Jeah! Noppatuurini on sama heitin noppia itse eli en. Kunhan jollain tapaa edes olen mukana. Tosin normaalisti nuo olisi kaikki ollut ykkösiäAcoparaptor kirjoitti:Pääsi muuten Karl kokeilemaan kolmella nopalla woundimista kaksihaavaista loordiasi vastaan: 3,2,2.
poistoja Kuolon Areena 2-ketjusta
-
Pikku-Oskari
No tämä on jo ällistyttävää. Jokainen kolmesta testipelistäni loppui siihen että minä menin jatkoon haavan tai kaksi kärsineenä. I am shocked.Pikku pioneeri kirjoitti:Voi petskule! Olin ihan varma että häviän, mutta voitinkin! Vielä tollasta vastustajaa vastaan! Huhhuh millanen munkitus.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Stormdaemon
Pian... Hyvin pian... Kohta tehdään joko Kääpiöstä lihapullia tai pedosta makkaraa...Jyrzzä kirjoitti:Eipäs olekaan....Attila kirjoitti:Onhan tässä vielä kolme matsia tätäkin jäljellä.Skrixqueek kirjoitti:hmm... seuraavaksi minun lohko...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
-
Merrywinds
- puolisukeltaja
Okei.Oon siis oottanu matsia nyt...hmm...hmm..melkeen kolme viikkoo ja ku lohkot jaettiin ni katos perkeleettä kukas se siellä seisoo vikassa lohkossa,ja ekassa lohkossa meni ainakin viikko ja tokassa samanverran ja kun kolmas tuli aattelin että noni jes viimeinkin,ja eihän niitä tappeluja ollu ku kaks."Voi v*ttu",aattelin ja puol viikkoo kesti ja katoin:"Jes,viimeinkin ne tuli ja kattelin vähän aikaa ja ihmettelin ku ei mun ukon nimee ollu siel.No viimein karvas totuus valkeni minulle:Olin lohkossa 4! Hyvä etten rikkonut konetta ja tässä sitä ootellaan jo viidettä päivää sitä petskules lohkoa,joten Aco,pistäs lyyti kirjottaa tai iskee vieroitusoireet!(oikeestaan iski jo)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Ihmiskilpi
Sen viestin muokkaus on ihan järjettömän pitkän latailun takana jo nyt. Menee meidän suhteellisen hyvällä koneella ja netillä pari minuuttia kun yrittää postittaa sitä.Korppi- kirjoitti:Ketju alkaa olla jo hieman vaikeasti seurattavissa. Miten olisi, jos postaisit kaikki tulokset ym. etusivun ensimmäiseen viestiin?
Matsit tulee ajallaan, eli illalla yritän saada ainakin 3. lohkon valmiiksi.
Muuten, Jyrzzä, saat olla pitempään elävien joukossa. Ajatellaanpas asioita positiivisesti.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Stormdaemon
Lakisääteinen laiskuus- ja ajanpuutetauko. Kohta pitäisi napsahtaa pari peliä lisää, jos nopat jaksan viereisestä huoneesta hakea..Tuomio Sopuli kirjoitti:Ou jes!! Vihdoinkin taas verta!!Mikä tauko tässä muuten oli ollut??
Acoedit: Ei hemmetti, ne olikin tässä koneen vieressä. Pakko kai sitten heitellä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Druzhina Captain
- Valvoja
No nyt on ekasta kierroksesta enää 5 taistelua jäljellä. Eiköhän Acoparaptor ryhdistäytyisi ja suorittaisi ne jo loppuun.
Ehdottaisin toiseksi kierrokseksi uuden ketjun perustamista, jossa ekassa viestissä olisi parien luettelo. Muuten tästä ketjusta parien ja tulosten etsiminen alkaa olla melkoista tuskaa.
EduEdit: En jaksanut odottaa Acoparaptorin heräämistä ja perustin sen toisen ketjun muita kierroksia varten. Tästä löytyy linkki:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=51089
Ehdottaisin toiseksi kierrokseksi uuden ketjun perustamista, jossa ekassa viestissä olisi parien luettelo. Muuten tästä ketjusta parien ja tulosten etsiminen alkaa olla melkoista tuskaa.
EduEdit: En jaksanut odottaa Acoparaptorin heräämistä ja perustin sen toisen ketjun muita kierroksia varten. Tästä löytyy linkki:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=51089