Rankingit + WM/H
Re: Rankingit + WM/H
Pelaajaranking päivitetty. Casterit ja faktiot ei (vielä).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tiimiturneesta tulee kyl ihan liikaa pisteitä...petskules kirjoitti:Pelaajaranking päivitetty. Casterit ja faktiot ei (vielä).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Höpö höpö, kyl tiimiturnauksestakin kuuluu pisteitä ropista.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kuuluu, mut ei noin paljon.TheEmu kirjoitti:Höpö höpö, kyl tiimiturnauksestakin kuuluu pisteitä ropista.
Mut kaipa mä oon yksin tän näkökannan kanssa ja hei pitäneehän noi kakkossijasta tulleet pojot mut rankingin top10:ssä tän seuraavan ~puol vuotta, kunnes pääsen (ehkä) seuraavaan turneeseen, josta voi merkitsevän määrän pisteitä kerätä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Millä logiikalla Tatu on best in faction circle? Onko se pelannu nyt hetkeen circlellä kuin tiimiturneessa ja NOT? Jannella kai toi titteli olla pitäis
Viimeksi muokannut Sopuli, Ti 05.11.2013 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Ihme_apina
Terol ei oo tänään hyvä päivä :D
Parhaansa yrittää mut kaikki vaa repii alas XD
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ku se on niin kova. EMVT. Vitut.Sopuli kirjoitti:Millä logiikalla Tatu on best in faction circle? Onko se pelannu nyt hetkeen circlellä kuin tiimiturneessa ja NOT? Jannella kai toi titteli olla pitäis
Mä oon viel aidosti ihan ressaantuneena nyt neljättä tuntia jo putkeen näpytelly täällä kaikkea vaan sen takia et mua haukuttais siitä hyvästä.Ihme_apina kirjoitti:Terol ei oo tänään hyvä päivä :D
Ei joku IT-osaaja haluis koodata tätä rankingia johonkin tietokantaan? Vois sit kattella juttuja tulosten takaa ja Teroki säästyisi ehkä kiusallisilta kysymyksiltä =)
Älä ota turhan vakavasti. Tärkeintä, ettei se ole mulla.petskules kirjoitti:Ku se on niin kova. EMVT. Vitut.Sopuli kirjoitti:Millä logiikalla Tatu on best in faction circle? Onko se pelannu nyt hetkeen circlellä kuin tiimiturneessa ja NOT? Jannella kai toi titteli olla pitäis
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Henryllä oli prokkiksena, mut en tiedä keksikö se sit elämän.Celebdae kirjoitti:Ei joku IT-osaaja haluis koodata tätä rankingia johonkin tietokantaan? Vois sit kattella juttuja tulosten takaa ja Teroki säästyisi ehkä kiusallisilta kysymyksiltä =)
Tosiasiassa tuolla olis aika hyvinkin tietoa erilaisista asioista mitä saisi ongittua, jos toi ois tietokantamuodossa. Esim. tietyn pelaajan statit, voittoprosentit, kaikki turnaustulokset, pelaajan tulokset castereittain tms. Katsokaa vaikka gotapair.se :stä, mitä kaikkea sieltä saa, vaikka sekin on aika alkeellinen eikä siellä oo yhtään niin paljon dataa kuin mulla on. Toi mun excel-taulukoiden postaaminen ei anna oikeesti ees murto-osaa siitä tiedosta mitä meillä olis jos joku tsemppais meille jonkun tietokannan / siihen liittyvän raportin..
Kai ton nyt johonkin kurssiin harkkatyönäkin saisi?
Nyt kun mulla on täällä töissä niin vitusti aikaa niin tässä sulle vielä avattuna:Sopuli kirjoitti:Millä logiikalla Tatu on best in faction circle? Onko se pelannu nyt hetkeen circlellä kuin tiimiturneessa ja NOT? Jannella kai toi titteli olla pitäis
Jannen pisteet turnauksittain:
Koodi: Valitse kaikki
WM/H-tiimiturnaus Turussa 2013 22.09.2013 Janne Mikkola Circle Orboros 23.51 27 2 0.02 0 eMorvahna 1 1
Ropecon 2013 pääturnaus 27.07.2013 Janne Mikkola Circle Orboros 16.35 26 9 0.06 0 Krueger 3 2 Cassius 1 0
Tampereen Syysoffensiivi 2013 15.09.2013 Janne Mikkola Circle Orboros 15.81 16 4 0.03 0.2 Krueger 2 0
Turku Fanatic Syksy 2018 01.11.2013 Janne Mikkola Circle Orboros 14.96 17 6 0.00 0.15 Krueger 1 0 eMorvahna 3 2
Helmikuun turnaus Espoo 2013 24.02.2013 Janne Mikkola Circle Orboros 14.04 24 9 0.16 0 eKaya 2 1 eKrueger 3 2
Turku Fanatic syksy 2012 14.10.2012 Janne Mikkola Circle Orboros 12.82 24 8 0.28 0 eKrueger 2 1 eKaya 1 1 Kromac 2 1
Turku Fanatic Kevät 2013 17.03.2013 Janne Mikkola Circle Orboros 10.73 22 12 0.14 0 eKrueger 3 1 Cassius 2 1
Nordic Open Turku 2012 17.06.2012 Janne Mikkola Circle Orboros 6.58 24 14 0.43 0 eKrueger 5 2
Ropecon 2012 Highlander 25p 27.07.2012 Janne Mikkola Circle Orboros 6.53 22 10 0.37 0.3 Kromac 4 2 Tatun pisteet turnauksittain:
Koodi: Valitse kaikki
Nordic Open 2013 18.08.2013 Tatu Purhonen Circle Orboros 22.23 28 3 0.04 0 eKrueger 3 3 eMorvahna 2 1
WM/H-tiimiturnaus Turussa 2013 22.09.2013 Tatu Purhonen Circle Orboros 20.80 27 5 0.02 0 Krueger 2 1 eKrueger 1 1
Turku Fanatic Kevät 2013 17.03.2013 Tatu Purhonen Circle Orboros 19.51 22 3 0.14 0 Krueger 2 2 eKrueger 3 2
Nordic Open Turku 2012 17.06.2012 Tatu Purhonen Circle Orboros 7.78 24 12 0.43 0 eKrueger 4 3 Mohsar 1 0Pisteiden jälkeen siis eka sarake Osallistujamäärä kys. turneessa, toka sarake sijoitus.
(Sit on pari randomia jonka jälkeen Caster ja sillä pelatut / voitetut pelit)
Tossa siis menee sikäli jännästi, että vaikka Janne sai enemmän pinnoja tosta tiimiturnauksesta, niin Jannen kolmen parhaan turnauksen pisteet nousivat vain 8,5 pisteellä, kun Tatun pisteet nousivat yli 20 pisteellä (koska sen kolmanneksi paras turnaus Circlellä sitä ennen oli vain 7,78 pinnan arvoinen).
Jättäkää mut rauhaan...
Huomasin et mä oon sattumalta pinnan päässä cryxin parhaasta. Ranking-ykkönen, mut en oo ikinä ollu best of faction, en turnauksissa, enkä rankingissä (mitä sentään päivitän ite) :(Charad kirjoitti:Tatulla vihdoin Se suomen himotuin titteli.
Voisihan mä vaikka tota uudestaan katella. Propleemana toki on vieläkin se että ois enemmänkin kuin "ihan kiva" että ois palvelin käytössä jo heti alkusuoralla.

Helsingin turnauksessa tavataan.
Toi on jo niin hyvä, että se ois paitaprinttiainesta.:)
Kyl Cryxilläkin kovaa kahinaa ja kovia pisteitä on kärkikahinoissa, mut circle on aina circle, niil on niin vaikeeta. :D
Kyl Cryxilläkin kovaa kahinaa ja kovia pisteitä on kärkikahinoissa, mut circle on aina circle, niil on niin vaikeeta. :D
Rats keep running!
Pitää varmaan painattaa meille circle-pelaajille kaikille tollanen.