great eagle
great eagle
Onko kokemuksia kannattaako high elf great eglesin selkään tunkea noblea. Silloin kotka saisi tietenkin lisää mahkuja , mutta onko siltikään järkevää
- DragonRider
Re: great eagle
Väärään alueeseen postaat nyt...
Kyllähän sitä voisi käyttää ja saisi melko hyviä etujakin samalla. Kunnon chargen ja aikamoisen kantomatkan. Itse voisin peräti käyttää.
+hyvä kantomatka chargelle.
+voi käyttää melko hyvin eaglen kanssa
+kylki chargat täältä tullaan
-eagle ei iske kovin loistavasti. Ihan hyvin silti
kyllähän minä käyttäisin.
Kyllähän sitä voisi käyttää ja saisi melko hyviä etujakin samalla. Kunnon chargen ja aikamoisen kantomatkan. Itse voisin peräti käyttää.
+hyvä kantomatka chargelle.
+voi käyttää melko hyvin eaglen kanssa
+kylki chargat täältä tullaan
-eagle ei iske kovin loistavasti. Ihan hyvin silti
kyllähän minä käyttäisin.
Eikös lentävällä olennolla rynnäköidessä käytetä normaalisti ilmoitettua liikkumisarvoa? Tuli vain noista +:sta mieleen, veikkaan että itseltä mennyt jotain pahasti ohi nyt sääntöjä lukiessani.
Laitetaan saman otsikon alle kun uutta aihetta ei tälle kannata tehdä. Mikä on great eaglen jalustan (basen) koko? Itselläni muutama vanhempi yksilö löytyy kepin nokasta joten jalustan koon päivitys olisi edessä.
Laitetaan saman otsikon alle kun uutta aihetta ei tälle kannata tehdä. Mikä on great eaglen jalustan (basen) koko? Itselläni muutama vanhempi yksilö löytyy kepin nokasta joten jalustan koon päivitys olisi edessä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Lentäjä chargaa normaalilla lentoliikkellä, eli 20" ja liikkuu aina chargematkan, vaikka ei yltäisikään kohteeseen.Runt kirjoitti:Eikös lentävällä olennolla rynnäköidessä käytetä normaalisti ilmoitettua liikkumisarvoa? Tuli vain noista +:sta mieleen, veikkaan että itseltä mennyt jotain pahasti ohi nyt sääntöjä lukiessani.
Kotka on kutoslaitoksen basechartin mukaan pienellä monsterbasella. Welffien uusi kotka kai tulee syystä tai toisesta isolla, mutta itse ainakin olen peluuttanut omaani pienellä, koska vanhaa basechartin antamaa tietoa ei ole koskaan missään virallisesti kumottu. Lisäksi nykyään GW:n politiikka basekokojen suhteen on niin hämärä, että siitä ei ota oikein millään selvää. Lohikäärmeetkin ovat figusta riippuen joko chariotti-, tai isolla monsterbasella, joten suurta syntiä tuskin tulee tehtyä, pelasipa kotkaa kummalla tahansa basella.Laitetaan saman otsikon alle kun uutta aihetta ei tälle kannata tehdä. Mikä on great eaglen jalustan (basen) koko? Itselläni muutama vanhempi yksilö löytyy kepin nokasta joten jalustan koon päivitys olisi edessä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Taisi olla sellanen Monster Base eli Ogreja/Peikkoja isompi jos oikein muistan.Jos olen väärässä joku korjatkoon
EDIT: Gilaelin ehti ensin.
EDIT: Gilaelin ehti ensin.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Peruskotka on ihan mauttoman hyvä, kunhan tietää, mitä sillä pitää tehdä. Kotkasankari voi olla ihan pätevä, mutta sillä on ihan eri funktio listassa. (Voihan kotkasankarillakin hätätapauksessa ruveta diverttaamaan, mutta sitten menee jo aika kalliiksi.) Lisäksi kotkasankari on tosiaan aika kallis, ja vie ikävästi niitä pisteitä pois varsinaisista tappelubokseista.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "