Lotr kampanja - alkusössinnät
no eipä noita maastonpalasia meiltäkään oikeen löydy. last defenseenkin saatiin häthätää kyhättyä se linnake kaikesta epämääräsestä.
tarvikkeita maaston tekemiseen kyllä olisi yllin kyllin, mutta tästä koneelta on niin raskas nousta.
voisin ottaa moriankin armyn käyttöön (ei taida onnistua että pelaa kahdella), tosin taitaa pelikaverit loppua kesken.
Shall I burn you?
- makkarafolio
Siis kierrospohjaisuudesta on luovuttu. Aktiiviset on aktiivisia. Mutta jokapäivä ei saa hyökätä senverran katson. Joten ilmoitusta vaan minulle ja tappakaa ne rumilukset!
Zircon, Hemmetin hyvä. Ilmoittakaa itsenne minulle, niin olette pelissä mukana. Ja olen kerran aikaisemmin sanonut: Haltiat vs. Gobot ei käy, koska Haltiat on täynnä. Gobot ja Kääpiöt kummatkin tarvitsevat lisävahvistusta, joten puhu vain se Truupperi ympäri. Sulla on muuten aika kiire maalata ne 7.8 mennessä Kouvolaan.
Ilmoituksia ja rähinää kiitos.
Zircon, Hemmetin hyvä. Ilmoittakaa itsenne minulle, niin olette pelissä mukana. Ja olen kerran aikaisemmin sanonut: Haltiat vs. Gobot ei käy, koska Haltiat on täynnä. Gobot ja Kääpiöt kummatkin tarvitsevat lisävahvistusta, joten puhu vain se Truupperi ympäri. Sulla on muuten aika kiire maalata ne 7.8 mennessä Kouvolaan.
Ilmoituksia ja rähinää kiitos.
-
Kellokoneisto
- makkarafolio
- makkarafolio
meidänkin osalta (Faceless) homma on ollut jäissä jo muutaman viikon, kun suurin alkuinnostus on takana ja pelitkin ovat olleet aika yksitoikkoisia (mun uruk-hait ottaa koko ajan turpaan) ja välillä on väkisin punnerrettu pelit läpi. mutta pikkuhiljaa taas puhalletaan henkeä hommaan, niin eiköhän tämä sitä kautta heräile meilläkin. laitan hyökkäysilmoituksen pikapuoliin, jottei tarvitse odottaa kovin kauaa vastausta.
ja tuosta kierroshommasta vielä, eli: eikö tämä toimisi sillaon, että yksi H.ilmoitus 7 päivässä. jottai käy niin, että osa pelaa kerran pari kuussa ja jotkut toiset joka toinen päivä
. ja pelaajia pitäisi saada lisää. HEI KAIKKI LOTRAAJAT! tulkaahan mukaan pelailemaan.
ja tuosta kierroshommasta vielä, eli: eikö tämä toimisi sillaon, että yksi H.ilmoitus 7 päivässä. jottai käy niin, että osa pelaa kerran pari kuussa ja jotkut toiset joka toinen päivä
Shall I burn you?
- makkarafolio
No täältä voisi mahdollisesti löytyä yksi porukka lisää(mahdollisesti). Ongelmana olisi lähinnä että mordor ja gondor ovat jo täynnä ja ne kun on ainut armeija joka olisi saatavilla.
Riippuu paljolti siitä saanko kaverin houkuteltua + parista muusta asiasta.
Riippuu paljolti siitä saanko kaverin houkuteltua + parista muusta asiasta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Kellokoneisto
Jos tneva välttämättä haluaa mukaan niin me voimme antaa tuon akselin vapaaksi...
Koulu alkoi, enkä kotopaikkakunnalla vietä kuin viikonloput, ettei tästä tule enää yhtikäs mitään... Viikonloppuna on niin rasittunut, ettei jaksa pelata, tai jos jaksaa niin sitten mennään melkein jokin isohkompi peli...
Koulu alkoi, enkä kotopaikkakunnalla vietä kuin viikonloput, ettei tästä tule enää yhtikäs mitään... Viikonloppuna on niin rasittunut, ettei jaksa pelata, tai jos jaksaa niin sitten mennään melkein jokin isohkompi peli...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
- makkarafolio
-
Kellokoneisto
- makkarafolio