Ke mennessä pitäisi olla valmiita kuvia flesh hounddien konverteista ja changelingistä... Ja ehkä joskus jaksan pensseliinkin tarttua ja tänne sutaista kuviani (masque varmaan tulee 2 viikon sisällä valmiiksi :P)

Liian Slaaneshia.Drakojan kirjoitti:Tyhjän tilan voisi hyödyntää esim. peittämällä lattian lonkeroilla.
Taikkapa maalaamalla freehandina jotain riimuja tai vastaavaa.Drakojan kirjoitti:Tyhjän tilan voisi hyödyntää esim. peittämällä lattian lonkeroilla.
no siis näin olen tekemässäkin jäi vaan kertomatta eli siis tuo ei ole vielä maalattu JOS joku ei sitä tajua :PEmp kirjoitti:Taikkapa maalaamalla freehandina jotain riimuja tai vastaavaa.Drakojan kirjoitti:Tyhjän tilan voisi hyödyntää esim. peittämällä lattian lonkeroilla.
Juu siis pelaamiseen tarkoitettua basea olen juuri kokoamassa ja siitä tulee semmonen yhtenäinen , mutta siitä saa noi vielä irti. Ei ihan vielä valmis, mutta hyvällä mallilla jo tuo base...ampusiili kirjoitti:Tiedätkös kun joillain inkoilla, vai millä olikaan, oli sellaisia pyöreitä kalenterijuttuja. Katsele kuvia niistä, voi saada inspiraatiota tuohon levyyn. Ihan kivalta näyttää tähän asti, mutta olisiko sitä mitenkään mahdollista saada yhdelle isolle baselle?
Tai sitten sellainen iso beissi, jonka saa irroitettua jos on tarve, vaikka pelaamisen takia.

No siis lyhykäisyydessään on vain lich purple,drybrush warlock purple, Drybrush tentacle pink, Leviathan purple, ohut drybrush omaa litkua 1:1 skull white & ultramarines blue (näyttää ihan space wolf grayltä n vaan vähän pehmeempi ja sinisempi), samalla sotkulla highlightti ja sit uudellen wash + ohut drybrush ( wika washhi todella ohut ) ja joo ei kuvissa oikeen hyvin näy tuo...Stifler kirjoitti: Iho on oikein hieno, kuvista ei niin tarkkaan nähnyt niin mitäs olet siinä käyttänyt?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
no tämän olen huomannut ja korjannut jo mutta tossa kuvassa en jaksanut odottaa toista kerrosta maalia...Kaarti kirjoitti:Miksi pilata figut, joihin olet panostanut ja jotka ovat hyvännäköisiä, maalaamalla alustojen reunat ihan miten sattuu?