Pelasin tuossa eilen taas ensimmäisen pelin noin miljoonaan vuoteen 3000 pisteellä vampyyreja liskoja vastaan (tuloksena draw). Black Coachin Evocation of Death -erikoissäännöstä nousi mielenkiintoinen debatti.
Sääntökirja sanoo: Roll the dice in the power dice pool, and those generated for any wizard within 6" of a Black coach. Sehän on selvää, että vastustajan magic phasella heitetään sen power dice poolista ja kaikkien kuuden tuuman päässä olevien vihollisvelhojen power dicet. Mutta. Koska sääntökirja sanoo vain "Roll the dice... and those generated for any wizard within 6"", niin eikö tämän voi myös tulkita sillä tavalla, että Coach imee myös omien kuuden tuuman päässä olevien velhojen dispel-nopat? Itse päädyimme tuohon ratkaisuun, mutta se ei ole ainoa. Miten itse tulkitsisitte tämän? Ajatuksia, kommentteja.
Pieni kysymys Mustasta Valmentajasta
Pieni kysymys Mustasta Valmentajasta
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Re: Pieni kysymys Mustasta Valmentajasta
Any wizard within 6" viittaa selvästi _kaikkiin_ velhoihin, eli myös omien noppia imetään. En mä ainakaan mitään muuta tulkintaa näe
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
FAQ sanoo, ettei ime dispelliä: http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
Praise Helix!
Kato petskules, mä katoin et puhuttiin power nopista
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify