Ei kovin moni - tässä on itse oikein alkanut odottamaan ääniä :D.huussi kirjoitti:Onko muuten kuinka moni kerennyt jo äänestää, Pamp-pu?
Tarinakisa 2007 - kisojen ympärillä keskustelut
Fabapuolen äänet lähtivät juuri sitten matkaan. Koittakaas nyt äänestää, ihmiset. Saas nähdä onko se, että jokainen tarina pitää arvostella, kynnyskysymys joillekuille. Onhan se aika iso urakka.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Eihän tässä tosiaan mikään kiire ole. Tarinoita lukee pari päivässä, viikonloppuna varmaan enemmän. Faba ja 40k äänet lähtevät varmaankin yhtä kyytiä deadline iltana tai pari päivää aikaisemmin, riippuen vähän siitä miten lukeminen edistyy.
Henkilökohtaisesti minua ainakaan ei tuo kommentoinnin määrä haittaa laisinkaan. Aina on tullut kuitenkin kaikki tarinat luettua, jonka jälkeen tuo on aika pieni lisä urakkaan. Ja parasta on, että oma tarina saa paljon aikaisempaa enemmän kommenttia, mikä tietysti on se kisan oleellisin asia... Heti voittamisen jälkeen.
Henkilökohtaisesti minua ainakaan ei tuo kommentoinnin määrä haittaa laisinkaan. Aina on tullut kuitenkin kaikki tarinat luettua, jonka jälkeen tuo on aika pieni lisä urakkaan. Ja parasta on, että oma tarina saa paljon aikaisempaa enemmän kommenttia, mikä tietysti on se kisan oleellisin asia... Heti voittamisen jälkeen.
- Cannonball
Jos jostain teitä, joita ei hylätty, kadehdin, niin siitä, että olette sotuissa ainoat, joiden tarinat saavat tarpeeksi kommenttia. Ette viitsisi samaan syssyyn tuohon minun utopiaanikin vielä?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Blackguard
Eikö se nyt ollut jo selvää? :DBlackguard kirjoitti:joo huussi voittaa.
Jea, luettu on. Kytkoossa oli yksi ainut turina oikeasti 3 pisteen arvoinen. Fantsussa tosiaan jo kovemman luokan taistelua, ehkäpä juurikin ne kolme erottuivat joukosta.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- The Captain
- Valvoja
Kyllä minulla ainakin oli kärkikaksikon jälkeen tuskaa yrittää päättää, mille kehtaisin antaa sen yhden pisteen. Tosin ehkä tämä tarkoittaa sitä, että minulla on toivoa olla itse se kolmas sinun kärkikolmikostasi...Nilarakh kirjoitti: Jea, luettu on. Kytkoossa oli yksi ainut turina oikeasti 3 pisteen arvoinen. Fantsussa tosiaan jo kovemman luokan taistelua, ehkäpä juurikin ne kolme erottuivat joukosta.
Ehdin jo toivoa, että paremmat tarinat olisivat sitten 40K-puolella...
Tarinakisassa pahinta on aina se, että puolet tarinoista on huttua, ja sen näkee jo alussa, mutta pakko ne on kokonaan lukea; normaalisti tarinaosiossa voi skipata ne, joista näkee jo alussa, että ovat huttua. Tästä syystä toivotankin itse kullekin paksua nahkaa minun kommenttejani lukiessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No jaa. Itse en toivo paljoakaan omalle tarinalleni. Kyseessä on oman erikois IGni fluffistarepäisty pätkä. Pelaajatovereillani meni pari vuotta ymmärtää täysin armeijan tausta, en siis oleta että asiat aukeavat täysin yhden tarinan perusteella.
Yllättävää huomata kauhuteeman yleisyys Faban puolella. Vaikka fabapuoli tarjoaa sille enemmän mahdollisuuksia on silti kummallista huomata kuinka paljon siitä saa revittyä irti erilaisia tarinoita.
Yllättävää huomata kauhuteeman yleisyys Faban puolella. Vaikka fabapuoli tarjoaa sille enemmän mahdollisuuksia on silti kummallista huomata kuinka paljon siitä saa revittyä irti erilaisia tarinoita.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Sci-fi-putki takana ja fantsu edessä. Yksihän sieltä todellakin nousi selvästi esiin ja kakkostilakin lähti helposti. Viimeinen sija oli vasta kahden kauppa. Oikeastaan kaikkien tarinoiden kommentointi helpottaa äänten antamista, kun tulee jo itsellekin hyvät muistiinpanot aiemmin luettuihin tarinoihin, eikä lopuksi tarvinnut juuri miettiä, miten asiat menivätkään.
Mitenköhän minä muistelen, että edellisvuosina faba-tarinoita olisi ollut selvästi 40k:ta enemmän. Näemmä ovat voimasuhteet tasoittuneet ja kääntyneet.
Mitenköhän minä muistelen, että edellisvuosina faba-tarinoita olisi ollut selvästi 40k:ta enemmän. Näemmä ovat voimasuhteet tasoittuneet ja kääntyneet.
Hohhoijjaa...
En ole lukenut vielä kun FaBa-osiosta 75%. kaavailin lukevani loput ensi viikonloppuna, mutta muistin että minulla on riparin toinen jakso...
No, arki-illat tulevat olemaan pitkälti pelkää lukemista ja arvostelua. Taidan ladata kaikki tarinat disketille ja lukea ne koulun ATK-tunnilla.
Mitenkäs muuten noitten kommenttien näkyvyyden laita? Jos/kun tarinat heitetään julkisuuten, niin nähdäänkö omalle tarinalle annetut kommentit ja ketkä ne kommentit oli kirjoittanut? saadaanko tietää kuka antoi tarinallesi X pistettä ja kuka jätti sen ilman? Vai onko tämä nyt sellainen "I Could tell ya, but then i´d have to kill ya" Tyylinen juttu?
No, arki-illat tulevat olemaan pitkälti pelkää lukemista ja arvostelua. Taidan ladata kaikki tarinat disketille ja lukea ne koulun ATK-tunnilla.
Mitenkäs muuten noitten kommenttien näkyvyyden laita? Jos/kun tarinat heitetään julkisuuten, niin nähdäänkö omalle tarinalle annetut kommentit ja ketkä ne kommentit oli kirjoittanut? saadaanko tietää kuka antoi tarinallesi X pistettä ja kuka jätti sen ilman? Vai onko tämä nyt sellainen "I Could tell ya, but then i´d have to kill ya" Tyylinen juttu?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- The Captain
- Valvoja
Re: Hohhoijjaa...
Minusta olisi kiva, että kaikkien antamat pisteytykset ja kommentit tulisivat lopussa julki, jotta tietää, kenet bannaa... Ei kun siis...
Ja tietysti, jos Pamp-pu voittaa molemmat osiot, voisivat käyttäjät tarkistaa, ovatko ne pisteet menneet ihan välttämättä oikeille henkilöille.
(Ehdotan tätä tietysti vain, koska en tullut lähettäneeksi sitä pullollista maistuvaa kisan päätuomarille.)
Ja tietysti, jos Pamp-pu voittaa molemmat osiot, voisivat käyttäjät tarkistaa, ovatko ne pisteet menneet ihan välttämättä oikeille henkilöille.
(Ehdotan tätä tietysti vain, koska en tullut lähettäneeksi sitä pullollista maistuvaa kisan päätuomarille.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Re: Hohhoijjaa...
Samaa mieltä.The Captain kirjoitti:Minusta olisi kiva, että kaikkien antamat pisteytykset ja kommentit tulisivat lopussa julki, jotta tietää, kenet bannaa... Ei kun siis...
Eikun enhän mä saakkaan bannata ketään...
Siitä huolimatta, samaa mieltä.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Juu olis kiva kuulla rehelliset haukut, ja arviot. Kannatan arvostelujen julkaisemista lämpimästi.
Viimeksi muokannut WHAM, Ma 12.02.2007 08:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Juu. Eikös olisi fiksuinta laittaa samaan paikkaan jossa kisaturinat ovat, jokaiselle tarinalle vaikkapa linkin/linkkien taakse niiden saamat kommentit ja arvosanat. Onhan siinä hommaa toisaalta, mutta jos bamb-bu jaksaa nähdä vaivaa asian eteen niin kyllä täällä ainakin kiitollisia oltaisiin.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...