Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
- The Captain
- Valvoja
Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.Dalamar kirjoitti:Antakaa minulle tarinat&novellit-alueen säälimoderaatio-oikeudet, niin minä puhdistan kaiken. Day of reckoning will come.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Minua mietityttää enemmänkin, miten sinun kuvakkeellesi saa tonttulakinHän itse kirjoitti:Mitenköhän NODin logolle saa tonttulakin päähän?
Samalla linjalla ollaan. Olen Lukiolainen (siis teini?), ja ääliö, joskus - mutta räkänokka en ole (paitsi silloin, kun saan "yliherkkyys reaktion" --> Juu ette halua tietää enempää).. Hmm.. Onko minua sanonut kukaan edes räkänokaksi. Ei täällä ole edes sellaista, ketä ei olisi sanottu.laurentius kirjoitti: Ehkä teini ja joskus hieman ääliö , mutta räkänokkainen en myönnä olevain ellei ole hieman flunssaa tai nuhaa.
Tarkoitat varmaan *Vetää sormea poikittain kaulaa myöten*?The Captain kirjoitti:Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Onko syytä olla kivaa? Siitähän ne arvostetut angstitarinat vielä nousevat kun musta moderaattori Dalamar sortaa n00bien pientä mutta urheaa kansaa.The Captain kirjoitti:Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.Dalamar kirjoitti:Antakaa minulle tarinat&novellit-alueen säälimoderaatio-oikeudet, niin minä puhdistan kaiken. Day of reckoning will come.
Ja sitten kansan syvistä riveistä nousee sankari... bla bla.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Se, mitä tästä on tullut, aiheuttaa minulle niin suurta kärsimystä että voisin yhtä hyvin päällystää huoneeni jätesäkeillä.
Siivoan huonettani. Tätä ei satu kovin ussein, Dala sen tietää. Nyt on asiat huonosti kun sinne uskaltaudun, se taistelee suoranaisesti vastaan kun sitä raivaa.
Joskus käy niin.
Siivoan huonettani. Tätä ei satu kovin ussein, Dala sen tietää. Nyt on asiat huonosti kun sinne uskaltaudun, se taistelee suoranaisesti vastaan kun sitä raivaa.
Joskus käy niin.
Kynä-ääliö
ja minä olen se sankari... wurt wurt wurt! nyt puolet sotulaisista alkaa... ei mitään- unohda.Dalamar kirjoitti:Onko syytä olla kivaa? Siitähän ne arvostetut angstitarinat vielä nousevat kun musta moderaattori Dalamar sortaa n00bien pientä mutta urheaa kansaa.The Captain kirjoitti:Ei tämän osion puhdistukseen tarvita kuin pari klikkausta, mutta sitten ei ole enää kellään kivaa.Dalamar kirjoitti:Antakaa minulle tarinat&novellit-alueen säälimoderaatio-oikeudet, niin minä puhdistan kaiken. Day of reckoning will come.
Ja sitten kansan syvistä riveistä nousee sankari... bla bla.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
etkä haluakkaan tietää...Grond kirjoitti:Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Lihamestari
Ällös huoli, Lohikäärmepenetroija ei nimittäin osaa laittaa avataria.Grond kirjoitti:Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Täytyy olla aika tampio jos ei edes niin yksinkertaista asiaa osaa. Tästä joulusta tulee sittenkin lumeton.Lihamestari kirjoitti:Ällös huoli, Lohikäärmepenetroija ei nimittäin osaa laittaa avataria.Grond kirjoitti:Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
- Lihamestari
Aivan.QQ3 kirjoitti:Täytyy olla aika tampio jos ei edes niin yksinkertaista asiaa osaa.Lihamestari kirjoitti:Ällös huoli, Lohikäärmepenetroija ei nimittäin osaa laittaa avataria.Grond kirjoitti:Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.Lihamestari kirjoitti:Avatarittomat, alle 150 viestiset kakarat pysyköön poissa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Puhumattakaan sisällöttimien viestien lähettelyistä joissa esiintyy turhankin monta, melkein jo asiaan liittymätöntä lainausta kun välissä ei ole mitään muutakaan viestiä.
Oikeasti, opetelkaa suhteuttamaa niitä lainauksia, siivotkaa vaikka sitä viestiä. Se ei ole niin vaikeata.
Ja antaisitte olla tuommoisten one-linereiden lohkaisujen.
Etenkin Goblinoid. Meitä ei kiinnosta tietää jos sinä satut röhnöttämään huvittuneena jonkun muka-hauskalle jutulle.
Se. Ei. Kiinnosta. Paskan. Vertaakaan.
Oikeasti, opetelkaa suhteuttamaa niitä lainauksia, siivotkaa vaikka sitä viestiä. Se ei ole niin vaikeata.
Ja antaisitte olla tuommoisten one-linereiden lohkaisujen.
Etenkin Goblinoid. Meitä ei kiinnosta tietää jos sinä satut röhnöttämään huvittuneena jonkun muka-hauskalle jutulle.
Se. Ei. Kiinnosta. Paskan. Vertaakaan.
- Kynä-ääliö
Alkoi äsken oksettamaan kun rupesin ajattelemaan millainen kyseisen henkilön avatarista tulisi.Lihamestari kirjoitti:Aivan.QQ3 kirjoitti:Täytyy olla aika tampio jos ei edes niin yksinkertaista asiaa osaa.Lihamestari kirjoitti:Ällös huoli, Lohikäärmepenetroija ei nimittäin osaa laittaa avataria.Grond kirjoitti: Älä nyt hitto yllytä, minä (ja aika moni muu myös) en halua edes kuvitellakaan millaisen avatarin kyseinen nikki ottaisi.