"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Daemons of Halko 1000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
halko

Daemons of Halko 1000pts

Viesti Kirjoittaja halko »

Mä menin tekemään sen, alotin demonit. Mitään juusto/autowin (enkä todellakaan copypaste) listaa en ole tekemessä, vaan tyylikästä listaa jolla tykkään pelata. Vaikka ihan kaveripeleiin on tarkoitus mennä, en kuitenkaan aio myöskään tehdä paskaa listaa, joten haluaisin eroon suurimmista aivopieruista.

Heroes

Herald of Khorne 140pts
- Soul Hunger
- Armour of Khorne

Ihan kiitettävän kovaahan tämä iskee. Hyppää verikirjaimiin

Core

17 Bloodletters 234pts
- Lippu
- Muusikko
- Champpa

3x6 laatikossa mennään Heraldin kanssa.

10 Horrors 120pts

10 Horrors 126pts
- Muusikko

Dispelliä ja vähän magiaa. Tuntuu vaan, että parilla missilellä on vaikeuksia päästä läpi, joten pitäisikö yhdistää horrorit, tai tehä jotain muuta?

Special

5x Hell (Flesh) Hounds 175pts
Supernaturilia katsoneena innostuin Helvetinhurtista, joten nämä sopivat siihen hyvin. Eivät lähde pois

Rare

5x Flamers 175pts
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Partanauraja

Re: Daemons of Halko 1000pts

Viesti Kirjoittaja Partanauraja »

Ite en paljoa noista kaamoksen mörmyistä tiedä, mutta sen olen huomannut, että Bloodletterit osaa kyllä hommansa.

Vaikka mun käppänöillä onkin tota toughnessia ja voimaa noilla slayereillä, niin silti... silti noi bloodletterit mätki hitaasti mutta varmasti mun punapäät matalaks kolmen vuoron aikana. s5 ja extra ätäkit frenzystä on kyll kiva juttu.

Oletko ajatellut ollenkaan noita mortaleja pistää jassoomaan vihuja? Khornen mättäjät kyl osaa hommansa, joten kannattais kokeilla.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Partanauraja kirjoitti:Ite en paljoa noista kaamoksen mörmyistä tiedä, mutta sen olen huomannut, että Bloodletterit osaa kyllä hommansa.

Vaikka mun käppänöillä onkin tota toughnessia ja voimaa noilla slayereillä, niin silti... silti noi bloodletterit mätki hitaasti mutta varmasti mun punapäät matalaks kolmen vuoron aikana. s5 ja extra ätäkit frenzystä on kyll kiva juttu.

Oletko ajatellut ollenkaan noita mortaleja pistää jassoomaan vihuja? Khornen mättäjät kyl osaa hommansa, joten kannattais kokeilla.

Ei ole bloodlettereillä frenzyä eikä mortaleja saa yhdistettyä demoneihin. Taidat vielä HoC kirjan aikaa elää..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

ei todellakan kannata yhdistäää horroreja... minä heittäisin bloodletterit ja khornen heraldin pois ja ottaisin tz heraldin ja yksikön horroreja... silloin ei ainakaan olisi sitä magian puutetta... bloodletterit lyövät kyllä kovaa mutta mutta se on vähän niin ja näin...
death from shadows

Viesti Kirjoittaja death from shadows »

jupu_mies kirjoitti:ei todellakan kannata yhdistäää horroreja... minä heittäisin bloodletterit ja khornen heraldin pois ja ottaisin tz heraldin ja yksikön horroreja... silloin ei ainakaan olisi sitä magian puutetta... bloodletterit lyövät kyllä kovaa mutta mutta se on vähän niin ja näin...
Kaikki ei ehkä halua pelata juustolla.
Half-breed kirjoitti:
Mikäs se sellainen hammeristi on jolla ei montaa projektia ole samalla kesken?
halko

jupu_mies kirjoitti:ei todellakan kannata yhdistäää horroreja... minä heittäisin bloodletterit ja khornen heraldin pois ja ottaisin tz heraldin ja yksikön horroreja... silloin ei ainakaan olisi sitä magian puutetta... bloodletterit lyövät kyllä kovaa mutta mutta se on vähän niin ja näin...
*Työntää naamansa palmuun*

Joo ei todellakaan. Lueppas nuo pari johdantolausetta viiiieeeelä kerran, ja sitten ehdottele. Mä kun en tykkää pelata paikallaan jäätävällä magiahelvetillä.
Kaikki ei ehkä halua pelata juustolla.
'

Tadaa!
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Itse Olen käyttänyt Horroreja 16 kokoisina tai 15 kokoisina, voisit kokeilla.

Mutta lista näyttää muuten kivalta, ei sitä tuosta paljoa voi lähteä muokkailemaan jos rungon haluaa tuollaisena kutakuinkin pitää.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
halko

EDIT: katos katos, saatiin tuplapostattua
Viimeksi muokannut halko, Ti 04.08.2009 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
halko

Stifler kirjoitti:Mutta lista näyttää muuten kivalta, ei sitä tuosta paljoa voi lähteä muokkailemaan jos rungon haluaa tuollaisena kutakuinkin pitää.
Niin no joo. Letterit eivätkä houndit haluaisin ihan tyylisyistä pitää, muita voikin sitten vaihella. Noista 15 tai 16 kokoisista horroreista en oikein tiedä, kun 2x10 saa dispelliä enemmän. Magiassa ei kuitenkaan yksillä (eikä kyllä kaksillakaan) horroreilla oikein saada mitään aikaan, joten mielestäni on parempi vaan pysyä puolustavampana
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”