielä mitään ostan batlleforcen mitä pitäs lisätä 800 - 1000 pisteen peliin marinneilta löytyy terminizereitä assault marsuja commanderi ja normi marsuja
Re: ussi tau ufo
Osta vaikka tankkeja, niitä on kiva maalata...
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Kannattaisi varmaan kirjoittaa niin että joku voisi ymmärtääkkin.Predator kirjoitti:moi oon alottelemassa tauta mikä ois paras armeija avaruus marineita mulla ei oo vielä mitään ostan batlleforcen mitä pitäs lisätä 800 - 1000 pisteen peliin marinneilta löytyy terminizereitä assault marsuja commanderi ja normi marsuja
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Tuolta löydät tietoa sen verran että pääset alkuun. Jos sen jälkeen kaipaat tietoa, laita YV tulemaan minulle ennemmin kuin postaat tänne. Armeijalistat osio on tarkoitettu valmiille listoille eikä "mitä seuraavaksi" keskusteluille.Predator kirjoitti:moi oon alottelemassa tauta mikä ois paras armeija avaruus marineita mulla ei oo vielä mitään ostan batlleforcen mitä pitäs lisätä 800 - 1000 pisteen peliin marinneilta löytyy terminizereitä assault marsuja commanderi ja normi marsuja