"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kilpailu

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kaks armeijaa pelas vastakkain ja toinen voitti musta oli ihan hyvä peli paitsi et taisin hävitä!!1 XDXDXd..

Joo, että osallistuisin tuolla tarinalla, toivottavasti kukaan ei ehdi huomiseksi postata niin voitan myös samalla kisan.

.. :D No ei, yrittäkäähän ihmiset reipastua ja tapelkaa vielä tänä iltana se peli niin pääsen lukemaan niitä raportteja. On jo ikävä viime kisaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Nämä reporttikisailut vaatisivat vähän toimivamman tyylin. Enemmänkin tuon ilmoituksen kanssa. Kuinka moni älyää selata 5+ sivua pitkää ketjua siinä toivossa että uusi kisa olisi tulossa?
Uskoisin, että jos ilmo raporttikilpailusta olisi vähän näkyvämpi, ja jos weekkis sallisi niin vielä yleisissä keskusteluissa, olisi osallistujamäärä suurempi.
- Kynä-ääliö
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jep. Minulla on jonkinlaista kiinnostusta ollut ilmoilla, mutta esim. deadline on kovin epäselvästi esillä, eikä uuden kilpailun alkamista oikein ilmoiteta millään tavalla (paitsi tässä ketjussa). Minulla ei ole edes mitään hajua, monesko kilpailu tämä on.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Acoparaptor kirjoitti:.. :D No ei, yrittäkäähän ihmiset reipastua ja tapelkaa vielä tänä iltana se peli niin pääsen lukemaan niitä raportteja. On jo ikävä viime kisaa.
??? Eikös DL ollut jo?

*lukee säännöt*Kappas eipäs ollutkaan. Ehtisiköhän viellä huomiseksi järjestää epic peli ja raapustaa salamavauhdilla raportin tapaista.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Hitto kun tekis mieli osallistua. Sopiva pelikin oli mutta ei ole kuvia. Jää toiseen kertaan.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Karu kirjoitti:Jep. Minulla on jonkinlaista kiinnostusta ollut ilmoilla, mutta esim. deadline on kovin epäselvästi esillä, eikä uuden kilpailun alkamista oikein ilmoiteta millään tavalla (paitsi tässä ketjussa). Minulla ei ole edes mitään hajua, monesko kilpailu tämä on.
Ja Taisteluraportit foorumin tokana topikkina oleva Tiedote ei ole ilmoitus vai?
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=49491
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Heh, jäi huomaamatta, sori. Johtunee kai siitä etten seuraa tätä aluetta kovin aktiivisesti. Mun syy.

Jatkakaa.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Mutta ällös huoli, Samsson. Vielä tänä iltana saat ainakin yhden raportin, nimittäin minun ja Der Krieghammerin. Jos lukemat ovat vielä meidän raporttimme lähettämisen jälkeen tätä luokkaa, voittaja taitaapi olla jo selvä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Azured

Viesti Kirjoittaja Azured »

Perhana. Taidan myöhästyä. Raporttia vajaat neljä sivua kirjoitettuna tarinamuotoisena, mutta kello on jo liikaa. Käykö armo oikeudesta?
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Kello on nyt 23:58. Tiukalle teki, mutta valmista tuli. Laatu saattaa olla ehkä hieman odotettua heikompaa, mutta hittoako väliä. Saimme sen valmiiksi viime minuutilla. Siistiä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Der Krieghammer

Viesti Kirjoittaja Der Krieghammer »

Niin elikkäs minun ja Gilaelinin taisteluraportti lienee (mikäli ymmärsin oikein) ainut, joka ehti ajoissa valmiiksi. Vai onko joku muukin lähettänyt raporttinsa määräaikaan mennessä?
tneva82

Der Krieghammer kirjoitti:Niin elikkäs minun ja Gilaelinin taisteluraportti lienee (mikäli ymmärsin oikein) ainut, joka ehti ajoissa valmiiksi. Vai onko joku muukin lähettänyt raporttinsa määräaikaan mennessä?
Et kuule saanut ilmaista voittoa :D Tosin helpon luultavasti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
tneva82

Huoh. Vain 3 raporttia sitten tuli. Noh aina parempi kuin 2 jolloin ei olisi edes äänestysvaraa :D Ja vahva epäillys voittajasta löytyy jo(ja ei en usko voittavani).
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Tuota...Miksei tuo äänestys jutska toimi?En ainakaan itse löydä kohtaa mistä klikata...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
tneva82

Elrohir kirjoitti:Tuota...Miksei tuo äänestys jutska toimi?En ainakaan itse löydä kohtaa mistä klikata...
Alkaa vasta huomenna. Siinä syy :D
Samsson
Valvoja

Elrohir kirjoitti:Tuota...Miksei tuo äänestys jutska toimi?En ainakaan itse löydä kohtaa mistä klikata...
Äänestys alkaa sunnuntaina 05.03 2006 kello 15.00 ja loppuu sunnuntaina 19.10 2006 kello 15.00, jolloin voittaja julistetaan!
tneva82

Samsson kirjoitti:
Äänestys alkaa sunnuntaina 05.03 2006 kello 15.00 ja loppuu sunnuntaina 19.10 2006 kello 15.00, jolloin voittaja julistetaan!
Heh. Kerrankin kyllin pitkä äänestysaika ei siinä mitään. Sellaiset 8 kuukautta aikaa miettiä kelle antaa ääntä...Eipä ainakaan tuon kanssa tarvitse kiirehtiä :-)

Oletettavasti kuiteskin tarkoitat 19.2.2006. 19.10 kun ei edes ole sunnuntai :D

EDIT: LOL. Eipä minunkaan ajatukseni näköjään kulje suoraan päivämäärissä :D
Viimeksi muokannut tneva82, Su 05.03.2006 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Hupsista, kannattaisi minunkin lukea tekstit läpi perinpohjin :D

Voi kuinka kivaa 7 kuukautta äänestysaikaa!No inhimillinen erehdys sekin ;)
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Samsson
Valvoja

Mitä, osaatte päättää kolmen raportin paremmuudesta lyhyemmässä ajassa vai? Noh, lyhennetään sitten pikkasen...

Äänestysaika: 5.3 - 19.3
tneva82 kirjoitti:Oletettavasti kuiteskin tarkoitat 19.2.2006. 19.10 kun ei edes ole sunnuntai
En tarkoittanut, vaan ihan 19.3 2006...
Samsson
Valvoja

Varmaan on tullut huomattua että uusi kilpailu on meneillään ja tähän asti on tullut jo yksi raportti minulle.
Varmuuden vuoksi linkki.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”