Dark Angels
-
big bad wolf
Dark Angels
Eli minua kiinnostasi näiden kavereiden tausta eli miten heistä tuli oma jaostonsa ja miksi.
Käytin hakua enkä löytänyt vastauksia tähän kysymykseen.
Käytin hakua enkä löytänyt vastauksia tähän kysymykseen.
Re: Dark Angels
http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Dark_Angels
Lexicanum tietää. Minultakin meni jopa noin 3 sekuntia etsiä tuo.
Lexicanum tietää. Minultakin meni jopa noin 3 sekuntia etsiä tuo.
Wut.
Alkaako tästä nyt sitten monesko topic jossa käsitellään tätä samaa asiaa?stalker89 kirjoitti:olen tässä miettinyt että miksi sotussa tarjotaan nykyään aina tuota ekaa vaihtoehtoa eikä tuota jälkimmäistä onko se vain silkkaa laiskuutta vai onko suomenkieli jo unohtunut, vaikka iso osa porukasta osaa lukea englantia niin kaikki eivät osaa sitä niin hyvin kuin toiset (esim. minä) ja eikö kokeneempien pitäis auttaa tässä asiassa vähemmänkokeneita eikä alkaa haukkua näitä tai irvailla toisen osaamattomuudella
Tietty jos se englanti ei suju niin voihan opiskelua harjoittaa google translatella, ei mitään parasta jälkeä nuo suomennokset (linkissä dark angelsien lexicanum sivut) mutta järjen käytöllä pitäisi ihan hyvin saada selvää.
Taustajorinat 98% enklantia? Mistä olet löytänyt 2% lohkon suomeksi, saa olla aika paljon kuitenkin sitä noidenkin prosenttien täyttämiseksi.
Vai onko ne 2% vain muita kieliä? Espanjaa, ranskaa ja sellaisia?
Vai onko ne 2% vain muita kieliä? Espanjaa, ranskaa ja sellaisia?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
(Pseudo-)latinaa?Nazgúl kirjoitti:Vai onko ne 2% vain muita kieliä? Espanjaa, ranskaa ja sellaisia?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.