Tarinakisa 2007 - kisojen ympärillä keskustelut
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tarinakisa 2007 - kisojen ympärillä keskustelut
Yleisön pyynnöstä perustetaan tämä uusi keskustelu.
Tähän voi kirjoittaa vähän sitä sun tätä, mutta kuitenkin läheisesti kisoihin liittyvää. Jos tänne taas tulee jotain p*aa, niin ei sitten keskustella.
Tässä on vielä linkit muihin ketjuihin.
Viralliset kisoihin liittyvät kysymykset tähän.
Ja täältä löytyy vanha lukittu ketju, jos ketään kiinnostaa.
Tähän voi kirjoittaa vähän sitä sun tätä, mutta kuitenkin läheisesti kisoihin liittyvää. Jos tänne taas tulee jotain p*aa, niin ei sitten keskustella.
Tässä on vielä linkit muihin ketjuihin.
Viralliset kisoihin liittyvät kysymykset tähän.
Ja täältä löytyy vanha lukittu ketju, jos ketään kiinnostaa.
Ei kahta ilman kolmatta - siis edellyttäen että se tarinanpentele valmistuu ajoissa. Tosin deadlinen siirtohan minulta onnistuu tarpeen vaatiessa ;).
//edit: Eikun tämä taitaakin olla neljäs kisa. Ja kaikkiin aikaisempiin olen osallistunut.
//edit: Eikun tämä taitaakin olla neljäs kisa. Ja kaikkiin aikaisempiin olen osallistunut.
Viimeksi muokannut pamp-pu, Ma 15.01.2007 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Blackguard
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Jos et saa mitään aikaan lähetettäväksi kisaa, mie tulen sinne Heinolaan ja halaan sinua.Blackguard kirjoitti:Toinen, jos nyt saan jotain aikaan. Viime vuonna keskityin vain spämmäämiseen.
Minulla taitaisi olla molempii sarjoihin melko epäonnistuneet tarinat valmiina. Vielä se oikoluetus hakusessa, ja sitten lähetän.
Joo, sen ensimmäisen FaBan vein minä, ja 40k:n J-link. Kakkosesta ja kolmosesta en sitten tarkemmin muistakaan... Taisi fabat mennä ainakin Pamp-pun muistin mukaan, ja 40k:n saralla en hirveästi ole asioita seuraillutkaan.
Eli neljättä kertaa mukana siis. Ykköspaikalta top kolmoseen, ja siitä sitten viiden huonoimman joukkoon. Hieno laskusuhdanne.
Eiköhän me pyrittäisi pysymään tällä kertaa siellä keskialueilla. Hyvällä suomen kielellä pitäisi päästä jo pitkälle, arvaan ma.
No, tsiigaillaan. Pitäisi repiä jostain hieno idea. Pitäisi alkaa katselemaan elokuvia.
Eli neljättä kertaa mukana siis. Ykköspaikalta top kolmoseen, ja siitä sitten viiden huonoimman joukkoon. Hieno laskusuhdanne.
No, tsiigaillaan. Pitäisi repiä jostain hieno idea. Pitäisi alkaa katselemaan elokuvia.
- laurentius
Ensimäinen kerta kun tähän osallistun. Tässä vaiheessa en vielä uskalla toivoa voittoa, koska kun katsoo vanhoja juttujani mitä tänne olen kirjoitellut huomaa kuinka aivotonta kirjoiteluni on ollut... Siis tämä menneessä aikamuodossa. Luotan siihen että olen saanut parannettua sen tätä kisaa varten.
Kisatarinastani sen verran, että siitä löytyy yksi aikamoinen klisee.
Kisatarinastani sen verran, että siitä löytyy yksi aikamoinen klisee.
We are returned!
Omastani tunnustan sen verran että saattaa olla aika ennalta-arvattava, ja helposti tunnistettava, kun kuuluu samaan jatkumoon aikaisempien tarinoideni kanssa, mutta koettakaa kestää. Olin leikitellyt idealla jo pitkään, ja kun kuulin tarinakilpailusta niin silloin tapahtui se lopullinen välähdys (kun päässäni paloivat sulakkeet ja vintti pimeni!).
Ensimmäistä kertaa olen täällä haastamassa näitä wanhoja weteraaneja, ja parhaan yrittämisestä ei rutista, vaan tullaan ja VOITETAAN! URAAAA!
Ensimmäistä kertaa olen täällä haastamassa näitä wanhoja weteraaneja, ja parhaan yrittämisestä ei rutista, vaan tullaan ja VOITETAAN! URAAAA!
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Ekaa kertaa minäkin heitän lusikkani tähän soppaan, saapahan nähä miten käy. Voittoon en kyllä usko, vaan jos sitä kumminkin sinne jonnekin keskivaiheille pääsisi, sekin jo saavutus.
Mutta yksi tarina jo valmiina ja lähetettykin, jos tässä vielä jaksaisi toisenkin kirjoitta, aikaahan vielä on. Mutta toisaalta...
Mutta yksi tarina jo valmiina ja lähetettykin, jos tässä vielä jaksaisi toisenkin kirjoitta, aikaahan vielä on. Mutta toisaalta...
"If you want to live, you better stand up and Fight for it!"
Ekan kerran mukana.
Yksi tarina on minullakin valmiina, mutta se onkin hiukan yllättävästi luettavaa. Inspiraatio iski, joten en tarvitse krapulaa ja angstia.
Yksi tarina on minullakin valmiina, mutta se onkin hiukan yllättävästi luettavaa. Inspiraatio iski, joten en tarvitse krapulaa ja angstia.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Heräsin viime yönä kesken unien
noin kello neljän, kolmenkymmenen.
Keksin osallistua taas tarinakisaan
unta en loppuyönä sitten saanutkaan.
Uni on työn raskaan raatajille,
yö sopii paremmin meille taiteilijoille.
Eipä tässä ole enää paljoa aikaakaan,
vaan ei sen puoleen, ei ole tarinaakaan.
Mutta mukana ollaan silti. Tämä on toinen kerta kun osallistun. 40k-tarinoita olen aikaisemmin kirjoitellut ja viime kerralla sijoituin sinne keskivaiheille. Taisipa joku arvostaa tarinani kaikkein korkeimmalle, kiitokset muuten jos vielä muistat näin tehneesi!
Edellinen tarina on muuten kirjoitettu viimevuoden kisaan, joten saa nähdä miten tässä käy.
noin kello neljän, kolmenkymmenen.
Keksin osallistua taas tarinakisaan
unta en loppuyönä sitten saanutkaan.
Uni on työn raskaan raatajille,
yö sopii paremmin meille taiteilijoille.
Eipä tässä ole enää paljoa aikaakaan,
vaan ei sen puoleen, ei ole tarinaakaan.
Mutta mukana ollaan silti. Tämä on toinen kerta kun osallistun. 40k-tarinoita olen aikaisemmin kirjoitellut ja viime kerralla sijoituin sinne keskivaiheille. Taisipa joku arvostaa tarinani kaikkein korkeimmalle, kiitokset muuten jos vielä muistat näin tehneesi!
Edellinen tarina on muuten kirjoitettu viimevuoden kisaan, joten saa nähdä miten tässä käy.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!